Motocykle Hyosung w Polsce

Hyosung to koreańska marka z tradycjami, dotychczas motocykle sygnowane tym logo gościły na naszych drogach za sprawą importu indywidualnego. Teraz będą dostępne na terenie całego kraju za sprawą m.in. sieci sprzedaży Rometa.

Na starcie dostępnych będzie kilka modeli. To propozycje zarówno typowo rekreacyjne, jak i sportowe.
Pierwszy to ST7 Deluxe. Chłodzony cieczą, zaworowy 90° V-twin, pojemność silnika: 678.2ccm i mocy 62,5KM. Masa pojazdu to aż. 265kg.
Dalej widzimy GV 650. Coś co powoduje szybsze bicie serca. To “bydle” o podobnych właściwościach co seria ST 7, jednak wygląda dużo bardziej agresywnie. Dobra propozycja dla lubiących łączyć pragmatyczne miejskie użytkowanie z turystyką.
Hyosung GT 650 R to kolejna sześćset pięćdziesiątka w portfolio marki. Sportowy ścigacz chwalony na świecie za bardzo dobrą trakcję i rewelacyjne osiągi.
Hyosung GT 650 P jest uzupełnieniem w segmencie Naked. To kompromis dla tych, którzy nie przywiązują wagi do agresywnego design’u.

Więcej o prezentowanych modelach zobaczycie w rozmowie z przedstawicielem marki w Polsce:

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

3 opinii

  1. Bardzo ładne motocykle, ale brak choć jednego ekonomicznego pojazdu miejskiego, a właśnie takie będą u nas na topie w najbliższym czasie. Oczywiście zawsze jest naked, ale ekonomiczny to on raczej nie będzie przy swoich 73 kucykach ;]

  2. 20 tys za nakeda, 23 za owiewki a 27 tys za choppera. Nie wiem czy to sa atrakcyjne ceny. W PL jest sooro ciekawszej konkurencji nie wiele drozszej w zakupie.
    Liczylem na ceny sporo mniejsze niz 20 tys. za nakeda. Dodatkowo brakwrsji z ABS. jak dla mnie odpada, na dodatek nie wroze sukcesow przy takiej polityce cenowej.

  3. Większe pojemności są w naszym kraju bardzo popularne, ale wśród “używek”. Świadczy to o potencjale rynku. Uważam, że ceny jak za tej klasy, i tej jakości motocykle są bardzo dobre w stosunku do konkurencji (nie do zarobków). Np. Junak za 19600zł to chyba nieporozumienie, nawet gdyby miał do kpl. elektrycznie regulowną szybę przednią. Przepaść jakościowa w stosunku do Hyosunga.
    Hyosungowi wróżę przyszłość w Polsce, tym bardziej, że partnerem nie jest jakaś firma krzak tylko Romet, sądzę stabilny finansowo, który swoje produkty dostosowuje do siły nabywczej klienta.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button