Aktualnie czytasz:
Harley-Davidson 2018: Zupełnie nowe silniki, ramy, zawieszenia i hamulce. Premiera motocykli na… torze wyścigowym!
1

Krystian Plato zabiera najnowsze Harley-Davidsony z rodziny Softail na tor w Słomczynie. Czy Harleyem można sprawnie poruszać się po torze? Sami zobaczcie! 

ZOBACZ TAKŻE: Harley-Davidson Softail 2018 – zupełnie nowa rodzina. Lżejsza i mocniejsza

Wspólnym mianownikiem dla nowych modeli jest linia nadwozia udająca motocykl ze sztywnym tyłem. Harley zastosował nowe ramy i sposób mocowania amortyzatora (pojedynczy, ukryty pod siedzeniem) do wahacza. Wahacze także są różne, w zależności od szerokości opony tylnego koła.

 
Czytaj
REKLAMA

PRZESIĄDŹ SIĘ NA MIEJSKĄ 125!


Odbierz pakiet akcesoriów o wartości 400 zł i ruszaj w miasto.

Wszystkie modele przeszły także kurację odchudzającą, która często zrzuca nawet po kilkanaście kilogramów. Do tego doszły większe prześwity dla lepszego prowadzenia czy zawieszenie przygotowywane przez Showa. Gama wyposażona jest w silniki z rodziny Milwaukee-Eight, w wybranych modelach pojemność do wyboru (107 lub 114 cali).

To nie koniec: nowe Softail’e posiadają oświetlenie LED, ABS w standardzie, system bezkluczykowy czy sprytnie schowane w okolicach blokady kierownicy gniazdo USB. Nie wspomnę o szeregu opcji z katalogu akcesoriów.

Więcej informacji na stronie www.harley-davidson.pl

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%