Zipp Manic 125: Zdjęcia, Opis, Cena, Dane techniczne

Jeżeli chcemy zaoszczędzić pieniądze, a interesuje nas przesiadka z 50 cm3, podpowiadamy - Zipp Manic. Można go zdobyć już za lekko ponad 3 tysiące złotych. Jeden z tańszych motocykli z silnikiem 125cm3 w Polsce. Prosty, wygodny i sporej mocy (11 KM). Do zalet zaliczamy niskie spalanie. Czy Manic 125 może się podobać? Jak najbardziej.

Zipp Manic 125 : Cena

Cena katalogowa - ok. 3200 PLN

Zipp Manic 125 : Dane techniczne

REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.

 

Dane techniczne: ZIPP MANIC 125
Marka Zipp
Model Manic
Pojemność 125 cm3
Silnik 1 cylinder, 4 suw, chłodzony powietrzem
Prędkość maksymalna 100 km/h
Moc maksymalna 11 KM
Pojemność baku 16 l
Hamulec przód/tył tarczowy/bębnowy
Maks. Moment Obrotowy 8,3 Nm przy 7500 obr/min
Zasilanie/zapłon gaźnik/CDI
Podwozie Rama z rury stalowej

 

Inne publikacje na ten temat:

4 opinii

  1. Miałem duże rozterki czy kupić nowy chiński motocykl czy używkę japońską, wybrałem nowego Zippa ZV125 i tu zaczęły się moje problemy. Motocykl w tej klasie i przedziale cenowym to szczyt chińskiej tandety.

    Wady (problemy jakie miałem)
    – wykończony z tanich materiałów i plastików (pękają uchwyty)
    – luzujące się połączenia śrubowe
    – pływak błędnie wskazuję poziom paliwa, a obecnie pokazuję zero
    – bagażnik pęka pod wpływem wibracji
    – szybko wymieniłem świece ok. 170-200 km
    – wiele kabli nie jest osłoniętych, ulegają przetarciu
    – mały skręt (oś skrętu)
    – tanie i słabe aluminium (pęknięty kranik po 9000 km, wyciekło całe paliwo na rozgrzany silnik !!!)
    – wymieniona na gwarancji stacyjka (robiła zwarcie, przepalała żarówki)
    – problem z starterem (gubi prąd, pozostaje kopniak)
    – odpadła metalowa ozdoba z tłumika pozostawiając dwa otwory po spawach
    – odpadła guma z podnóżka
    Zalety:
    – mało pali nawet 12,2 l/1200 km W TRASIE
    – tani w zakupie i utrzymaniu
    – cichy

    Ogólnie motocykl przy większej prędkości strasznie drży, dłuższa jazda powyżej godziny lub 80 km w terenie stację się bardzo męcząca.

  2. Witam posiadam od 2 lat Manic 125 11km z 2009r i narazie bez żadnych zastrzeżeń zmieniłem zębatki i bez problemu 120 osiąga ale to już taki jego max

  3. Posiadam Zippa Manic 125 od maja 2015r. Obecnie na liczniku to 4000km aktualne usterki jakie wystąpiły to:
    – Pękające gumki mocujące boczne plastiki
    – wskaźnik zapiętego biegu nie wskazuje 2
    – urwane mocowanie wydechu (pęknięcie spawu) ale fajniejsze brzmienie
    – urywające się szpilki wydechu wymienione na śruby twardość 8.8
    Te wady to w zasadzie drobnostki które nie spowodowały unieruchomienie motocykla.
    -prędkościomierz przełamuje ok 10km zawyża (sprawdzono z GPS)
    – początkowo duże wibracje
    PLUSY:
    – bardzo prosta konstrukcja łatwe i tanie naprawy w porównaniu do nowoczesnej japońskiej konkurencji
    – ekonomiczny silnik 3,0l/100km przy jeździe miejskiej
    – tanie części zamienne
    – dobry do nauki techniki jazdy na motocyklu wybacza błędy początkującym
    – jeden z lepiej wykonanych budżetowych chińskich motocykli 125 😉
    Jak na pierwsze moto jest to bardzo dobra propozycja. W cenie do 4000 zł posiada dużo dodatków których nie posiada konkurencja np. światło halogenowe przednie, światła awaryjne, czujnik wciśniętego sprzęgła – można odpalić na zaciętym biegu przy wciśniętym sprzęgle, plastikowy tylny błotnik posiada zaślepione otwory pod przemieszczenie kierunkowskazów w razie montażu kufrów, dwustopniowy przełącznik awaryjnego odcięcia zapłonu bardziej odporny na uszkodzenia, masywny bagażnik pod kufer, linia klasyczna bez zbędnej ekstrawagancji. POLECAM

  4. Mam zipp manic 125 z 2015roku. Kupiłem go za 3000tys. Moim zdaniem rewelacja za taką cenę, super motocykl, bezawaryjny silnik, bardzo fajny wygląd motoru. To że motocykl jest bardzo tani w utrzymaniu i to że samemu można zrobić większość napraw i regulacji wybaczają mu jego minusy.
    Ogólnie polecam. Mimo minusów jestem zadowolony z zakupu chociaż aż się prosi żeby dać mu ze 2-3 konie więcej mocy 🙂 szkoda że generuje tylko ok 11.
    Pozdrawiam.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button