
- Benelli 752S powraca do oferty włoskiej marki i do polskich salonów dealerskich
- Motocykl odznacza się piękną linią, neoklasycznym designem i wysokiej klasy komponentami
- Benelli 752S 2023 dostępne jest już w salonach dealerskich w Polsce
Sezon przerwy wystarczył, by motocykliści zatęsknili za dynamicznym nie tylko z wyglądu sportowym nakedem spod znaku włoskiego lwa. Benelli 752S powraca i wszystko wskazuje na to, że robi to w charakterystycznym dla siebie nienagannym stylu. Radujcie się fani sportowych nakedów we włoskim wydaniu.
Po sezonie przerwy Benelli 752s powraca „na salony”! Benelli realizuje oczekiwania fanów marki i przywraca wyczekiwany i wzbudzający niebezpodstawne zainteresowanie motocykl, będący ciekawą alternatywą dla brylującej w segmencie konkurencji. Szosowe motocykle średniej wyższej klasy pojemnościowej o uniwersalnym charakterze rosną w siłę i nic w tym dziwnego, jeśli wśród nich sa tak cieakwe propozycje.
Konkurencyjnie skalkulowana cena, ciekawe walory eksploatacyjne i wpadająca w oko neoklasyczna stylistyka zwiastują prawdziwy hit na naszych drogach. Wystarczy spojrzeć na ten motocykl, by poczuć mrowienie w nogach i chęć jak najszybszego przełożenia nogi nad jego siedzeniem i odkręcenia manetki gazu w stronę najbliższej krętej drogi. Wiosno nadciągaj!
Miasto? Nie, plac zabaw!
Początek sezonu motocyklowego za rogiem, a polski dystrybutor marki Benelli ma wspaniałą wiadomość dla wszystkich tych, którzy czekali na powrót do sprzedaży modelu 752S. Już za kilka dni do salonów dealerskich ponownie trafi najmocniejszy i najbardziej zaawansowany naked Benelli w obecnej ofercie marki. Elektryzujący wszystkich miłośników dynamicznych i zwinnych pojazdów szosowych. Łączy swój potencjał z dużą dzielnością miejską oraz precyzją i łatwością prowadzenia.
Przeczytaj też:
Najciekawsze motocykle 125 w 2023 roku. Co nowego na prawko B? Nasza lista TOP12
Niepowtarzalny, lekki charakter motocykla doceniło szerokie grono użytkowników na całym świecie. Przyjemnie brzmiący i bezwibracyjny napęd tego rasowego naked’a jest zamknięty w charakterystycznej, kratownicowej ramie. Za utrzymanie go w ryzach odpowiedzialne są markowe komponenty, takie jak czterotłoczkowe zaciski Brembo, czy zawieszenie upside-down od Marzocchi. Włoska szkoła budowania motocykli w najlepszym wydaniu jest tu widoczna w wielu detalach konstrukcyjnych. Z jednej strony minimalizm nadwozia, z drugiej piękne i dopracowane stylistycznie podwozie. A wszystko to utrzymane w smakowitej kolorystyce, włoskiej stylistyce z takimi dodatkami jak wyświetlacz TFT i oświetlenie LED, system B-Box współpracujący z aplikacją mobilną Benelli, który miedzy innymi pozwala zdalnie określić położenie motocykla na mapie, stan baterii, czy odbierać alerty o niepowołanym ruchu pojazdu.
Benelli 752S 2023: poznaj go już teraz
Benelli 752S jest napędzane dwucylindrową, nowoczesną jednostką napędową, która generuje maksymalne 76KM oraz 67 Nm. Te wartości, w połączeniu z charakterem twina gwarantują więcej niż zadowalające doznania z jazdy – nie tylko w miejskich warunkach.
Więcej informacji o Benelli 752S oraz innych motocyklach tej marki dostępnych jest na stronach firmy Motor-Land, oficjalnego importera Benelli w Polsce oraz stronach producenta. Już teraz odwiedź salony, poznaj Benelli z bliska i umów na jazdę testową.
Benelli 752S 2023; dane techniczne:
Dane techniczne | |
Silnik | |
Typ | dwucylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, 4 zawory na cylinder |
Pojemność skokowa | 754 cm3 |
Średnica cylindra x skok tłoka | 88 mm x 62 mm |
Stopień sprężania | 11,5 |
1 | |
Moc maksymalna | 56 kW (76 KM) przy 8500 obr/min |
Maksymalny moment obrotowy | 67 Nm przy 6500 rpm |
Smarowanie | mokra miska olejowa |
Zasilanie | wtrysk paliwa, dwie przepustnice, gardziele 43 mm |
Układ wydechowy | z katalizatorem, norma Euro 5 |
Sprzęgło | wielotarczowe, mokre |
Skrzynia biegów | 6-biegowa |
Przeniesienie napędu | łańcuch |
Zapłon | elektroniczny, ECU – DELPHITM MT05.3 |
Rozruch | elektryczny |
Podwozie | |
Rama | kratownicowa, stalowa |
Zawieszenie przednie | upside-down 50 mm, regulacja tłumienia odbicia, skok 130 mm |
Zawieszenie tył | centrany element resorująco-tłumiący, regulacja napięcia wstępnego, skok amortyzatora 60 mm / tylnego koła 136 mm |
Hamulec przedni | ABS, podwójny, tarczowy 320 mm, zaciski czterotłoczkowe, radialne |
Hamulec tylny | ABS (Bosch), tarczowy 260 mm, zacisk dwutłoczkowy |
Opona przednia | 120/70-ZR17 |
Opona tylna | 180/55 – ZR17 |
Wymiary i masy | |
Rozstaw osi | 1460 mm |
Długość | 2130 mm |
Wysokość (bez lusterek) | 1100 mm |
Szerokość (bez lusterek) | 810 mm |
Wysokość siedzenia | 810 mm |
Prześwit | 180 mm |
Masa własna (gotowy do jazdy) | 228 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 14,5 l (w tym rezerwa 3 l) |
Średnie spalanie | 5,0 l / 100 km |
Emisja CO2 | 135 g/km |