Motocykle dwusuwowe 2019. Czy 2T umarło? (Husqvarna Enduro 2020)

Ostatnio Leszek testował dwusuwowy skuter Peugeot Speedfight 50, mówiąc wtedy, że to ostatni dwusuw na rynku. To nie prawda! Fakt, na rynku nie ma zbyt dużo dwusuwowych jednośladów, ale kilka ciekawych zostało. Jak testowana przez nas Husqvarna TE150i. 

Ok, Speedfight to pojazd dużo bardziej użytkowy niż testowana przez nas dzisiaj Husqvarna. TE150i to motocykl stricte wyczynowy, wykorzystywany w sporcie i ostrej rekreacji. Nadal jednak to jednoślad, który możecie kupić, zarejestrować i ubezpieczyć. I nadal to dwusuw – w tym roku wyposażony w nowy układ wtryskowy. Zresztą, nie tylko 150-ka to wtryskowy dwusuw w ofercie Husky: jest też TE250i oraz mocarne TE300i. 

Na pytanie czym różni się Husqvarna od KTM-a odpowiedź jest prosta. Husqvarna posiada kompozytową ramę pomocniczą, amortyzator WP XACT z tyłu mocowany systemem dźwigniowym oraz w pełni regulowany widelec WP Xplor 48 z prostą regulacją napięcia wstępnego sprężyny. Zmian oczywiście jest masa: od ram zaczynając po silnik kończąc.

Jak Husqvarny 2020 sprawdzają się w praktyce? Zobaczcie nasz film!

Husqvarna Enduro 2020 – galeria zdjęć:

[trending]

 

Inne publikacje na ten temat:

2 opinii

  1. Droga? Bardzo subiektywna opinia.
    Nie wszyscy chcą całe życie spędzić na chińskim motorowerku 125 ja ty.
    W życiu trzeba mieć hobbi, pasje i zainteresowania.
    Dla niektórych będą to rybki.
    Dla innych motocykle cross , enduro , turystyczne itd…
    Jest też grono takich jak ty, byle było tania i najlepiej chinol.
    Ale mówię ci że życie przeleci ci przez palce, a ty będzie nadal stał z kijem w d… i z skwaszona miną będziesz komentował jak inni się bawią.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button