125 ccm
Aktualnie czytasz:
Junak M12 125: Ruszy艂a sprzeda偶 nowego motocykla na sezon 2016

Junak M12 125 to nawi膮zanie do ameryka艅skiego stylu i zarazem zaproszenie na nieco dalsze wypady. To kolejny konserwatywny motocykl w portfolio marki, kt贸ry oficjalnie zasili kolekcj臋 w 2016 roku. 聽Almot jednak ju偶 w tym sezonie zdecydowa艂 si臋 na przedsprzeda偶 tej nowo艣ci. Wed艂ug zapewnie艅 Junaka, model M12 ju偶 jest dost臋pny w salonach.

Nowy Junak posiada klasyczne 聽linie, kt贸rych centralnym punktem s膮 liczne chromy oraz zbiornika paliwa, kt贸ry mie艣ci 13.5 L benzyny, gwarantuj膮c zasi臋g przekraczaj膮cy 600 kilometr贸w. W oczy rzuca si臋 tak偶e wyko艅czenie ko艅c贸wki uk艂adu wydechowego, kt贸ry podkre艣la klasyczne aspiracje modelu M12. Warto r贸wnie偶 spojrze膰 na b艂otniki, kt贸re zosta艂y w ca艂o艣ci wykonane z metalu.

Za przyjemno艣膰 z jazdy odpowiada niezwykle komfortowo zestrojone zawieszenie, zar贸wno na przedniej, jak i tylnej osi. Junak M12 posiada jeden z najwi臋kszych rozstaw贸w osi w swojej klasie - 1435 mm, kt贸ry sprawia, 偶e motocykl wyr贸偶nia si臋 pewno艣ci膮 prowadzenia, zar贸wno w zakr臋tach, jak i na dziurawej nawierzchni. Do dalszych wypad贸w zach臋caj膮 tak偶e du偶e ko艂a (18 i 15 cali), mi臋kkie, dwuosobowe siedzisko, szerokie i p艂askie podn贸偶ki oraz kierownica wyposa偶ona w ergonomiczne i mi臋kkie manetki o sporej 艣rednicy. Pozycja na motocyklu jest typowo krzese艂kowa.

Jednostka nowego Junaka M12 125 to konstrukcja, kt贸ra zorientowana jest nie tylko na wysok膮 kultur臋 pracy, ale tak偶e na ekologi臋 i ekonomi臋. Dwuzaworowy silnik o mocy 10.8 KM (7.4 kW) zosta艂 wyposa偶ony w wa艂ek wyr贸wnowa偶aj膮cy, kt贸ry skutecznie ogranicza wibracje jednostki przy wysokich pr臋dko艣ciach obrotowych.

 
Czytaj
REKLAMA

NOWY MOTOCYKL BMW R 18.

Nowy R 18 si臋ga do naszej historii oraz ikonicznych cech, kt贸re konsekwentnie rozwijali艣my przez lata. Rezultat: pe艂en charakteru z cruiser z najwi臋kszym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowali艣my i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. bia艂a podw贸jna linia w R 18 First Edition.

Rama Junaka M12 125 to wytrzyma艂y szkielet w kt贸rym priorytetem by艂o zabezpieczenie antykorozyjne. Sk艂ada si臋 ono z trzech warstw, odpornych na dzia艂ania wysokich temperatur oraz wilgoci. Projektanci zadbali tak偶e o dobry rozk艂ad masy, co zdecydowanie zwi臋ksza pozytywne doznania z jazdy.

Istotne jest tak偶e bezpiecze艅stwo nowego Junaka M12. Przednia lampa to wydajny zestaw, daj膮cy 艣wiat艂o o sporym zasi臋gu bez ryzyka o艣lepiania. Kierunkowskazy oraz tylny klosz 艣wiat艂a pozycyjnego i stopu zosta艂y oparte o 偶ar贸wki LED o 偶ywotno艣ci do 30 000 godzin. Dzi臋ki temu uda艂o si臋 zredukowa膰 tak偶e u偶ycie energii oraz wp艂yn膮膰 na bezpiecze艅stwo emituj膮c wi臋cej 艣wiat艂a w por贸wnaniu do tradycyjnych 偶ar贸wek.

 
Czytaj
REKLAMA

KUFER MOTOCYKLOWY VBOX ZA 172,51 PLN. Ekspresowa wysy艂ka.

Uniwersalny kufer聽motocyklowy 29L ze zintegrowanym odblaskiem. Komplet wraz z podstaw膮 do 艂atwej instalacji.

Uk艂ad zap艂onowy Junaka M12 sterowany jest poprzez mikroprocesorowy uk艂ad CDI, kt贸ry odpowiada za polepszenie osi膮g贸w jednostki nap臋dowej, du偶膮 kultur臋 pracy przy zachowaniu niskiego spalania.

Junak M12 125 niestety nie nale偶y do segmentu motocykli o najni偶szej cenie. 聽Sugerowana cena sprzeda偶y to 7699 PLN.

Jaka jest Twoja reakcja?
0%
0%
100%
6 Komentarze
  • Zdj臋cie profilowe wena2k432
    13 sierpnia 2015 at 14:16

    Powiem tak: ze wszystkich „klasycznych” motocykli sprzedawanych pod mark膮 Junak ten wizualnie podoba mi si臋 najbardziej. Ciekawe jak b臋dzie z trwa艂o艣ci膮 i rzeczywistymi osi膮gami.

    Pozdrawiam

  • Zdj臋cie profilowe Dziubasek75
    13 sierpnia 2015 at 13:17

    Co z tego ze ladne, jak to chinski badziew. Przetszyma pewnie gwarancje i tyle.

  • Zdj臋cie profilowe wena2k432
    13 sierpnia 2015 at 17:47

    Ok. No to sztandarowy temat – Chi艅skie Motocykle.

    Powiem tak, kiedy艣 by艂em zdecydowanie na nie. Dalej nie podoba mi si臋 post臋powanie dystrybutor贸w, kt贸rzy cz臋sto reklamuj膮 ten sprz臋t jako rzekomo polski. Bo marka jest polska, albo 偶e u nas musieli posk艂ada膰, bo w skrzyniach przyp艂yn臋艂o. Dodatkowo zapewniaj膮, 偶e ten sam motocykl sprzedawany pod dwoma r贸偶nymi markami, wyprodukowany w tej samej fabryce bardzo r贸偶ni si臋 od siebie. My艣l臋, 偶e taka firma jak Almot sama mog艂aby co艣 zaprojektowa膰 i produkowa膰 w Polsce.

    Co do samego chi艅skiego sprz臋tu to bardzo wa偶ne jest w jakich zak艂adach powstaje dany model (niekt贸re nale偶膮 lub s膮 sp贸艂kami takich firm jak Yamaha, Honda czy Suzuki i z regu艂y dla tych firm produkuj膮 komponenty) oraz jak pracuje serwis tam gdzie chcemy kupi膰 moto. Widzia艂em filmiki i ca艂kiem sporo rzeczy trzeba w takim motocyklu z paczki przykr臋ci膰, pod艂膮czy膰 i wyregulowa膰. Jak Pan Zdzichu i Heniu co艣 z knoc膮 przy monta偶u (zgubi膮 par臋 艣rubek, lub czego艣 nie dokr臋c膮) to i tak na chi艅czyk贸w b臋dzie.

    Ja dalej ma偶臋 o porz膮dnym japo艅skim sprz臋cie, ale do niekt贸rych chi艅skich modeli si臋 przekona艂em i ch臋tnie bym jaki艣 przygarn膮艂.

    Pozdrawiam

  • jas13
    18 sierpnia 2015 at 07:48

    A kto kupi motocykl wyprodukowany w Polsce? Samochod贸w produkowanych w FSO nar贸d jako艣 nie rozchwytywa艂, mimo 偶e by艂y produkowane w Polsce. Nie oszukujmy si臋 Junak czy Romet wyprodukowane w Polsce, musia艂yby kosztowa膰 niewiele taniej ni偶 nowa Japonia, ale znacznie dro偶ej ni偶 u偶ywana Japonia, a poniewa偶 w tym kraju jak i w du偶ej cz臋艣ci Europy ka偶dy musi mie膰 Japoni臋, to temat produkcji motocykli w Polsce mo偶emy sobie darowa膰.

  • Zdj臋cie profilowe wena2k432
    19 sierpnia 2015 at 05:57

    Jak pokazuj膮 badania marketingowe ro艣nie 艣wiadomo艣膰 polskich nabywc贸w. Istnieje ca艂kiem spora grupa ludzi w naszym kraju, kt贸ra nie musi kupowa膰 tego co najta艅sze i dla kt贸rej slogan „made in Poland” staje si臋 coraz wa偶niejszy. Ja ch臋tnie bym kupi艂 polski motocykl i znam kilku ludzi w moim wieku, kt贸rzy r贸wnie偶 chcieliby powrotu polskiej motoryzacji. Pami臋tam r贸wnie偶 czasy kiedy produkty FSO by艂y rozchwytywane.

Podziel si臋 opini膮

lub