Romet 767: Zdjęcia i dane techniczne

Z przodu ledowe światła pozycyjne, a z tyłu unikatowy tylny klosz. Urzekać też mogą wyraziste linie nadwozia, a po oczach wręcz biją fajnie wyprofilowane uchwyty pasażera. Dwunasto calowe koła są małe i trzeba omijać większe dziury. Plus za szerokość ogumienia. Dzięki niemu Romet 767 fajnie składa się w zakrętach. Jeszcze trzeba wspomnieć o zawieszeniu. Z tyłu pracuje pojedynczy, wleczony amortyzator, a z przodu, tradycyjnie dwie lagi.

Zobacz dane techniczne, opinie i test wideo: Romet 767

[nggallery id=90]

Romet 767 : Dane techniczne

Opona przednia 120/70-12″
Opona tylna 130/70-12″
Koło przód 12”
Koło tył 12″
Hamulec przedni Tarczowy
Hamulec tylny Bębnowy
Ilość miejsc 2
Pojemność 49 ccm
Typ silnika Jednocylindrowy, dwusuwowy
Moc 2,9 KM
Chłodzenie Powietrze
Rozrusznik Elektryczny i nożny
Zapłon Elektroniczny układ CDI
Sprzęgło Automatyczne
Długość (mm) 1870
Szerokość kierownicy (mm) 700
Wysokość (mm) 1120
Masa bez płynów (kg) 88
Poj. zbiornika paliwa L 5

Ania Grzelak

Kobieta o nietypowej pasji. Mając trzynastkę na karku jeździła klasycznym Simsonem. W wieku 18 lat kupiła pierwsze 650 ccm. Jej garaż to cały przekrój segmentów od małego skutera, przez maxi Burgman po klasycznego nakeda.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button