Triumph Tiger 1200 2022: polska premiera w salonach marki. Poznaj nowego Tygrysa!

Tiger 1200 powraca i robi to w niepowtarzalnym stylu

W skrócie
  • Nowy Triumph Tiger 1200 zawitał do Polski i będzie go można zobaczyć w sieci salonów marki na terenie całego kraju
  • Nowy Tiger 1200 to motocykl, który zdecydowanie trzeba poznać z bliska

Król powrócił! Triumph Tiger 1200 w najnowszej, dopiero co zaprezentowanej odsłonie jest już w Polsce i już teraz można przyjrzeć się mu z bliska, poznać szczegóły konstrukcji i przymierzyć się do jego siodła. Korzystajcie póki jest!

W Triumphie w tym roku święta zaczynają się wcześniej, bo największa z motocyklowych premier zapowiadanych na sezon 2022 jest już w Polsce! Na fanów marki czeka nie lada niespodzianka, gdyż polskiemu dystrybutorowi w dwa tygodnie po światowej premierze udało się ściągnąć do Polski najnowsze wcielenie flagowego tygrysa. Mowa oczywiście o całkowicie nowym Tigerze 1200 i to w wersji Rally Explorer.

Zaskoczenie jest o tyle większe, że oficjalnie pierwsze modele miały się pojawić dopiero na wiosnę, więc jeśli marzy Ci się ten motocykl i chciałbyś się do niego przysiąść, nie zwlekaj i odwiedź salon Triumpha, odrywając się choć na chwilę od świątecznej hipnozy w stronę zbliżającego się już nowego sezonu motocyklowego.

Triumph Tiger 1200 2022: jedyny egzemplarz w Polsce czeka na Ciebie!

Wszystkie osoby, które odwiedzą, podczas prezentacji Tigera 1200 salony Triumpha będą mogły wziąć udział w konkursie, gdzie główną nagrodą do wygrania będzie ten motocykl na weekend, a także zegarek oraz plecak motocyklowy z kolekcji Triumpha. Wystarczy, że w salonie wypełnisz ankietę i wymyślisz ciekawe hasło promujące ten nowy model.

Bądź zawsze na bieżąco dzięki Jednoślad.pl News

Daty prezentacji:

21.12.2021 – Triumph Wrocław ul. Skarżyńskiego 9
22.12.2021 – Triumph Katowice ul. Żelazna 17
23.12.2021 – Triumph Warszawa al. Jerozolimskie 200
27-28.12.2021 – Triumph Poznań ul. Dąbrowskiego 181
29-30.12.2021 – Triumph Trójmiasto ul. Abrahama 1

Całkowicie przekonstruowany Triumph Tiger 1200 to kompletny motocykl, który ma wszelkie atuty, by tak jak tygrys zdominować każdą drogę i każde bezdroże. Ten motocykl zdecydowanie warto poznać z bliska!

Salony Triumph Polska w tych dniach będą otwarte od 10 do 21

Przeczytaj też:

Triumph Tiger 1200 2022: dużo więcej mocy i dużo mniej kilogramów!

 

TIGER 1200 2022: lżejszy, mocniejszy, całkowicie nowy!

W wyniku jednego z najbardziej ambitnych projektów w historii marki Triumph całkowicie nowa gama Tiger 1200 reprezentuje niesamowitą transformację pod względem masy, osiągów i możliwości,
a wszystko to koncentruje się na zapewnieniu przewagi, jakiej motocyklista szuka w swoim motocyklu wyprawowym.

Znacząco lżejszy i jeszcze mocniejszy, z wiodącą w swojej klasie specyfikacją, a także wszystkimi zaletami nowego trzycylindrowego silnika Triumph T-plane – całkowicie nowy Tiger 1200 został zaprojektowany, aby być najbardziej zwinnym, zwrotnym i poręcznym motocyklem wyprawowym o dużej pojemności na świecie. nowa generacja Tigera 1200 ma zapewnić to, co najlepsze ze wszystkich światów, dzięki zupełnie nowej gamie Tigerów, w tym dwóm nowym modelom Tiger Explorer wyposażonym w 30-litrowe zbiorniki paliwa. Czyżby nadjeżdżał zupełnie nowy wymiar motocyklowej przygody?

Nowy Triumph Tiger 1200 najważniejsze informacje:

Transformacja w specyfikacji i potencjale, ze znaczącą redukcją wagi

  • Znacznie lżejszy
    • Ponad 25 kg lżejszy niż model poprzedniej generacji
    • Nawet o 17 kg lżejszy niż najbliższa konkurencja z wałem Kardana
      (na podstawie porównania specyfikacji motocykla)
  • Nowe pojemności zbiorników paliwa
    • 20 litrów (GT, GT Pro & Rally Pro)
    • 30 litrów (GT Explorer & Rally Explorer)
  • Całkowicie nowe lekkie podwozie i wiodąca w swojej klasie specyfikacja wyposażenia
    • Nowa lekka rama z dokręcanym aluminiowym tylnym stelażem i podnóżkami pasażera
    • Nowy, lżejszy i mocniejszy wahacz „tri-link”
    • Nowe wiodące w kategorii monoblokowe hamulce Brembo Stylema® wraz z Cornering ABS-em oraz jednostką IMU
    • Zaawansowane półaktywne zawieszenie Showa dostosowane do maksymalizacji możliwości na trasie i w terenie
  • Węższa i bardziej kompaktowa konstrukcja
  • Nowa ergonomia kierowcy zaprojektowana z myślą o wygodnej i stabilnej jeździe
  • Regulowana wysokość kanapy, którą można jeszcze bardziej obniżyć za pomocą akcesoryjnego niskiego siedziska

Przewaga nowego trzycylindrowego silnika T-plane

  • Nowy trzycylindrowy silnik o pojemności 1160 cm³, więcej mocy – 150 KM przy 9000 obr./min, i większy moment obrotowy – 130 Nm przy 7000 obr./min. 9 KM więcej niż model poprzedniej generacji i 14 KM więcej niż najbliższa konkurencja
    z wałem Kardana
  • Unikatowy wał korbowy T-plane ze zmienioną kolejnością zapłonu
    • Ulepszona przyczepność i responsywność na niskich obrotach
    • Bardziej ekscytująca i wciągająca reakcja w średnim zakresie obrotów po maksymalny moment obrotowy
    • Poprawione przyspieszenie
  • Nowy, lekki, niewymagający konserwacji wał Kardana

 

Całkowicie nowy pełny pakiet technologiczny

  • Całkowicie nowy system Blind Spot Radar, opracowany we współpracy z firmą Continental (dostępny tylko w wersji GT Explorer i Rally Explorer)
  • Całkowicie nowe półaktywne zawieszenie Showa zapewniające kierowcy dynamiczną kontrolę
  • Całkowicie nowy 7-calowy ekran TFT ze zintegrowanym systemem łączności My Triumph Connectivity System
  • Zoptymalizowana kontrola trakcji Cornering Traction Control z jednostką IMU
  • Do sześciu trybów jazdy
  • Całkowicie nowy system bezkluczykowy, odpowiedzialny za zapłon, blokadę kierownicy i korek wlewu paliwa
  • W pełni nowe oświetlenie LED ze światłami do jazdy dziennej oraz adaptacyjne doświetlanie zakrętów (niedostępne w GT)
  • Quickshifter Triumph Shift Assist (standard we wszystkich z wyjątkiem GT)
  • Podgrzewane manetki i kanapy (podgrzewane siedzenia w standardzie tylko w wersji GT Explorer i Rally Explorer)
  • System monitorowania ciśnienia w oponach (w standardzie tylko w GT Explorer i Rally Explorer)

Hill Hold Control (niedostępne w wersji GT)

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button