Aktualnie czytasz:
Test Romet 767: Sportowiec, na serio

Na rynku znajdziemy wiele sportowych pi臋膰dziesi膮tek. Jedne tylko wygl膮daj膮, inne wy艂膮cznie stwarzaj膮 pozory. Jeszcze inne mog膮 si臋 pochwali膰 wy艂膮cznie osi膮gami nie daj膮c nic wi臋cej. A co oferuje Romet 767? Sprawd藕cie to razem ze Skuterowo.com.

Chyba ka偶dy zna te kszta艂ty doskonale i widzia艂 767 na polskich drogach nie raz. O dziwo pierwsze w oczy rzucaj膮 si臋 detale. Z przodu ledowe 艣wiat艂a pozycyjne, a z ty艂u unikatowy tylny klosz. W nim r贸wnie偶 nie znajdziecie zwyk艂ych 偶ar贸wek. Urzeka膰 te偶 mog膮 wyraziste linie nadwozia, a po oczach wr臋cz bij膮 fajnie wyprofilowane uchwyty pasa偶era. To wszystko tylko og贸lne wra偶enia, 偶eby pozna膰 ten skuter z bliska musimy znale藕膰 si臋 na miejscu kierowcy.

Wsadzamy kluczyk, w艂膮czamy stacyjk臋 i naszym oczom ukazuje si臋 niespotykana deska rozdzielcza. Posiada ona analogowy pr臋dko艣ciomierz i cyfrowy wska藕nik poziomu paliwa razem z zegarkiem. Wygl膮da to naprawd臋 designersko, ba, nawet gad偶eciarsko. Kierownica i prze艂膮czniki ju偶 nie wzbudzaj膮 takich emocji. Rozmieszczenie tych element贸w jest ergonomiczne i nic wi臋cej. Standard w tej klasie skuter贸w. Pierwsze chwile ze skuterem s膮 te偶 w stanie nieco powiedzie膰 o komforcie. Kanapa jest optymalnych rozmiar贸w, a miejsca na nogi chyba jest w sam raz. Przekonajmy si臋 jakie b臋d膮 nasze wra偶enia po odpaleniu tego dwusuwowca.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

B膮d藕 oryginalny i wyr贸偶nij si臋 na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, du偶e ko艂a. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i pot臋偶na doza komfortu zar贸wno podczas jazdy po mie艣cie, jak r贸wnie偶 wsz臋dzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spe艂nij swoje marzenia o nowym Junaku. Ju偶 za 9 199 PLN.

Zobacz r贸wnie偶 niezwyk艂膮 prezentacj臋 motoroweru聽Romet Zetka 50

Romet 767 to fajny i niezbyt g艂o艣ny wydech

Romet 767 to fajny i niezbyt g艂o艣ny wydech

Silnik pracuje cicho. Nie ma tutaj pseudosportowego wydechu, kt贸ry ma denerwowa膰 ca艂膮 okolic臋. Jego g艂o艣no艣膰 jest akceptowalna zar贸wno dla otoczenia, jak i dla samego kierowcy. T艂umik trzeba te偶 pochwali膰 za wygl膮d, jest naprawd臋 oryginalny i niespotykany u polskiej konkurencji. To znak firmowy sportowych Romet贸w. Pierwsze kilometry po okolicy zrobili艣my w艂a艣ciwie tak dla oswojenia si臋 z tym skuterem. Po chwili przekonali艣my si臋, 偶e to w艂a艣ciwie zb臋dne, bo skuter prowadzi si臋 normalnie i bez niespodzianek. Dwunastocalowe ko艂a s膮 ma艂e i trzeba omija膰 wi臋ksze dziury. Plus za szeroko艣膰 ogumienia. Dzi臋ki niemu Romet 767 fajnie sk艂ada si臋 w zakr臋tach. Jeszcze trzeba wspomnie膰 o zawieszeniu. Z ty艂u pracuje pojedynczy, wleczony amortyzator, a z przodu, tradycyjnie dwie lagi. Z ich pracy szczerze m贸wi膮c jeste艣my zadowoleni 艣rednio. Wi臋ksze nier贸wno艣ci przenosz膮 si臋 na kierownic臋 i to g艂贸wnie z tego wzgl臋du trzeba patrze膰 po czym je藕dzimy. Najwi臋kszym wrogiem dla tego skutera s膮 zapadni臋te studzienki.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Gara偶 BMW pe艂en motocykli gotowych do odbioru.

W ofercie Gara偶 BMW odnajdziesz fabrycznie nowy b膮d藕 u偶ywany motocykl w doskona艂ym stanie. Wejd藕 i sprawd藕 jak blisko jest Tw贸j wymarzony motocykl BMW.Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride

Mimo z艂ego traktowania Romet 767 zda艂 test.

Mimo z艂ego traktowania Romet 767 zda艂 test.

Razem z Rometem 767 przejechali艣my kilkaset kilometr贸w po stolicy. To najlepszy tor testowy. W tym czasie mieli艣my do czynienia ze wszystkimi mo偶liwymi warunkami. Jazda w pe艂nym s艂o艅cu przy trzydziestu stopniach nie zrobi艂a na skuterze 偶adnego wra偶enia. Silnik jest dobrze ch艂odzony za spraw膮 aktywnego wentylatora i nie dostaje zadyszki podczas d艂ugiej, nieprzerwanej jazdy na pe艂nym gazie. W korkach jednostka bez zawahania reaguje na ruchy manetk膮 i od razu zabiera si臋 do przy艣pieszania, rozp臋dzaj膮c si臋 do... no w艂a艣nie nie wiemy do ilu, bo odblokowany 767 jak to si臋 艂adnie m贸wi "zamyka szaf臋" poza skal膮. Przy okazji nie zszokowa艂o nas spalanie. Dwusuwowy silnik podczas naszej jazdy konsumowa艂 3.8 L na ka偶d膮 setk臋.
W czasie testu mimo woli mieli艣my okazj臋 sprawdzi膰 zachowanie tego skutera podczas ulewy. Przykre doznania dla kierowcy okaza艂y si臋 oboj臋tne dla testowanego Rometa. Osi膮gi pozostaj膮 bez zmian. Hamulce w deszczu r贸wnie偶 pracuj膮 efektywnie. Przednia tarcza i tylny b臋ben wydaj膮 si臋 by膰 dobrym po艂膮czeniem.

Podczas jazdy po podwarszawskich szutrach poluzowa艂 si臋 przedni b艂otnik

Podczas jazdy po podwarszawskich szutrach poluzowa艂 si臋 przedni b艂otnik

A co nas najbardziej denerwowa艂o podczas testu? Walka z lusterkami. Co chwil臋 si臋 odkr臋ca艂y, co z reszt膮 sami mo偶ecie zobaczy膰. Rozwi膮zaniem s膮 podk艂adki i chyba kto艣 o nich zapomnia艂 sk艂adaj膮c nasz egzemplarz. Po wjechaniu w kilka wi臋kszych dziur nieco poluzowa艂 si臋 te偶 przedni b艂otnik. Wyci膮gn臋li艣my klucz dziesi膮tk臋 i w 5 minut za艂atwili艣my spraw臋. Z drugiej strony nie ma si臋 co dziwi膰, testowy 767 naprawd臋 dosta艂 od nas w palnik. Nie oszcz臋dzali艣my Rometa, aby kompleksowo go sprawdzi膰 w ka偶dych warunkach, na ka偶dego rodzaju nawierzchni. Nie 偶a艂ujemy, bo dzi臋ki temu bez zawahania mo偶emy Wam ten skuter zarekomendowa膰. Tym bardziej, 偶e ostatnio jego cena poszybowa艂a w d贸艂 i mo偶na go kupi膰 za nieca艂e trzy i p贸艂 tysi膮ca.

S膮 takie skutery od kt贸rych kluczyki oddaje si臋 z b贸lem serca. Do takich nale偶y w艂a艣nie Romet 767. Przez kilkaset kilometr贸w urzeka艂 nas swoj膮 zwinno艣ci膮 i fajnym, unikatowym designem, dzi臋ki kt贸remu r贸wnie偶 i ty mo偶esz si臋 wyr贸偶nia膰 na drodze. Mimo kilku wad jest to skuter warty swoich pieni臋dzy. Warty Twojej uwagi.

Zobacz jak testowali艣my skuter Romet 767

[nggallery id=90]

Jaka jest Twoja reakcja?
25%
0%
0%
11 Komentarze
1 2