Aktualnie czytasz:
Zipp XRace 50: Premiera
13

Poznaj z bliska młodszego brata motoroweru Zipp Pro 50. W przeciwieństwie do poprzednika (nadal w sprzedaży) XRace ma przypominać sylwetką nie ścigacz, a typowego street’a. Do tego zastosowano światła ledowe i nieco inne zegary w desce rozdzielczej.

Model wyposażony jest w ten sam silnik – czterosuwowy, chłodzony cieczą o pojemności 50 ccm, spalający niewiele ponad 2 litry na każdą setkę. Serce pojazdu nie jest demonem mocy, ale zapewnia w połączeniu z wydechem bardzo dobre, niepozorne brzmienie. Przedstawiciele producenta jasno przyznają, że liczą na taki sam sukces rynkowy jaki miał miejsce w przypadku wspomnianego już Pro 50. Cena również podobna: 4 500 PLN.

[nggallery id=70]

 
Czytaj
REKLAMA

Barton daje 400 zł do wykorzystania na akcesoria

Kup motocykl Barton Cafe Racer lub Barton Travel, zarejestruj zakup i skonfiguruj dla siebie pakiet dodatków o wartości 400 zł gratis.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
13 Komentarze
1 2
  • Zdjęcie profilowe darozipp
    3 kwietnia 2012 at 15:07

    Dziś go widziałem w salonie i powiem tylko tyle, że nie spodobał mi się silnik wygląda na mały no i cały silnik widać. Wygląda jak by brakowało mu części i minusem jest wygląd z przodu. Zamotowany jest dziwny czarny plastik. Nie kupujcie go lepiej wolę zippa pro 50.

  • Zdjęcie profilowe harekop
    11 kwietnia 2012 at 20:28

    Jak dla mnie to i w Pro 50 i tu powinien być silnik zakryty kompletnie.

  • Zdjęcie profilowe jamesbond29
    17 października 2012 at 11:01

    Silnik nie jest nic osłonięty i widać ten mały silnik i tak zaraz widać, że to 50ccm. Plastik na tablicę rejestracyjną szpeci wygląd i zasłania amor. No już jepiej by wyglądała jakaś mała blacha. 😉 Główka jak z transformersów. 😛 Szkoda, że są plastiki, a nie blachy. No i szkoda, że motor nie jest tak pokazywany, a dziewczyna. :/ Jedna z zalet, że można włożyć tam silnik 110ccm lub 125ccm i chyba nawet 150ccm, ale ten ciężko dostać chyba. 🙂