Aktualnie czytasz:
Jazda na motocyklu w kombinezonie. Czy warto? (Kombinezon SECA SRS)
0

Ludzie w sk贸rzanych kombinezonach motocyklowych zawsze kojarzyli si臋 ze sportowymi maszynami, profesjonalnymi zawodnikami i torem. Dla wielu to fetysz i nieod艂膮czny element jazdy jedno艣ladem. Zastan贸wmy si臋 wsp贸lnie co przemawia za zakupem takiego wdziania na moto.

Na wst臋pie powiem Wam, 偶e dzisiaj sprawdzamy kombinezon dwucz臋艣ciowy. To znaczy, 偶e spodnie i kurtk臋 mo偶emy zak艂ada膰 oddzielnie. To o wiele bardziej praktyczne rozwi膮zanie dla kogo艣 kto je藕dzi nie tylko po torze. Nie wspomn臋 ju偶, 偶e na przyk艂ad w ch艂odniejsze dni mo偶na porzuci膰 "kombinezow膮" kurtk臋 na tekstyli贸w SECA z podpink膮. Oczywi艣cie du偶o 艂atwiejsze jest te偶 zak艂adanie i zdejmowanie. W jednocz臋艣ci贸wce jest to cz臋sto mega trudne. Aha. To te偶 rozwi膮zuje problem z rozmiarami. Mniej proporcjonalni mog膮 np rozmiar wi臋ksze spodnie i mniejsz膮 g贸r臋, albo odwrotnie.

Wracaj膮c do rzeczy w mojej rozprawie na temat sensu zakupu kombinezonu. Argumenty s膮 trzy. Pierwszy to bezpiecze艅stwo. Ten komplet, kt贸ry tutaj widzicie jest wykonany z grubej sk贸ry bydl臋cej, ta聽jest niesamowicie聽odporna na przetarcia i wysok膮 temperatur臋, kt贸ra powstaje na styku asfaltu i kierowcy... Do tego 艂膮czenia s膮 zabezpieczone聽potr贸jnymi聽szwami odpornymi na rozerwanie i przegrzanie. Dodatkowo聽wewn臋trzne ochraniacze Level 2, w tym protektory bark贸w, 艂okci, kolan i protektor plec贸w Level 1.聽Na wierzchu kombinezony maj膮 wymienne slidery z certyfikatami bezpiecze艅stwa. To tak naprawd臋 zapewnia potr贸jn膮 ochron臋 w newralgicznych miejscach, zw艂aszcza w sytuacji kiedy kto艣 ma zamiar g艂臋boko schodzi膰 na kolano i 艂okie膰. Aha, jakby co to jest te偶 opcja dokupienia sobie ochraniacza klaty, jest nie niego przewidziane w 艣rodku miejsce.

W ka偶dym razie z jednej strony jest pe艂nowarto艣ciowy str贸j, kt贸rym nie b臋dzie wstyd wpa艣膰 na tor, a z drugiej mo偶emy go u偶ywa膰 na codzie艅. Zw艂aszcza, 偶e mamy du偶o elastycznych paneli, kt贸re pomagaj膮 czu膰 si臋 w tym swobodnie. W gor膮ce dni warto te偶 zwr贸ci膰 uwag臋 na perforowane panele, kt贸re zapewni膮 przewiew zw艂aszcza podczas jazdy miejskiej.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

B膮d藕 oryginalny i wyr贸偶nij si臋 na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, du偶e ko艂a. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i pot臋偶na doza komfortu zar贸wno podczas jazdy po mie艣cie, jak r贸wnie偶 wsz臋dzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spe艂nij swoje marzenia o nowym Junaku. Ju偶 za 9 199 PLN.

Argument numer dwa to wygl膮d. Wielu z nas po prostu nie wyobra偶a sobie jazdy w czym innym na sportowej maszynie, ni偶 kombiak. Dlatego je艣li podoba Ci si臋 taka styl贸wka to si臋 nie zastanawiaj.

Punkt trzeci to trwa艂o艣膰 kombinezon贸w, kt贸re odpowiednio piel臋gnowane s膮 w stanie wytrzyma膰 lata. Ma艂o tego, sk贸ra z czasem zyskuje na swojej "rasowo艣ci". Nawet je艣li pojawi膮 si臋 zadrapania czy lekkie szlify to nadal mamy ciuch, kt贸ry wpisuje si臋 w sportowy klimat.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Gara偶 BMW pe艂en motocykli gotowych do odbioru.

W ofercie Gara偶 BMW odnajdziesz fabrycznie nowy b膮d藕 u偶ywany motocykl w doskona艂ym stanie. Wejd藕 i sprawd藕 jak blisko jest Tw贸j wymarzony motocykl BMW.Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride

No dobrze, a jak z cenami? Kombinezony motocyklowe to spory wydatek. Jednak raz na d艂ugie lata. No chyba, 偶e zdarzy nam si臋 przyty膰, albo schudn膮膰. W ka偶dym razie nikogo nie dziwi膮 w sklepach ceny typu 5 czy 7 000 z艂. W tym przypadku taka聽SECA SRS to 900 z艂 za spodnie i 1100 za kurtk臋 i mo偶na wybra膰 3 wersje kolorystyczne. Jak ma si臋 to w stosunku wygl膮d do jako艣ci do warto艣ci paragonu. Nawet nie藕le. Naprawd臋 nie ma wstydu.

 

Jaka jest Twoja reakcja?
100%
0%
0%