Aktualnie czytasz:
Dlaczego skuter lub motocykl gaśnie na wolnych obrotach?: Wariator Odc. 2
6

To bardzo nieprzyjemny incydent: dojeżdżasz do świateł, pojawia się zielone, a w tym momencie zasilany gaźnikiem skuter gaśnie, a w dodatku ciężko go ponownie uruchomić. Pora zatem najwyższa na regulację wolnych obrotów i mieszanki paliwowo-powietrznej.

[display_podcast]

 
Czytaj
REKLAMA

Odkryj na nowo motocykle 125 FB Mondial

Poznaj FB Mondial HPS 125. Najbardziej stylowy motocykl na prawo jazdy B.Niezwykła dbałość o detale oraz ergonomiczna pozycję jazdy sprawiają, że jazda jest przyjemnością i sprawia, że każdy może dosięgnąć marzeń. To motocykl, wykonany w duchu klasyki, który zapewnia najwyższe bezpieczeństwo, a dzięki zaawansowanej technologii jest niezawodny.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
48%
heh...
10%
Że co?
10%
Grrrr!
0%
Smutne
19%
  • Zdjęcie profilowe HugoBoss
    29 maja 2010 at 22:10

    Bardzo ładnie,oby tak dalej 🙂

  • Zdjęcie profilowe
    pyjan
    30 maja 2010 at 09:32

    Jasno i wyraźnie wytłumaczone.Niektórzy popełniają błąd regulując gaźnik na zimnym silniku.

  • Zdjęcie profilowe qazwsxedc
    30 maja 2010 at 10:57

    jeśli się nie mylę, to właśnie o tym BARDZO WAŻNYM fakcie nie było ani słowa. Prawda?

  • Zdjęcie profilowe Raf
    30 maja 2010 at 17:03

    ładnie – byle tak dalej 🙂

    „Niektórzy popełniają błąd regulując gaźnik na zimnym silniku.”
    „jeśli się nie mylę, to właśnie o tym BARDZO WAŻNYM fakcie nie było ani słowa.”

    Faktycznie – raczej nie było 😉
    ale i tak ok jak na początki.

  • 13 czerwca 2012 at 20:46

    mam skuter pop corn właśnie ten problem mnie dotyczy gaśnie mi na wolnych obrotach jak go wyregulować dojście do gażnika jest trudne czy można to samemu zrobić

  • Zdjęcie profilowe waciaq
    20 października 2012 at 22:42

    Witam, bardzo „cenna” rada jednak to tylko 1 z przyczyn gaśnięcia skutera. Prawda jest taka, że skuter może gasnąć (jeśli chodzi o 4T)np przez nie szczelny zawór, pęknięty lub przetarty (ogólnie nie szczelny) wężyk od krućca, zła świece, brudną dysze wolnych obrotów w gaźniku! I wiele innych, nie ma 1 cennej rady jak w „słuchowisku” na temat. Szykajcie, pozdro