Aprilia Tuono V4 1100 Factory (2018): Dane techniczne, cena i opinie

W 2015 roku Aprilia bez wątpienia podbiła rynek super nakedów, poprawiając Tuono V4. W 2017 roku Aprilia decyduje się poprawić ideał i podnieść poprzeczkę w klasie hyper naked na poziom nie osiągalny dla konkurencji. Poprawiona kontrola trakcji, poprawione Wheelie i Launch Control, nowy quickshifter teraz w standardzie z downshifterem, dodatkowo Aprilia Pit Limiter i Cruise Control. Mało? 

Zupełnie nowe zegary z nowym opcjonalnym systemem V4-MP dzięki któremu podłączycie smartphone’a do motocykla, silnik wkręcający się 500 obrotów wyżej, spełniający normę EURO 4, zawieszenie razem z hamulcami i pompą przeniesione prosto z modelu RSV4. Aprilia Tuono 2017 to niesamowity motocykl dla osób które lubią wyjątkowe doświadczenia. Wydawało się że nie możemy oczekiwać więcej od motocykla klasy naked bike, Aprilia Tuono z 2016 roku miała jak się wydawało wszystko co jest potrzebne…byliśmy w błędzie.

W 2017 roku Aprilia poprawia najlepszy motocykl naked bike i czyni go jeszcze lepszym, co się zmieniło?

REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.

  • Całkowicie poprawiona elektronika (każdy system został udoskonalony)
  • Na układzie elektrycznym/elektronicznym zostało zaoszczędzone 590 gramów masy
  • Quickshifter zintegrowany z downshifterem
  • Nowy system Aprilia Pit Limiter
  • Nowy system Aprilia Cruise Control
  • Nowy ABS tym razem z funkcją „Cornering” oraz RLM (Rear Liftup Mitigation)
  • Nowe „zegary”
  • Nowy opcjonalny system V4-MP dzięki któremu możesz mieć telemetrię na wyświetlaczu motocykla jak i telefonu
  • Nowy układ wydechowy (norma EURO4)
  • Zakres obrotów podniesiony o 500 rpm
  • Układ hamulcowy przeniesiony z RSV4 z większymi tarczami hamulcowymi o średnicy 330 mm
  • Nowe zawieszenie Öhlins NIX zmniejsza nam masę o kolejne 400 gram (łącznie z amortyzatorem tylnym i skrętu)
  • Tylna opona 200/55 (w wersji standardowej 190/55)
  • Sportowy ogon przeniesiony prosto z RSV4

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button