Aprilia Shiver 900 (2018): Dane techniczne, cena i opinie
Nowa Aprilia Shiver to zwiększona pojemność do 900 ccm, silnik spełniający normę EURO 4, generujący ponad 95 KM i niesamowite 90 Nm momentu obrotowego! Nowe możliwości silnika w połączeniu z absolutnie genialną ramą podnoszą poprzeczkę dla wszystkich motocykli w tej klasie, intuicyjna, mocna, poręczna i zaawansowana technologicznie Aprilia Shiver czerpie z najlepszych tradycji firmy Aprilia.
Wprowadzony w 2007 na rynku Aprilia Shiver 750 przyciągnął od razu uwagę mediów i klientów ze
względu na swoją niepowtarzalność, nowa Aprilia Shiver 900 przekracza te granice! Co znajdziemy w nowym modelu?
- Nowy wyjątkowy wygląd
- Silnik i zwiększonej pojemności z większą mocą i przede wszystkim momentem obrotowym
- Poprawiona rama i zawieszenie przednie z pełną regulacją
- Zupełnie nowe zegary te same które są w nowych modelach RSV4 RR i Tuono 1100
- Kontrola trakcji
- Nowy poprawiony ABS
- Poprawiony system zarządzania mapami zapłonu
- Możliwość zakupu wersji 35 kW
- Nowe lżejsze koła
- Silnik: w układzie V 90°, 2 cylindrowy, cztery zawory na cylinder, podwójny wałek rozrządu w głowicy, chłodzony cieczą
- Pojemność: 896,1 ccm
- Moc: 95,2 KM/8750 obr/min
- Moment obrotowy: 90 Nm/6500 obr/min
- Skrzynia biegów: 6 – stopniowa
- Technologia Ride-by-Wire elektronicznie sterująca przepustnicą,
- Zmienne mapy zapłonu
- Elektroniczny wtrysk paliwa
- Kontrola trakcji
- Rama złożona z dwóch części: stalowej kratownicy i aluminiowej części tylnej, wyjątkowo sztywna i odporna na skręcanie, tylny widelec aluminiowy z usztywniającym ożebrowaniem i amortyzatorem usytuowanym z boku
- Widelec up side down, średnica goleni 41 mm z pełną regulacją
- Hamulce: z przodu zaciski radialne, układ ABS dwukanałowy ostatniej generacji, przewody hamulcowe w stalowym oplocie
- Zbiornik paliwa: 15l
Słabe oceny użytkowników, a żaden nie raczy napisać co mu się nie podoba? Żenada
Lamusy nie mają pojęcia o włoskich moto…nie stać ich i zazdrość przez nich przemawia więc ciach zemsta na gwiazdkach hahaha zaraz usłyszymy o awaryjności chociaż na oczy nie widzieli włoskich motocykli .Włoskie motocykle to najwyższa półka nie dla lamusów.