Aktualnie czytasz:
Strój na sportowy motocykl – 3 propozycje nie tylko ze skóry
0

Typowe rozwiązanie na motocykl sportowy? Kombinezon dwuczęściowy, kask integralny i wysokie buty. W sumie nic w tym dziwnego, skórzana dwuczęściówka świetnie spisze się nie tylko na torze wyścigowym. Dzisiaj prezentujemy trzy propozycje na motocykl sportowy, z jedną nie-skórzaną alternatywą. 

Popularność dwuczęściowych kombinezonów skórzanych ma sporo sensu. To uniwersalne rozwiązanie, które sprawdzi się na codzień – w połączeniu z motocyklowymi jeansami – w trasie i na torze wyścigowym. Dodatkowo dwuczęściówki są wielokrotnie bardziej uniwersalne od kombinezonów jednoczęściowych. Producenci widząc popularność segmentu dostosowują je do potrzeb klientów, chociażby stosując rozbudowane panele wentylacyjne.

Stąd na naszej liście dwa rozwiązania skórzane. Ale… bonusowo także alternatywa, czyli kurtka i spodnie tekstylne w mocno sportowym stylu. 

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.

Kombinezon dwuczęściowy RST Tractech Evo III CE

RST Tractech Evo III CE występuje w kilku odmianach, także w wersji jednoczęściowej i topowej wersji „R”. Nasz wybór padł na dwuczęściowe rozwiązanie, które najlepiej nada się na sportowy motocykl używany codziennie. Co wyróżnia ten model? Chociażby ocieplająca podpinka kurtki w formie kamizelki. Dzięki temu zastosowanie zestawu nie ogranicza się tylko do idealnych, słonecznych dni. Oczywiście Tractech Evo III CE posiada certyfikowane (CE level 2) protektory, w tym obok protektorów ramion i barków znalazł się także protektor pleców. O tym jak bezpieczny jest model Tractecech Evo III CE świadczy fakt, że cała kurtka posiada certyfikację na najwyższym możliwym poziomie – CE AAA.

 
Czytaj
REKLAMA

UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.

W aerodynamicznym garbie na plecach znajdzie się miejsce na… telefon komórkowy. To fajny gadżet dla osób korzystających z dedykowanej aplikacji RST, która pozwala mierzyć czasy na torze wyścigowym (w formie wirtualnego laptimera). Kurtka posiada długie, ciągnące się od wewnątrz rękawa panele ze stretchu podnoszące wygodę użytkowania. Komfort podnoszą także wstawki z perforowanej skóry, a sama kurtka została uszyta z bydlęcej skóry o grubości 1,1-1,3 mm. 

Kurtkę RST Tractech Evo III CE można połączyć zamkiem 360 stopni z dedykowanymi spodniami, które także posiadają certyfikowane protektory oraz, w standardzie, slidery na kolanach. Swoją drogą zestaw ten można uzupełnić o buty Tractech Evo III i rękawice Tractech Evo. Zarówno rękawice i jak i buty dostępne są w wersji długiej i krótkiej.


iXS RS-1000 – klasyczna dwuczęściówka na motocykl

Czym różni się dwuczęściowy kombinezon szwajcarskiej marki iXS od powyższego kombiaka RST? Przede wszystkim detalami i style. Kurtka i spodnie iXS RS-1000 są dużo bardziej klasyczne, w biało-czarnym wykończeniu. Ale i tutaj pojawia się kilka ciekawostek. Największą z nich w przypadku iXS RS-1000 są przede wszystkim elementy zewnętrzych protektorów, które można zamienić na kolorowe odpowiedniki. Biała kurtka z czerwonymi detalami pod Hondę? A może czarny zestaw z elementami fluo? Rozwiązań jest naprawdę sporo, a o samym iXS RS-1000 pisaliśmy więcej w osobnej prezentacji.

iXS uszyte jest z wygodnej, bydlęcej skóry nappa. Także posiada sporo elementów ze strechu, które ułatwiają zmianę pozycji na motocyklu. Ukłonem w stronę motocyklistów jeżdżących w sportowej skórze w trasy jest miejsce na bukłak z wodą w aerodynamicznym garbie na plecach. W kurtce znajdziemy także sporo kieszeni. 

Warto nadmienić, że RS-1000 posiada protektory w najwyższym standardzie level 2: łokci, barkowe, biodrowe i na kolanach. Kurtkę można spiąć ze spodniami o tym samym oznaczeniu. Dla zorientowanych na jeszcze bardziej wyczynowy sport motocyklistów iXS przygotowało RS-1000 w wersji jednoczęściowej. 

Tekstylna kurtka i spodnie na motocykl sportowy: Rebelhorn Borg

Chyba najciekawsza propozycja z naszego zestawienia, czyli nowość od Rebelhorn. Kurtka i spodnie Rebelhorn Borg to tekstylne rozwiązanie na jak najbardziej sportowy motocykl. Sportowy charakter odzieży podkreśla dynamiczny design, odchodzący od popularnych obecnie klimatów adventure. Wystarczy popatrzeć jak Rebelhorn Borg wygląda w zestawie – kurtka połączona ze spodniami – na filmie poniżej. Zwróćcie uwagę na ciekawe zastosowanie paneli odblaskowych łączących się w jedną całość:

Lista użytecznych pomysłów w Rebelhorn Borg jest długa. Zaczniemy do kurtki, którą uszyto z Cordury (500D i 1000D) oraz wytrzymałego poliestru 600D. Posiada wypinaną membranę wodo- i wiatroodporną HUMAX, co znacząco odróżnia ją od naszych propozycji ze skóry. Dzięki temu żadna pogoda nie powinna być straszna. Do tego w kurtce znajdziemy aż 8 kanałów wentylacyjnych z przodu i dwa dodatkowe na plecach. W kurtce zastosowano certyfikowane (CE level 2) ochraniacze łokci i barków oraz kieszeń na ochraniacz pleców. Szwy są podwójne, a często potrójne, a w środku znajdziemy neoprenową kieszeń na telefon (obok standardowych kieszeni). Na ramionach znajdziemy też carbonowe slidery, które zapewniają dodatkowe bezpieczeństwo i podkreślają sportowy charakter kurtki. 

Spodnie to także Cordura i poliester 600D, także membrana HUMAX i także certyfikowane ochraniacze – w tym przypadku ochraniacze kolan level 2. Łączone są z kurtką zamkiem 360 stopni (chociaż posiada ona także dodatkowy, „krótki” zamek). 

[

 

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%