Aktualnie czytasz:
Suzuki KATANA 2018. Najnowszy model debiutuje podczas targów INTERMOT
0

Na październikowych targach motocyklowych w Kolonii Suzuki zaprezentowało najnowszy model w gamie motocykli street. Suzuki Katana to nowoczesne wcielenie legendarnego modelu GSX1100S Katana, który w roku 1981 skradł serca wielu motocyklistów z całego świata.

Wykuty do perfekcji i wypolerowany do ostatecznego lśnienia. Stworzony, aby zapewnić maksymalną kontrolę i optymalną wydajność. Zaprojektowany w najdrobniejszych detalach, aby wznieść przyjemność z jazdy na nowy poziom. Suzuki KATANA to nowe wcielenie legendy. Od ostrych linii i krawędzi podkreślających smukłość nadwozia po przyjazny dla kierowców silnik o mocy 150 KM, każdy detal Suzuki KATANA akcentuje to charakterystyczne piękno.

Japoński miecz Katana jest urzekająco piękny i pociągający, gdy się nim włada. Ta legendarna broń, będąca uosobieniem doskonałego rzemiosła, łączy wyrafinowaną japońską estetykę i czyste piękno z precyzją wykonania. Motocykl KATANA symbolizuje bezkompromisowe zaangażowanie Suzuki w kunszt rzemieślniczy.

 
Czytaj
REKLAMA

Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.

Cały projekt obfituje w charakterystyczne detale. Reflektory LED i przednie światła LED podkreślają ostre linie osłony, która pokrywa specjalnie zaprojektowany panel przyrządów. Eleganckie dwukolorowe siedzenie jest wygodne, a pas biegnący przez nie zapewnia pasażerom bezpieczny chwyt. Tylne światło ma wyrazisty wzór, a tylna osłona koła wyprowadzona z wahacza uzupełnia czysty, kompaktowy i ostry wygląd tylnej części motocykla. Dopełnieniem całości jest czarny tłumik wydechu KATANY. Pionowo ułożone nad sobą reflektory świateł drogowych i mijania tworzą charakterystyczną „twarz” maszyny.

 
Czytaj
REKLAMA

SUZUKI TRAVEL PACK EDYCJA SPECJALNA

Wybierz wymarzony motocykl Suzuki. Teraz ze specjalnym pakietem wyposażenia Travel Pack.Advertisement

Sercem potężnej mocy KATANY jest niestandardowa, ze względu na długi skok tłoka, wersja legendarnego, rzędowego, czterocylindrowego silnika 999 cm3 z wtryskiem paliwa, który sprawdził się po raz pierwszy w modelu GSX-R1000 z lat 2005-2008. Szeroki zakres momentu obrotowego łączy się z nową regulacją przepustnicy, która zapewnia płynną dostawę mocy. Wykorzystanie tej mocy na drodze w kontrolowany i skuteczny sposób możliwe jest dzięki zastosowaniu sprzęgła ograniczającego wsteczny moment obrotowy, trzystopniowemu systemowi kontroli trakcji Suzuki*1 i nowym, bezdętkowym oponom, zaprojektowanym specjalnie dla KATANY. Hamulce tarczowe FUJICO z przednimi zaciskami hamulcowymi Brembo i systemem ABS*2 zapewniają bezpieczeństwo i łatwą do kontrolowania siłę hamowania.

Ostatecznie chodzi przecież o uczucia. A jazda na Suzuki KATANA to perfekcyjne doznania. Manewrowanie tą kompaktową, lekką maszyną w zakrętach wzbudza zaufanie i daje czystą przyjemność.

Suzuki KATANA – dane techniczne:

Długość całkowita2125 mm
Szerokość całkowita830 mm
Wysokość całkowita1110 mm
Rozstaw osi1460 mm
Prześwit140 mm
Wysokość siedziska825 mm
Masa własna215 kg
Silnik4-cyl., rzędowy, czterosuwowy, DOHC, chłodzony cieczą,
Skok tłoka x średnica cylindra73,4,0 mm x 59,0 mm
Pojemność silnika999 cm3
Stopień sprężania12,2:1
System zasilaniaWtrysk paliwa
RozrusznikElektryczny
System smarowaniaMokra miska olejowa
Skrzynia biegów6-biegowa, stałe zazębienie
Zawieszenie przódWidelec teleskopowy z tłumieniem olejowym, sprężyny śrubowe
Zawieszenie tyłWahaczowe, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe
Kąt nachylenia główki / Wyprzedzenie25o/100 mm
Hamulce przódTarczowe podwójne
Hamulce tyłTarczowe
Opony przód120/70ZR17M/C 58Wn, bezdętkowe
Opony tył190/50ZR17M/C 73W, bezdętkowe
System zapłonowyElektroniczny (tranzysotorowy)
Pojemność zbiornika paliwa12 l

*1 System kontroli trakcji nie zastępuje kontroli nad przepustnicą przez kierowcę. Nie może zapobiec utracie przyczepności z powodu nadmiernej prędkości, gdy kierowca wchodzi w zakręt i/lub stosuje jednocześnie hamulce. Nie może też uniemożliwić utraty przyczepności przedniego koła.

*2 ABS nie jest przeznaczony do skracania drogi hamowania i nie może zapobiec poślizgowi kół spowodowanemu hamowaniem podczas pokonywania zakrętów. Jedź ostrożnie i nie polegaj nadmiernie na ABS.

 

Jaka jest Twoja reakcja?
50%
0%
0%