125 ccm
Aktualnie czytasz:
Romet Division 125 (na prawo jazdy B) już w sprzedaży
0

Na rynek w Polsce wchodzi nowy sportowy model – Romet Division 125, który jest następcą tak dobrze znanego Divisiona 249. Przygotowany na sezon 2015, najnowszy motocykl zdecydowanie przyciąga uwagę nowoczesnym designem, technologią i komfortem jazdy. Dla Rometa Divisiona 125 liczą się przede wszystkim styl i dobre osiągi.

Romet Division 125 to dynamiczny, sportowy naked bike wykorzystujący najnowsze technologie w dziedzinie projektowania lekkich jednośladów. To motocykl niezwykle zwinny i poręczny, a jego sportowy charakter zachęca do dynamicznej jazdy. Ciekłokrystaliczny wyświetlacz oraz oświetlenie w technologii LED dopełniają nowoczesnego wizerunku. Dodatkowy atut Rometa Divisiona 125 to wbudowane radio z obsługą mp3. Ciekawi jesteśmy tego gadżetu, wkrótce go przetestujemy.

Pięciobiegowa, manualna skrzynia o krótkich przełożeniach pozwala na sprawne przyspieszanie i optymalne wykorzystanie momentu obrotowego silnika o pojemności 125 ccm. Za zatrzymanie zwinnego Division 125 odpowiadają dwa wentylowane hamulce tarczowe podnoszące znacznie bezpieczeństwo jazdy. Romet Division 125 jest już dostępny w salonach sprzedaży od 15.12.2014 w cenie 6999 PLN.

Romet Division 125 ccm 2015, dane techniczne.

 
Czytaj
REKLAMA

Odkryj Stylowe Jeansy Motocyklowe City Nomad

Polska marka, polska produkcja! Zero kompromisów. Najwyższa jakość i zaawansowane technologie. Wykonane z użyciem włókien 100% DuPont™ Kevlar®. Komplet certyfikowanych protektorów SAS-TEC® z regulacją położenia. Dopasowany krój i nowoczesny design. Poczuj styl, bezpieczeństwo i komfort!

Model

Division 125

Wymiary (mm)

2040x780x1100

rozstaw osi

1380mm

Waga (kg)

144

Silnik

jednocylindrowy, czterosuwowy

Pojemność

124,3

Układ silnika

SOHC

Silnik

chłodzony powietrzem

Moc Maks (KM)**

11,5/7500

Moment obrotowy (N.M/RPM)**

11.3/6500

Prędkość Maks (km/h)

90

Rozruch:

elektryczny, nożny

Zapłon

CDI

Przeniesienie napędu:

łańcuch,

Skrzynia biegów

5 biegów

Sprzęgło

  Wielotarczowe, mokre, manualne

Smarowanie:

Obieg wymuszony, mokra miska olejowa

Opona Przód/Tył

100/80-17; 130/70—17

Zawieszenie przód

Widelec teleskopowy

Zawieszenie tył

centralny amortyzator, stalowy wahacz

 

 

Hamulec Przód

tarczowy hydrauliczny

Hamulec tył

tarczowy hydrauliczny

Obręcze

aluminiowe

Kolorystyka

zielony, niebieski

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%