Dlaczego skuter lub motocykl gaśnie na wolnych obrotach?: Wariator Odc. 2

To bardzo nieprzyjemny incydent: dojeżdżasz do świateł, pojawia się zielone, a w tym momencie zasilany gaźnikiem skuter gaśnie, a w dodatku ciężko go ponownie uruchomić. Pora zatem najwyższa na regulację wolnych obrotów i mieszanki paliwowo-powietrznej.

[display_podcast]
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.

Inne publikacje na ten temat:

6 opinii

  1. ładnie – byle tak dalej :)

    „Niektórzy popełniają błąd regulując gaźnik na zimnym silniku.”
    „jeśli się nie mylę, to właśnie o tym BARDZO WAŻNYM fakcie nie było ani słowa.”

    Faktycznie – raczej nie było ;)
    ale i tak ok jak na początki.

  2. mam skuter pop corn właśnie ten problem mnie dotyczy gaśnie mi na wolnych obrotach jak go wyregulować dojście do gażnika jest trudne czy można to samemu zrobić

  3. Witam, bardzo „cenna” rada jednak to tylko 1 z przyczyn gaśnięcia skutera. Prawda jest taka, że skuter może gasnąć (jeśli chodzi o 4T)np przez nie szczelny zawór, pęknięty lub przetarty (ogólnie nie szczelny) wężyk od krućca, zła świece, brudną dysze wolnych obrotów w gaźniku! I wiele innych, nie ma 1 cennej rady jak w „słuchowisku” na temat. Szykajcie, pozdro

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button