Aktualnie czytasz:
Test tuningowego wariatora Pinasco Overdrive
0

Wariator jest cz臋艣ci膮 uk艂adu przeniesienia nap臋du. Odpowiedzialny jest zar贸wno za przyspieszenie skutera jak i za osi膮gane pr臋dko艣ci maksymalne. Nie ma zbytniej r贸偶nicy w funkcjonalno艣ci tego podzespo艂u w skuterach r贸偶nych pojemno艣ci.

Specjalnie dla Was przetestowali艣my wariator znanej firmy tuningowej. Mowa jest o wariatorze Pinasco Overdrive. Skuterem w kt贸rym zamontowali艣my testowy egzemplarz by艂 Piaggio X9 180ccm. Prosimy nie sugerowa膰 si臋 pojemno艣ci膮 skutera. Wariator ten da podobne efekty tak偶e w innych modelach skuter贸w innej pojemno艣ci. Zacznijmy od pocz膮tku. Do test贸w otrzymali艣my produkt elegancko zapakowany w specjalny twardy laminat.

Przez 鈥瀎oli臋鈥 wariator wygl膮da naprawd臋 estetycznie i solidnie. W opakowaniu poza samym wariatorem znajdziemy komplet rolek o specjalnie dobranej wadze, a tak偶e spr臋偶yn臋 centraln膮 o odpowiedniej twardo艣ci i do艣膰 precyzyjn膮 instrukcj臋 obs艂ugi. Oceniaj膮c jako艣膰 wykonania mo偶na 艣mia艂o przyzna膰, 偶e firma Pinasco bardzo du偶膮 uwag臋 przyk艂ada do wykonania. Wszystko dopracowane jest bardzo dok艂adnie i z wielk膮 trosk膮 o detale. Niestety za艂膮czona do zestawu instrukcja nie jest a偶 tak oczywista.

Nie posiada ona instrukcji tak zwanej obrazkowej co troch臋 komplikuje spraw臋 osobom o mniejszej wiedzy technicznej. Kolejn膮 rzecz膮 kt贸ra wed艂ug nas przemawia na minus jest brak podania konkretnej wagi rolek przynajmniej w instrukcji do wariatora kt贸ry my montowali艣my. Monta偶 wariatora wymaga zdemontowania ca艂ego uk艂adu przeniesienia nap臋du. Jest to konieczne w celu prawid艂owej instalacji kompletu i spr臋偶yny centralnej. Sam monta偶 przebiega bardzo sprawnie. Wszystkie elementy s膮 dobrze spasowane. Nie napotkali艣my jakichkolwiek problem贸w podczas montowania mechanizmu.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

B膮d藕 oryginalny i wyr贸偶nij si臋 na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, du偶e ko艂a. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i pot臋偶na doza komfortu zar贸wno podczas jazdy po mie艣cie, jak r贸wnie偶 wsz臋dzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spe艂nij swoje marzenia o nowym Junaku. Ju偶 za 9 199 PLN.

Chcieli艣my sprawdzi膰 jak ten nowy element tuningowy wp艂ynie na osi膮gi skutera. W tym celu specjalnie por贸wnali艣my wyniki naszego testu z wynikami uzyskanymi na oryginalnym wariatorze. Pr臋dko艣膰 maksymalna wzros艂a w przypadku skutera maxi o 8 km/h. Skuter du偶o 偶wawiej przyspiesza. Silnik pracuje r贸wno. Nie odczuli艣my waha艅 przyspieszenia w 艣rednim zakresie. Wzrost przyspieszeA膮 jest odczuwalny a wed艂ug naszych por贸wnaA膮 zmniejszy艂 si臋 czas osi膮gania 100 km/h o oko艂o 3 sekundy. Jest to naszym zdaniem efekt bardzo zadowalaj膮cy. Oceniaj膮c ten wariator warto powiedzie膰, 偶e jeszcze niedawno by艂 to produkt nieznany.

Obecnie jest do艣膰 popularny. W sumie nie ma si臋 co dziwi膰... w ko艅cu jest to produkt bardzo dobry jako艣ciowo. Dodatkow膮 zalet膮 jest jego cena. W wersji dla popularnych w Polsce pi臋膰dziesi膮tek kosztuje oko艂o 280 z艂. Jest to obecnie najlepsza oferta cenowa w tej klasie. W naszym mniemaniu jest to wariator bardzo dobry i wart uwagi przy rozwa偶aniu kolejnego zakupu do swojego skutera. Wystawiamy mu ocen臋 5 w skali od 1 do 6.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Gara偶 BMW pe艂en motocykli gotowych do odbioru.

W ofercie Gara偶 BMW odnajdziesz fabrycznie nowy b膮d藕 u偶ywany motocykl w doskona艂ym stanie. Wejd藕 i sprawd藕 jak blisko jest Tw贸j wymarzony motocykl BMW.Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride

Jaka jest Twoja reakcja?
0%
0%
0%