Aktualnie czytasz:
Aprilia Shiver 900 (2018): Dane techniczne, cena i opinie
2

Nowa Aprilia Shiver to zwiększona pojemność do 900 ccm, silnik spełniający normę EURO 4, generujący ponad 95 KM i niesamowite 90 Nm momentu obrotowego! Nowe możliwości silnika w połączeniu z absolutnie genialną ramą podnoszą poprzeczkę dla wszystkich motocykli w tej klasie, intuicyjna, mocna, poręczna i zaawansowana technologicznie Aprilia Shiver czerpie z najlepszych tradycji firmy Aprilia.

Wprowadzony w 2007 na rynku Aprilia Shiver 750 przyciągnął od razu uwagę mediów i klientów ze
względu na swoją niepowtarzalność, nowa Aprilia Shiver 900 przekracza te granice! Co znajdziemy w nowym modelu?

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.

 
Czytaj
REKLAMA

UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.

  • Nowy wyjątkowy wygląd
  • Silnik i zwiększonej pojemności z większą mocą i przede wszystkim momentem obrotowym
  • Poprawiona rama i zawieszenie przednie z pełną regulacją
  • Zupełnie nowe zegary te same które są w nowych modelach RSV4 RR i Tuono 1100
  • Kontrola trakcji
  • Nowy poprawiony ABS
  • Poprawiony system zarządzania mapami zapłonu
  • Możliwość zakupu wersji 35 kW
  • Nowe lżejsze koła
Szczegóły
Cena

36 900 PLN

Dane techniczne

Silnik: w układzie V 90°, 2 cylindrowy, cztery zawory na cylinder, podwójny wałek rozrządu w głowicy, chłodzony cieczą
Pojemność: 896,1 ccm
Moc: 95,2 KM/8750 obr/min
Moment obrotowy: 90 Nm/6500 obr/min
Skrzynia biegów: 6 – stopniowa
Technologia Ride-by-Wire elektronicznie sterująca przepustnicą,
Zmienne mapy zapłonu
Elektroniczny wtrysk paliwa
Kontrola trakcji
Rama złożona z dwóch części: stalowej kratownicy i aluminiowej części tylnej, wyjątkowo sztywna i odporna na skręcanie, tylny widelec aluminiowy z usztywniającym ożebrowaniem i amortyzatorem usytuowanym z boku
Widelec up side down, średnica goleni 41 mm z pełną regulacją
Hamulce: z przodu zaciski radialne, układ ABS dwukanałowy ostatniej generacji, przewody hamulcowe w stalowym oplocie
Zbiornik paliwa: 15l

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
87 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
59%
Interesujące
25%
heh...
0%
Że co?
6%
Grrrr!
6%
Smutne
3%
  • Marek
    2 maja 2019 at 16:51

    Słabe oceny użytkowników, a żaden nie raczy napisać co mu się nie podoba? Żenada

    • maciej
      6 sierpnia 2019 at 22:57

      Lamusy nie mają pojęcia o włoskich moto…nie stać ich i zazdrość przez nich przemawia więc ciach zemsta na gwiazdkach hahaha zaraz usłyszymy o awaryjności chociaż na oczy nie widzieli włoskich motocykli .Włoskie motocykle to najwyższa półka nie dla lamusów.

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości