Aktualnie czytasz:
Sportowy wydech Ixil GP1 - m贸j tuning Gilery Runner
0

3 i p贸艂 miesi膮ca temu postanowi艂em, 偶e zmieni臋 w swoim Runnerze wydech. Chcia艂em by膰 oryginalny, a zarazem poprawi膰 osi膮gi (zaznaczam, 偶e nie chodzi艂o mi o bicie rekord贸w) i d藕wi臋k (ten by艂 wa偶ny). Najmniejsz膮 rol臋 gra艂a cena i wzrost spalania (mog艂em sobie pozwoli膰 na nawet 0,8 l na 100km).

Nie interesowa艂y mnie popularne kominy typu ZX czy Next R, nie potrzebowa艂em tak偶e For Race. Po d艂ugich przemy艣leniach, poszukiwaniach w Internecie wyb贸r pad艂 na IXILa GP1 (druga nazwa 2 Carbon Racing). Chromowany model kosztowa膰 mia艂 1094z艂 (i tyle kosztowa艂), niby du偶o, ale jednak uwa偶am, 偶e by艂o warto鈥

Zastanawiacie si臋 pewnie, dlaczego czeka艂em a偶 tyle czasu? Ja te偶鈥 Zam贸wi艂em wydech przez polskiego importera (Rider z Krakowa), kt贸ry reklamowa艂 si臋 w gazetach i wydawa艂 si臋 pewnym 藕r贸d艂em. Jednak zwodzona mnie za nos 2 i p贸艂 miesi膮ca. Do艣膰 tego 鈥 zrezygnowa艂em. Szuka艂em innego sposobu na zdobycie tego wydechu i stwierdzi艂em, 偶e jedynym rozwi膮zaniem jest zam贸wienie wydechu w sklepie internetowym.

Na paczk臋 czeka艂em tylko 11 dni. Schludnie zapakowany t艂umik niestety nie posiada艂 w komplecie rolek, ani spr臋偶ynek. Pocz膮tkowo zmartwi艂em si臋, ale okaza艂o si臋 to niepotrzebne. Po demonta偶u starego wydechu, przyst膮pili艣my do 鈥瀞kr臋cenia鈥 cz臋艣ci nowego. Wpierw zaj臋li艣my si臋 wy艂amaniem wszelki blokad, potrzebnych do uzyskania homologacji. 3 zw臋偶ki (kolanko i wyj艣cia ko艅c贸wek). Nie by艂o z tym problemu.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

B膮d藕 oryginalny i wyr贸偶nij si臋 na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, du偶e ko艂a. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i pot臋偶na doza komfortu zar贸wno podczas jazdy po mie艣cie, jak r贸wnie偶 wsz臋dzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spe艂nij swoje marzenia o nowym Junaku. Ju偶 za 9 199 PLN.

Monta偶 te偶 przebieg艂 sprawnie. Bez 偶adnej regulacji skuter zyska艂 na przy艣pieszeniu, ale jego w-max spad艂 z 85km/h na 72鈥 Zabrali艣my si臋 za rozkr臋cenie ga藕nika. Wyczy艣cili艣my go i zmienili艣my dysz臋 z seryjnej (53) na wi臋ksz膮 (68). Okaza艂o si臋, 偶e by艂 to strza艂 w dziesi膮tk臋. Jedno艣lad zacz膮艂 zachowywa膰 si臋 nale偶ycie (zero czkawek i zala艅). Przy艣pieszenie kosmiczne, bije na 艂eb na szyj臋 wszelki popularne kominy. Wzrost v-max tak偶e moim zdaniem przyzwoity, cho膰 nie dor贸wnuje np. Polini For Race.

Runner 鈥瀙臋dzi鈥 obecnie 93-94 km/h. Spalanie wzros艂o w zale偶no艣ci od stylu jazdy od 0,2 do 0,5 l. Na koniec opisz臋 d藕wi臋k. Zas艂uguje on na super wyr贸偶nienie. Wydaje najpi臋kniejsze odg艂osu. Takie jak mo偶na sobie wymarzy膰. 艢rednio g艂o艣ny bas na niskich obrotach (inny ni偶 w ZX 鈥 zupe艂nie) i bardzo przyjemny d藕wi臋k podczas wy偶szych pr臋dko艣ci. Wywo艂uje tak偶e zainteresowanie w艣r贸d os贸b czekaj膮cych na autobus MPK.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Gara偶 BMW pe艂en motocykli gotowych do odbioru.

W ofercie Gara偶 BMW odnajdziesz fabrycznie nowy b膮d藕 u偶ywany motocykl w doskona艂ym stanie. Wejd藕 i sprawd藕 jak blisko jest Tw贸j wymarzony motocykl BMW.Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride

Reasumuj膮c wydech ma swoje plusy (bardzoooo du偶o) oraz kilka minusik贸w. + Super d藕wi臋k + Niepowtarzalny wygl膮d + Fantastycznie poprawia przy艣pieszenie + Jest bardzo oryginalny (prawdopodobnie posiadam pierwszy taki w Polsce) + Seryjnie chromowany ( nie ma problem贸w z rdz膮) - Wysoka cena - M贸g艂by minimalnie lepiej poprawia膰 v-max (jednak nie ma idea艂贸w)

Jaka jest Twoja reakcja?
0%
0%
0%