Aktualnie czytasz:
Suzuki KATANA 2018. Najnowszy model debiutuje podczas targ贸w INTERMOT

Na pa藕dziernikowych targach motocyklowych w Kolonii Suzuki zaprezentowa艂o najnowszy model w gamie motocykli street. Suzuki Katana to nowoczesne wcielenie legendarnego modelu GSX1100S Katana, kt贸ry w roku 1981 skrad艂 serca wielu motocyklist贸w z ca艂ego 艣wiata.

Wykuty do perfekcji i wypolerowany do ostatecznego l艣nienia. Stworzony, aby zapewni膰 maksymaln膮 kontrol臋 i optymaln膮 wydajno艣膰. Zaprojektowany w najdrobniejszych detalach, aby wznie艣膰 przyjemno艣膰 z jazdy na nowy poziom. Suzuki KATANA to nowe wcielenie legendy. Od ostrych linii i kraw臋dzi podkre艣laj膮cych smuk艂o艣膰 nadwozia po przyjazny dla kierowc贸w silnik o mocy 150 KM, ka偶dy detal Suzuki KATANA akcentuje to charakterystyczne pi臋kno.

Japo艅ski miecz Katana jest urzekaj膮co pi臋kny i poci膮gaj膮cy, gdy si臋 nim w艂ada. Ta legendarna bro艅, b臋d膮ca uosobieniem doskona艂ego rzemios艂a, 艂膮czy wyrafinowan膮 japo艅sk膮 estetyk臋 i czyste pi臋kno z precyzj膮 wykonania. Motocykl KATANA symbolizuje bezkompromisowe zaanga偶owanie Suzuki w kunszt rzemie艣lniczy.

 
Czytaj
REKLAMA

NOWY MOTOCYKL BMW R 18.

Nowy R 18 si臋ga do naszej historii oraz ikonicznych cech, kt贸re konsekwentnie rozwijali艣my przez lata. Rezultat: pe艂en charakteru z cruiser z najwi臋kszym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowali艣my i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. bia艂a podw贸jna linia w R 18 First Edition.

Ca艂y projekt obfituje w charakterystyczne detale. Reflektory LED i przednie 艣wiat艂a LED podkre艣laj膮 ostre linie os艂ony, kt贸ra pokrywa specjalnie zaprojektowany panel przyrz膮d贸w. Eleganckie dwukolorowe siedzenie jest wygodne, a pas biegn膮cy przez nie zapewnia pasa偶erom bezpieczny chwyt. Tylne 艣wiat艂o ma wyrazisty wz贸r, a tylna os艂ona ko艂a wyprowadzona z wahacza uzupe艂nia czysty, kompaktowy i ostry wygl膮d tylnej cz臋艣ci motocykla. Dope艂nieniem ca艂o艣ci jest czarny t艂umik wydechu KATANY. Pionowo u艂o偶one nad sob膮 reflektory 艣wiate艂 drogowych i mijania tworz膮 charakterystyczn膮 "twarz" maszyny.

 
Czytaj
REKLAMA

KUFER MOTOCYKLOWY VBOX ZA 172,51 PLN. Ekspresowa wysy艂ka.

Uniwersalny kufer聽motocyklowy 29L ze zintegrowanym odblaskiem. Komplet wraz z podstaw膮 do 艂atwej instalacji.

Sercem pot臋偶nej mocy KATANY jest niestandardowa, ze wzgl臋du na d艂ugi skok t艂oka, wersja legendarnego, rz臋dowego, czterocylindrowego silnika 999 cm3 z wtryskiem paliwa, kt贸ry sprawdzi艂 si臋 po raz pierwszy w modelu GSX-R1000 z lat 2005-2008. Szeroki zakres momentu obrotowego 艂膮czy si臋 z now膮 regulacj膮 przepustnicy, kt贸ra zapewnia p艂ynn膮 dostaw臋 mocy. Wykorzystanie tej mocy na drodze w kontrolowany i skuteczny spos贸b mo偶liwe jest dzi臋ki zastosowaniu sprz臋g艂a ograniczaj膮cego wsteczny moment obrotowy, trzystopniowemu systemowi kontroli trakcji Suzuki*1 i nowym, bezd臋tkowym oponom, zaprojektowanym specjalnie dla KATANY. Hamulce tarczowe FUJICO z przednimi zaciskami hamulcowymi Brembo i systemem ABS*2 zapewniaj膮 bezpiecze艅stwo i 艂atw膮 do kontrolowania si艂臋 hamowania.

Ostatecznie chodzi przecie偶 o uczucia. A jazda na Suzuki KATANA to perfekcyjne doznania. Manewrowanie t膮 kompaktow膮, lekk膮 maszyn膮 w zakr臋tach wzbudza zaufanie i daje czyst膮 przyjemno艣膰.

Suzuki KATANA - dane techniczne:

D艂ugo艣膰 ca艂kowita 2125 mm
Szeroko艣膰 ca艂kowita 830 mm
Wysoko艣膰 ca艂kowita 1110 mm
Rozstaw osi 1460 mm
Prze艣wit 140 mm
Wysoko艣膰 siedziska 825 mm
Masa w艂asna 215 kg
Silnik 4-cyl., rz臋dowy, czterosuwowy, DOHC, ch艂odzony ciecz膮,
Skok t艂oka x 艣rednica cylindra 73,4,0 mm x 59,0 mm
Pojemno艣膰 silnika 999 cm3
Stopie艅 spr臋偶ania 12,2:1
System zasilania Wtrysk paliwa
Rozrusznik Elektryczny
System smarowania Mokra miska olejowa
Skrzynia bieg贸w 6-biegowa, sta艂e zaz臋bienie
Zawieszenie prz贸d Widelec teleskopowy z t艂umieniem olejowym, spr臋偶yny 艣rubowe
Zawieszenie ty艂 Wahaczowe, spr臋偶yny 艣rubowe, t艂umienie olejowe
K膮t nachylenia g艂贸wki / Wyprzedzenie 25o/100 mm
Hamulce prz贸d Tarczowe podw贸jne
Hamulce ty艂 Tarczowe
Opony prz贸d 120/70ZR17M/C 58Wn, bezd臋tkowe
Opony ty艂 190/50ZR17M/C 73W, bezd臋tkowe
System zap艂onowy Elektroniczny (tranzysotorowy)
Pojemno艣膰 zbiornika paliwa 12 l

*1 System kontroli trakcji nie zast臋puje kontroli nad przepustnic膮 przez kierowc臋. Nie mo偶e zapobiec utracie przyczepno艣ci z powodu nadmiernej pr臋dko艣ci, gdy kierowca wchodzi w zakr臋t i/lub stosuje jednocze艣nie hamulce. Nie mo偶e te偶 uniemo偶liwi膰 utraty przyczepno艣ci przedniego ko艂a.

*2 ABS nie jest przeznaczony do skracania drogi hamowania i nie mo偶e zapobiec po艣lizgowi k贸艂 spowodowanemu hamowaniem podczas pokonywania zakr臋t贸w. Jed藕 ostro偶nie i nie polegaj nadmiernie na ABS.

 

Jaka jest Twoja reakcja?
50%
0%
0%

Podziel si臋 opini膮

lub