Podejdźmy bliżej i przyjrzyjmy się królowi skuterów. Burgman to legenda i prawdziwy obiekt pożądania chyba każdego skuterowca. Tym bardziej, że tutaj prezentowana jest wersja Executive, która posiada m.in. podgrzewane siedzenia kierowcy i pasażera, podgrzewane manetki, elektryczne lusterka. Co jeszcze? Zobaczcie sami.
Mniej niż minuta
Ponoć ten Burgman ma silnik o mocy 55 koni… no ale też nie zapomnijmy o wadze po waży AŻ 238kg.
Da się tym w ogóle korki omijać?
Nie wiem czemu, ale ten skuter pomimo, że jest “królem” nigdy mi się nie podobał, bo wygląda strasznie grubo i ciężko.
Na bank nigdy takiego nie będę miał!
Za tą kasę wole jakiegoś ściagacza z Yamahy, Aprili, Hondy albo Ducati.
To wszystko mówi za siebie:http://www.youtube.com/watch?v=gGA5xqrbLQM
Komercji w muzyce mówimy NIE!
Według mnie to jest już bardziej do turystyki a nie do miasta. Poza tym Honda DN-01 i Kymco Xciting i tak lepsze :D.
Mi się bardzo podoba, miałem tą przyjemność nim się przejechać – coś niesamowitego. Oczywiście można się nim poruszać po mieście, ale już nie tak łatwo jak 50 :) i spalanie na poziomie 6 litrów. I tak mam w planie zakup jego mniejszego brata, czyli 400 :)
ja też bym wolał Xciting’a! wiem, że wyglądem się nie jeździ, ale linia Kymco o wiele bardziej mi się podoba;)
Fajna sprawa ze stacyjką podoba mi się ;]
2:13, w lusterku widać dlaczego kupił taki duży skuter ;)
Super maszyna dla bogatych niestety.