Zipp XRace 50: Premiera

Poznaj z bliska młodszego brata motoroweru Zipp Pro 50. W przeciwieństwie do poprzednika (nadal w sprzedaży) XRace ma przypominać sylwetką nie ścigacz, a typowego street’a. Do tego zastosowano światła ledowe i nieco inne zegary w desce rozdzielczej.

Model wyposażony jest w ten sam silnik – czterosuwowy, chłodzony cieczą o pojemności 50 ccm, spalający niewiele ponad 2 litry na każdą setkę. Serce pojazdu nie jest demonem mocy, ale zapewnia w połączeniu z wydechem bardzo dobre, niepozorne brzmienie. Przedstawiciele producenta jasno przyznają, że liczą na taki sam sukces rynkowy jaki miał miejsce w przypadku wspomnianego już Pro 50. Cena również podobna: 4 500 PLN.

[nggallery id=70]

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

13 opinii

  1. Wywiad na mniej niż 0.
    Marketing musi mało zarabiać.
    Wygląd jak zawsze jest co poprawić.
    Leszku czy nadal był pokazany Zipp Vega czy już go nie lansują.
    Uważam ,że to bardzo dobry model i troszeczkę poprawek np. dwa amorki na tył i owiewka nad zegary poprawiła by jego image.

  2. W ogóle ta kamera tak lata że prawie nic nie pokazuje skutera,filmy z targów mnie zawiodły,powinny być pokazane detale,a nie tylko pobieżnie i na szybko.

  3. Ej no, bez takich ! Posadziliście na Zippie taką ładną dziewczynę, że nie można skupić uwagi na detalach motoroweru 🙂

  4. No proszę, postę[p u zippa, jest tam to co mi brakuje w pro 50:
    – szersze rozstawienie lusterek, co u osób więszyuch niż 12 latek, ma znacznie
    – plusem bedze jeżeli jest ten sam silnik poziomy, bo sobie chwale jego wytrzymałość, jak i ewentualną kwestie wymiany na 110 (czego nie zrobiłem)
    – osłona na liczniku, bo nie ma szpetnej dziury
    – diodowe oświetlenie na plus, bo i tak wymieniłem w zipp pro na takwe
    – dużym plusem są przednie migacze wbudowane, bo niestety łatwo je w pro stracić (mi milusińscy puszkarze na parkingu strącili je 2x już, a wsadzić krótszych nie można ze względu na usytuowanie, bo by zasłaniała owiewka)

    jakby kamerzysta nie był zainteresowany tak panienkami, a spełniał to do czego tam poszedł, to mógłbym dowiedzieć się więcej szczegółów… niestety tak nie jest i muszę się chyba posłużyć innymi źródłami niż to forum

  5. literówka (korekta fonu się włączyła) – osłoniety powinno być powyżej.
    Ta dziura jeszcze bardziej szpeci, niż w zipp pro.

  6. Dziś go widziałem w salonie i powiem tylko tyle, że nie spodobał mi się silnik wygląda na mały no i cały silnik widać. Wygląda jak by brakowało mu części i minusem jest wygląd z przodu. Zamotowany jest dziwny czarny plastik. Nie kupujcie go lepiej wolę zippa pro 50.

  7. Silnik nie jest nic osłonięty i widać ten mały silnik i tak zaraz widać, że to 50ccm. Plastik na tablicę rejestracyjną szpeci wygląd i zasłania amor. No już jepiej by wyglądała jakaś mała blacha. 😉 Główka jak z transformersów. 😛 Szkoda, że są plastiki, a nie blachy. No i szkoda, że motor nie jest tak pokazywany, a dziewczyna. :/ Jedna z zalet, że można włożyć tam silnik 110ccm lub 125ccm i chyba nawet 150ccm, ale ten ciężko dostać chyba. 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button