Romet Division 125 (na prawo jazdy B) już w sprzedaży

Na rynek w Polsce wchodzi nowy sportowy model – Romet Division 125, który jest następcą tak dobrze znanego Divisiona 249. Przygotowany na sezon 2015, najnowszy motocykl zdecydowanie przyciąga uwagę nowoczesnym designem, technologią i komfortem jazdy. Dla Rometa Divisiona 125 liczą się przede wszystkim styl i dobre osiągi.

Romet Division 125 to dynamiczny, sportowy naked bike wykorzystujący najnowsze technologie w dziedzinie projektowania lekkich jednośladów. To motocykl niezwykle zwinny i poręczny, a jego sportowy charakter zachęca do dynamicznej jazdy. Ciekłokrystaliczny wyświetlacz oraz oświetlenie w technologii LED dopełniają nowoczesnego wizerunku. Dodatkowy atut Rometa Divisiona 125 to wbudowane radio z obsługą mp3. Ciekawi jesteśmy tego gadżetu, wkrótce go przetestujemy.

Pięciobiegowa, manualna skrzynia o krótkich przełożeniach pozwala na sprawne przyspieszanie i optymalne wykorzystanie momentu obrotowego silnika o pojemności 125 ccm. Za zatrzymanie zwinnego Division 125 odpowiadają dwa wentylowane hamulce tarczowe podnoszące znacznie bezpieczeństwo jazdy. Romet Division 125 jest już dostępny w salonach sprzedaży od 15.12.2014 w cenie 6999 PLN.

Romet Division 125 ccm 2015, dane techniczne.

Model

Division 125

Wymiary (mm)

2040x780x1100

rozstaw osi

1380mm

Waga (kg)

144

Silnik

jednocylindrowy, czterosuwowy

Pojemność

124,3

Układ silnika

SOHC

Silnik

chłodzony powietrzem

Moc Maks (KM)**

11,5/7500

Moment obrotowy (N.M/RPM)**

11.3/6500

Prędkość Maks (km/h)

90

Rozruch:

elektryczny, nożny

Zapłon

CDI

Przeniesienie napędu:

łańcuch,

Skrzynia biegów

5 biegów

Sprzęgło

  Wielotarczowe, mokre, manualne

Smarowanie:

Obieg wymuszony, mokra miska olejowa

Opona Przód/Tył

100/80-17; 130/70—17

Zawieszenie przód

Widelec teleskopowy

Zawieszenie tył

centralny amortyzator, stalowy wahacz

 

 

Hamulec Przód

tarczowy hydrauliczny

Hamulec tył

tarczowy hydrauliczny

Obręcze

aluminiowe

Kolorystyka

zielony, niebieski

Leszek Śledziński

Emerytowany dziennikarz motoryzacyjny portalu Jednoślad.pl

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button