Aprilia RSV4 RR (2018): Dane techniczne, cena i opinie

Ewolucja Aprilii RSV4 trwa i dzięki niej Aprilia dalej jest numerem jeden w klasie Superbike! RSV4 RF to niezwykły, radykalny, zwycięski projekt stworzony dzięki wielkiemu doświadczeniu Aprilia Racing. Model na 2017 rok to więcej niż jedna sekunda szybciej na każdym okrążeniu, dzięki nowemu zawieszeniu Ohlins, lekkim kutym felgom, nowemu układowi hamulcowemu i nowej elektronice w ramach pakietu APRC będziesz szybszy niż kiedykolwiek!

Aprilia RSV4 RR przedstawiona na rok 2017 to poprawiona i jeszcze doskonalsza wersja topowego Superbike’a. Zmian na lepsze jest bardzo dużo i poniżej znajdziecie najważniejsze z nich:

  • Całkowicie poprawiona elektronika (każdy system został udoskonalony)
  • Na układzie elektrycznym/elektronicznym zostało zaoszczędzone 590 gramów masy
  • Quickshifter zitegrowany z downshifterem
  • Nowy system Aprilia Pit Limiter
  • Nowy system Aprilia Cruise Control
  • Nowy ABS tym razem z funkcją „Cornering” oraz RLM (Rear Liftup Mitigation)
  • Nowe „zegary”
  • Nowy opcjonalny system V4-MP dzięki któremu możesz mieć telemetrię na wyświetlaczu motocykla jak i telefonu
  • Nowy układ wydechowy (norma EURO4)
  • Zakres obrotów podniesiony o 500 rpm
  • Nowy układ hamulcowy z większymi tarczami hamulcowymi o średnicy 330 mm i grubości 5 mm
  • Dostępny w dwóch kolorach „Grigio Bucine” i „Nero Ascari”
  • Silnik: V4, kąt rozwarcia cylindrów 65°, cztery zawory na cylinder, rozrząd DOHC, chłodzony cieczą
  • Średnica cylindra i skok tłoka: 78 x 52.3 mm
  • Pojemność silnika: 999.6 ccm
  • Moc maksymalna: 201 KM (148 kW) przy 13000 obr/min
  • Maksymalny moment obrotowy: 115 Nm przy 10500 obr/min
  • Układ zasilania: Airbox z systemem doładowania dynamicznego, cztery przepustnice powietrza Weber-Marelli 48 mm, cztery wtryskiwacze, system Ride by Wire najnowszej generacji, trzy mapy zapłonu: T (Track), S (Sport), R (Race)
  • Skrzynia biegów 6 biegowa
  • Sprzęgło Wielotarczowe, mokre z systemem antyhoppingowym
  • Systemy wspomagająceSystem APRC (Aprilia Performance Ride Control) zawierający: kontrolę trakcji (aTC), system zapobiegający unoszeniu się przedniego koła (aWC), asystent ruszania (aLC), quickshifter wraz z downshifterem (aQS), ogranicznik prędkości w Pit Lane (aPL), tempomat (aCC) wszystkie systemy z możliwościa osobnej regulacji.
  • Rama Aluminiowa, amortyzator skrętu sachs
  • Regulowane:
  • • położenie i kąt główki ramy
  • • wysokość zamocowania silnika
  • • wysokość sworznia wahacza
  • Zawieszenie przednie Widelec Sachs z pełną regulacją o średnicy 43 mm, skok 120 mm
  • Zawieszenie tylne Wahacz aluminiowy, amortyzator Sachs z pełną regulacją, skok 130 mm
  • Układ hamulcowy przedni Dwie tarcze pływające Ø 330 mm, zaciski Brembo “monoblok” czterotłoczkowe, pompa radialna, przewody w oplocie stalowym.
  • Układ hamulcowy tylny Tarcza ‎Ø 220 mm, zacisk Brembo dwutłoczkowy, przewód w oplocie stalowym, ABS Bosch o 3 stopniach regulacji
  • Koło przednie 120/70 ZR 17, felga aluminiowa
  • Koło tylne 200/55 ZR 17, felga aluminiowa
  • Zbiornik paliwa 18,5 L

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button