125 ccm
Aktualnie czytasz:
10 minut jazdy na nowym Romet RXC 125 2016: #64 Szybcy i Wolni Vlog
0

Dzisiaj wsiadam na nowego Rometa RXC 125. Agresywny i du偶y street o mocy 9.5 KM. Motocykl jest wbrew pozorom bardzo komfortowy i wysoko zawieszony, co w pierwszym odczuciu sprawia, 偶e mamy wra偶enia jak na enduro.

Romet RXC 125 posiada czterosuwowy silnik ch艂odzony powietrzem i zasilany ga藕nikiem. Jest on zblokowany z pi臋ciobiegow膮 skrzyni膮, kt贸ra pracuje aksamitnie i do艣膰 precyzyjnie. Wra偶enia z jazdy przez to s膮 nawet dobre i motocykl mo偶e kusi膰 do zabrania si臋聽gdzie艣 dalej. Przy tym pami臋tajcie o rozs膮dnych pr臋dko艣ciach przelotowych. Teoretycznie pr臋dko艣膰 maksymalna RXC pozwala na jazd臋 z setk膮 na liczniku, jednak w贸wczas silnik po prostu zaczyna 艂apa膰 zadyszk臋. 85聽na godzin臋 wydaje si臋 by膰 dobrym tempem na d艂u偶szym dystansie. Zapewni to optymaln膮 temperatur臋 silnika i spalanie na rozs膮dnym poziomie. Na dotarciu Romet RXC 125 mia艂 apetyt na poziomie 3 litr贸w.

Romet RXC 125 oferuje mi臋kkie siedzisko i wysok膮, szerok膮 kierownic臋. Pozycja jest bardzo naturalna i nie m臋czymy si臋 w trakcie obcowania z tym jedno艣ladem. W standardzie mamy te偶 艂adny kokpit z elektronicznymi wskazaniami wszystkich parametr贸w.

Ca艂o艣ci dope艂nia tylny klosz led, du偶y przedni klosz i dwa ostre hamulce tarczowe. Wkr贸tce wszystkie detale Rometa RXC b臋dziecie mogli razem z nami obejrze膰 z bliska. Dlatego pami臋tajcie o do艂膮czeniu do nas na YouTube i Facebooku.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

B膮d藕 oryginalny i wyr贸偶nij si臋 na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, du偶e ko艂a. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i pot臋偶na doza komfortu zar贸wno podczas jazdy po mie艣cie, jak r贸wnie偶 wsz臋dzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spe艂nij swoje marzenia o nowym Junaku. Ju偶 za 9 199 PLN.

Cze艣膰, tutaj Leszek. Witajcie w jedno艣lad.pl, witajcie na moim vlogu 鈥渟zybcy i wolni鈥. Dzisiaj pod moim kaskiem p艂ynie ju偶 praktycznie rzeka, ponad 30 stopni na termometrze. Jest pi膮tek popo艂udnie, wrzesie艅 ani jednego ob艂oku na naszym niebie, co jest niezwykle zastanawiaj膮ce, zw艂aszcza dla tych, kt贸rzy narzekali, 偶e to lato jest naprawd臋 beznadziejne. Mam nadziej臋, 偶e teraz w艂a艣nie aura zaczyna nadrabia膰 swoje zaleg艂o艣ci z ubieg艂ych miesi臋cy, szkoda 偶e tak p贸藕no. Przechodz膮c do rzeczy, dzi艣 Romet RXC 125, kt贸rym to postanowi艂em zabra膰 w zakorkowan膮 Warszaw臋, jest to propozycja dla os贸b wysokiego wzrostu, dla os贸b, kt贸re chc膮 mie膰 do czynienia nie tylko z motocykle 125 o zaci臋ciu sportowym, ale tak偶e z motocyklem bardzo komfortowym. Ci臋偶ko jest cz臋sto po艂膮czy膰 te dwie z pozoru przeciwstawne cechy. Motocyklem naprawd臋 fajnie mi si臋 je藕dzi i te偶 widz臋, 偶e motocykl zaczepia innych na drodze i wymusza spojrzenia, ludzie tak naprawd臋 zastanawiaj膮 si臋 co to jest za pojemno艣膰, co to jest za motocykl? A to jest tylko 125, na kt贸rej nie ma oznacze艅, 偶e to jest 125. Jednak偶e mamy do czynienia z silnikiem 9,5 KM. Mamy do czynienia z dwoma hamulcami tarczowymi, mamy do czynienia tak偶e z bardzo agresywnym o艣wietleniem, kt贸re z ty艂u jest ledowe, z przodu te偶 znajdziemy takie obrys贸wki wykonane w tej technologii. Podw贸jny du偶y klosz, to naprawd臋 fajnie si臋 komponuje. W oko te偶 wpada dosy膰 szeroka kierownica typu w艂a艣nie dla motocykli tego segmentu. Ale ci臋偶ko jest gada膰 o motocyklu na postoju, jednak偶e wkr贸tce b臋dzie o wiele wi臋cej detali tego Rometa. Romet RXC w przysz艂ym tygodniu b臋dzie pokazany wam z bliska, w艂a艣nie ka偶dy detal o kt贸rym dzisiaj do was rozmawiam. Musimy rusza膰, s艂uchajcie bo tak naprawd臋 jest tak gor膮co, 偶e jedynie komfort termiczny osi膮ga si臋 przekraczaj膮c pr臋dko艣膰 60km/h. Dzi艣 w Warszawie to jest mega trudne, bo jest pi膮tek. Pi膮tek popo艂udnie zawsze oznacza mega korki i w艂a艣nie wtedy przydaje si臋 motocykl i przydaje si臋 te偶 wrzuci膰 jedynk臋. Ja dzisiaj jestem chyba ju偶 na weekendzie tak naprawd臋. Zawieszenie posiada du偶y skok, ja si臋 艣mia艂em 偶e wsiad艂em na enduro, za pierwszym razem kiedy dosiada艂em RXC. Bo naprawd臋 siedzimy bardzo wysoko, jak na enduro i gdyby tutaj zastosowa膰 nieco, jakby tutaj podnie艣 nieco b艂otniki i zmieni膰 opony czy te偶 felgi, to wydawa艂oby si臋 nam, 偶e faktycznie jedziemy na czym艣, co nadaje si臋 nie tylko na asfalt. W zawieszenie bardzo fajnie wybiera nier贸wno艣ci i dlatego w艂a艣nie si臋 艣mia艂em, 偶e jest to jeden z najbardziej komfortowych i jeden z najbardziej streetracer klasy 125 na rynku, a na pewno w艣r贸d tych na kt贸rych jecha艂em w tych roku, a w tym roku my艣l臋, 偶e kilkadziesi膮t maszyn by艂o w moich r臋kach. Niesamowicie jest tu dzisiaj gor膮co. Sprz臋t na dotarciu, 41 km na liczniku. Sprawdza艂em w tamtych tygodniu jego osi膮gi, przekroczy艂em 90km/h, my艣l臋, 偶e sprz臋t b臋dzie si臋 o wiele lepiej nap臋dza膰 po przekroczeniu tych 150km swojego przebiegu. No i w艂a艣nie apropo hamulc贸w, tylna o艣 te偶 jest wyposa偶ona w dosy膰 du偶a tarcz臋 i jak s艂yszeli艣cie, albo te偶 nie, bardzo 艂atwo jest doprowadzi膰 do zablokowania tylnego ko艂a. Delikatne mu艣ni臋cie ju偶 wyzwala dosy膰 zdecydowane hamowanie w tym motocyklu. Podobnie jest na przedniej tarczy, mimo 偶e nie znajdziemy tutaj przewod贸w w stalowym oplocie. Ale przy tej masie maszyny wydaje mi si臋, 偶e nie jest to konieczne, bo naprawd臋 do tego uk艂ady hamulcowego, no nie mo偶na si臋 moim zdaniem przyczepi膰...

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Gara偶 BMW pe艂en motocykli gotowych do odbioru.

W ofercie Gara偶 BMW odnajdziesz fabrycznie nowy b膮d藕 u偶ywany motocykl w doskona艂ym stanie. Wejd藕 i sprawd藕 jak blisko jest Tw贸j wymarzony motocykl BMW.Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride

Jaka jest Twoja reakcja?
0%
0%
0%