Zipp podczas konferencji zaprezentował brata Pro 50. Kolejny niepozorny motorower mający za zadanie sprawiać, że jego właściciel będzie mógł się czuć jak posiadacz rasowego motocykla.
Paweł Biedrzycki, Zipp: Kolejna nowość, którą wprowadza Zipp to pięćdziesiątka w stylistyce Street’a. To jest też produkt który zrobiliśmy po słowach dealerów – zróbcie coś na zasadzie nieobudowanego produktu, bo jest rzesza klientów, też młodzieży, która nie chce jeździć typową szlifierką, jak to się mówi w slangu. Mamy tutaj zastosowane przednie lampy o bardzo agresywnej stylistyce. Kolejna rzecz dolny pług, który nie przykrywa silnika. To też jest taki kolejny element, który zastosował Zipp. Xrace’m wyprzedziliśmy tak naprawde już Pro, bo w tej chwili zastosowaliśmy do niego diodowe kierunkowskazy z tyłu i diodowe kierunkowskazy wbudowane w osłony boczne pojazdu, także one się fajnie komponują z produktem, nadają mu takiego naprawdę agresywnego kształtu, charakteru i kształty tych plaskitów bocznych też sprawiają, że tą agresję na pierwszy rzut oka w XRace widać. Produkt dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych. To też właśnie w tym modelu z kilkoma dealerami próbowałem to konsultować. Stwierdzili, że dwie wersje wystarczą. Wersja biało czerwona no to myślę pod euro jak znalazł, druga wersja czerwono czarna, bardziej taka stonowana. Co więcej mogę powiedzieć. Pokazaliśmy ten produkt już wcześniej w Katowicach, wielu dealerów mówiło, że jest to kolejna bomba sprzedażowa w Zippie.