Benelli 752S 2023: Charakterny włoski naked powraca na salony! [zdjęcia, dane techniczne, cena]

Informacja prasowa

W skrócie
  • Benelli 752S powraca do oferty włoskiej marki i do polskich salonów dealerskich
  • Motocykl odznacza się piękną linią, neoklasycznym designem i wysokiej klasy komponentami
  • Benelli 752S 2023 dostępne jest już w salonach dealerskich w Polsce

Sezon przerwy wystarczył, by motocykliści zatęsknili za dynamicznym nie tylko z wyglądu sportowym nakedem spod znaku włoskiego lwa. Benelli 752S powraca i wszystko wskazuje na to, że robi to w charakterystycznym dla siebie nienagannym stylu. Radujcie się fani sportowych nakedów we włoskim wydaniu.

Po sezonie przerwy Benelli 752s powraca „na salony”! Benelli realizuje oczekiwania fanów marki i przywraca wyczekiwany i wzbudzający niebezpodstawne zainteresowanie motocykl, będący ciekawą alternatywą dla brylującej w segmencie konkurencji. Szosowe motocykle średniej wyższej klasy pojemnościowej o uniwersalnym charakterze rosną w siłę i nic w tym dziwnego, jeśli wśród nich sa tak cieakwe propozycje.

Konkurencyjnie skalkulowana cena, ciekawe walory eksploatacyjne i wpadająca w oko neoklasyczna stylistyka zwiastują prawdziwy hit na naszych drogach. Wystarczy spojrzeć na ten motocykl, by poczuć mrowienie w nogach i chęć jak najszybszego przełożenia nogi nad jego siedzeniem i odkręcenia manetki gazu w stronę najbliższej krętej drogi. Wiosno nadciągaj!

Miasto? Nie, plac zabaw!

Początek sezonu motocyklowego za rogiem, a polski dystrybutor marki Benelli ma wspaniałą wiadomość dla wszystkich tych, którzy czekali na powrót do sprzedaży modelu 752S. Już za kilka dni do salonów dealerskich ponownie trafi najmocniejszy i najbardziej zaawansowany naked Benelli w obecnej ofercie marki. Elektryzujący wszystkich miłośników dynamicznych i zwinnych pojazdów szosowych. Łączy swój potencjał z dużą dzielnością miejską oraz precyzją i łatwością prowadzenia.

Benelli 752S

Przeczytaj też:

Najciekawsze motocykle 125 w 2023 roku. Co nowego na prawko B? Nasza lista TOP12

Niepowtarzalny, lekki charakter motocykla doceniło szerokie grono użytkowników na całym świecie. Przyjemnie brzmiący i bezwibracyjny napęd tego rasowego naked’a jest zamknięty w charakterystycznej, kratownicowej ramie. Za utrzymanie go w ryzach odpowiedzialne są markowe komponenty, takie jak czterotłoczkowe zaciski Brembo, czy zawieszenie upside-down od Marzocchi. Włoska szkoła budowania motocykli w najlepszym wydaniu jest tu widoczna w wielu detalach konstrukcyjnych. Z jednej strony minimalizm nadwozia, z drugiej piękne i dopracowane stylistycznie podwozie. A wszystko to utrzymane w smakowitej kolorystyce, włoskiej stylistyce z takimi dodatkami jak wyświetlacz TFT i oświetlenie LED, system B-Box współpracujący z aplikacją mobilną Benelli, który miedzy innymi pozwala zdalnie określić położenie motocykla na mapie, stan baterii, czy odbierać alerty o niepowołanym ruchu pojazdu.          Benelli 752S

Benelli 752S 2023: poznaj go już teraz

Benelli 752S jest napędzane dwucylindrową, nowoczesną jednostką napędową, która generuje maksymalne 76KM oraz 67 Nm. Te wartości, w połączeniu z  charakterem twina gwarantują więcej niż zadowalające doznania z jazdy – nie tylko w miejskich warunkach. Benelli 752S

Więcej informacji o Benelli 752S oraz innych motocyklach tej marki dostępnych jest na stronach firmy Motor-Land, oficjalnego importera Benelli w Polsce oraz stronach producenta. Już teraz odwiedź salony, poznaj Benelli z bliska i umów na jazdę testową.

Benelli 752S 2023; dane techniczne:

Dane techniczne  
Silnik  
Typ  dwucylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, 4 zawory na cylinder
Pojemność skokowa  754 cm3
Średnica cylindra x skok tłoka  88 mm x 62 mm
Stopień sprężania  11,5
1  
Moc maksymalna  56 kW (76 KM) przy 8500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy  67 Nm przy 6500 rpm
Smarowanie  mokra miska olejowa
Zasilanie  wtrysk paliwa, dwie przepustnice, gardziele 43 mm
Układ wydechowy  z katalizatorem, norma Euro 5
Sprzęgło  wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów  6-biegowa
Przeniesienie napędu  łańcuch
Zapłon  elektroniczny, ECU – DELPHITM MT05.3
Rozruch  elektryczny
Podwozie  
Rama  kratownicowa, stalowa
Zawieszenie przednie  upside-down 50 mm, regulacja tłumienia odbicia, skok 130 mm
Zawieszenie tył  centrany element resorująco-tłumiący, regulacja napięcia wstępnego, skok amortyzatora 60 mm / tylnego koła 136 mm
Hamulec przedni  ABS, podwójny, tarczowy 320 mm, zaciski czterotłoczkowe, radialne
Hamulec tylny  ABS (Bosch), tarczowy 260 mm, zacisk dwutłoczkowy
Opona przednia  120/70-ZR17
Opona tylna  180/55 – ZR17
Wymiary i masy  
Rozstaw osi  1460 mm
Długość  2130 mm
Wysokość (bez lusterek)  1100 mm
Szerokość (bez lusterek)  810 mm
Wysokość siedzenia  810 mm
Prześwit  180 mm
Masa własna (gotowy do jazdy)  228 kg
Pojemność zbiornika paliwa  14,5 l (w tym rezerwa 3 l)
Średnie spalanie  5,0 l / 100 km
Emisja CO2  135 g/km
   

 

Ciąg dalszy pod materiałem wideo

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button