Z przodu ledowe światła pozycyjne, a z tyłu unikatowy tylny klosz. Urzekać też mogą wyraziste linie nadwozia, a po oczach wręcz biją fajnie wyprofilowane uchwyty pasażera. Dwunasto calowe koła są małe i trzeba omijać większe dziury. Plus za szerokość ogumienia. Dzięki niemu Romet 767 fajnie składa się w zakrętach. Jeszcze trzeba wspomnieć o zawieszeniu. Z tyłu pracuje pojedynczy, wleczony amortyzator, a z przodu, tradycyjnie dwie lagi.
Zobacz dane techniczne, opinie i test wideo: Romet 767
Romet 767 : Dane techniczne
Opona przednia | 120/70-12″ | |
Opona tylna | 130/70-12″ | |
Koło przód | 12” | |
Koło tył | 12″ | |
Hamulec przedni | Tarczowy | |
Hamulec tylny | Bębnowy | |
Ilość miejsc | 2 | |
Pojemność | 49 ccm | |
Typ silnika | Jednocylindrowy, dwusuwowy | |
Moc | 2,9 KM | |
Chłodzenie | Powietrze | |
Rozrusznik | Elektryczny i nożny | |
Zapłon | Elektroniczny układ CDI | |
Sprzęgło | Automatyczne | |
Długość (mm) | 1870 | |
Szerokość kierownicy (mm) | 700 | |
Wysokość (mm) | 1120 | |
Masa bez płynów (kg) | 88 | |
Poj. zbiornika paliwa L | 5 |