W 2015 roku Aprilia bez wątpienia podbiła rynek super nakedów, poprawiając Tuono V4. W 2017 roku Aprilia decyduje się poprawić ideał i podnieść poprzeczkę w klasie hyper naked na poziom nie osiągalny dla konkurencji. Poprawiona kontrola trakcji, poprawione Wheelie i Launch Control, nowy quickshifter teraz w standardzie z downshifterem, dodatkowo Aprilia Pit Limiter i Cruise Control. Mało?
Wydawało się że nie możemy oczekiwać więcej od motocykla klasy naked bike, Aprilia Tuono z 2016 roku miała jak się wydawało wszystko co jest potrzebne…byliśmy w błędzie.
W 2017 roku Aprilia poprawia najlepszy motocykl naked bike i czyni go jeszcze lepszym, co się zmieniło?
Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B
Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
- Całkowicie poprawiona elektronika (każdy system został udoskonalony)
- Na układzie elektrycznym/elektronicznym zostało zaoszczędzone 590 gramów masy
- Quickshifter zintegrowany z downshifterem
- Nowy system Aprilia Pit Limiter
- Nowy system Aprilia Cruise Control
- Nowy ABS tym razem z funkcją „Cornering” oraz RLM (Rear Liftup Mitigation)
- Nowe „zegary”
- Nowy opcjonalny system V4-MP dzięki któremu możesz mieć telemetrię na wyświetlaczu motocykla jak i telefonu
- Nowy układ wydechowy (norma EURO4)
- Zakres obrotów podniesiony o 500 rpm
- Układ hamulcowy przeniesiony z RSV4 z większymi tarczami hamulcowymi o średnicy 330 mm
- Dostępny w dwóch kolorach „Grigio Portimao” i „Nero Assen”