Aktualnie czytasz:
Harley-Davidson 2018: Zupełnie nowe silniki, ramy, zawieszenia i hamulce. Premiera motocykli na... torze wyścigowym!

Krystian Plato zabiera najnowsze Harley-Davidsony z rodziny Softail na tor w Słomczynie. Czy Harleyem można sprawnie poruszać się po torze? Sami zobaczcie! 

ZOBACZ TAKŻE: Harley-Davidson Softail 2018 - zupełnie nowa rodzina. Lżejsza i mocniejsza

Wspólnym mianownikiem dla nowych modeli jest linia nadwozia udająca motocykl ze sztywnym tyłem. Harley zastosował nowe ramy i sposób mocowania amortyzatora (pojedynczy, ukryty pod siedzeniem) do wahacza. Wahacze także są różne, w zależności od szerokości opony tylnego koła.

 
Czytaj
REKLAMA

NOWY MOTOCYKL BMW R 18.

Nowy R 18 sięga do naszej historii oraz ikonicznych cech, które konsekwentnie rozwijaliśmy przez lata. Rezultat: pełen charakteru z cruiser z największym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowaliśmy i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. biała podwójna linia w R 18 First Edition.

Wszystkie modele przeszły także kurację odchudzającą, która często zrzuca nawet po kilkanaście kilogramów. Do tego doszły większe prześwity dla lepszego prowadzenia czy zawieszenie przygotowywane przez Showa. Gama wyposażona jest w silniki z rodziny Milwaukee-Eight, w wybranych modelach pojemność do wyboru (107 lub 114 cali).

To nie koniec: nowe Softail’e posiadają oświetlenie LED, ABS w standardzie, system bezkluczykowy czy sprytnie schowane w okolicach blokady kierownicy gniazdo USB. Nie wspomnę o szeregu opcji z katalogu akcesoriów.

 
Czytaj
REKLAMA

KUFER MOTOCYKLOWY VBOX ZA 172,51 PLN. Ekspresowa wysyłka.

Uniwersalny kufer motocyklowy 29L ze zintegrowanym odblaskiem. Komplet wraz z podstawą do łatwej instalacji.

Więcej informacji na stronie www.harley-davidson.pl

Jaka jest Twoja reakcja?
0%
0%
0%
1 Komentarze

Podziel się opinią

lub