Romet 767: Zdjęcia i dane techniczne

Z przodu ledowe światła pozycyjne, a z tyłu unikatowy tylny klosz. Urzekać też mogą wyraziste linie nadwozia, a po oczach wręcz biją fajnie wyprofilowane uchwyty pasażera. Dwunasto calowe koła są małe i trzeba omijać większe dziury. Plus za szerokość ogumienia. Dzięki niemu Romet 767 fajnie składa się w zakrętach. Jeszcze trzeba wspomnieć o zawieszeniu. Z tyłu pracuje pojedynczy, wleczony amortyzator, a z przodu, tradycyjnie dwie lagi.

Zobacz dane techniczne, opinie i test wideo: Romet 767

[nggallery id=90]

Romet 767 : Dane techniczne

Opona przednia 120/70-12"
Opona tylna 130/70-12"
Koło przód 12''
Koło tył 12"
Hamulec przedni Tarczowy
Hamulec tylny Bębnowy
Ilość miejsc 2
Pojemność 49 ccm
Typ silnika Jednocylindrowy, dwusuwowy
Moc 2,9 KM
Chłodzenie Powietrze
Rozrusznik Elektryczny i nożny
Zapłon Elektroniczny układ CDI
Sprzęgło Automatyczne
Długość (mm) 1870
Szerokość kierownicy (mm) 700
Wysokość (mm) 1120
Masa bez płynów (kg) 88
Poj. zbiornika paliwa L 5
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button