
Publikacja Sponsorowana
Nowa atrakcyjna cena maxi skutera Peugeot CITYSTAR 125 A/C. Od teraz możesz zaoszczędzić 1000 zł i stać się właścicielem luksusowego skutera na prawo jazdy kat. B za jedyne 11990zł. Duży a zarazem zwinny, wyposażony w doskonałe hamulce tarczowe z przodu i tyłu w każdej wersji silnikowej!
Dzięki dużym 13 calowym kołom oraz ogromnej wygodnej kanapie dla kierowcy jaki i pasażera komfortowo i zwinnie przemkniesz w miejskiej dżungli, a i wypady za miasto sprawią wile przyjemności… Pojemny bagażnik pod kanapą, który zmieści kask oraz wiele innych drobiazgów, które musisz przewieść służbowo lub rekreacyjnie! Schowek pod kierownicą posiada w standardzie gniazdko 12V zapewniające stały dostęp energii do np. GPS lub Twojego Smartphona! O zaletach można by wiele pisać, gdyż to CITYSTAR wyznacza najwyższe standardy, za którymi inni muszą nadążać, sprawdź CITYSTAR 125 i poczuje różnicę!
Odwiedź nas i zobacz CITYSTARa na żywo w całej jego okazałości. Peugeot CITYSTAR 125 spełni Twoje oczekiwania,
Czy taka mała szybka chroni przed wiatrem?
Tak, chroni włosy na klasie – do komfortowej podróży za miasto trzeba by ją wymienić na wyższą akcesoryjną
Stać się właścicielem to jedno, być zadowolonym właścicielem to drugie. Najbliższy, autoryzowany serwis skuterów Peugeot w okolicach Warszawy znajduje się… w Poznaniu.
Kolega z Motorlandu napisał tylko, że w przypadku Peugeota duże odstępy między przeglądamu mogą oznaczać kilkaset kilometrów (do najbliższego autoryzowanego) i bez tej wycieczki te 2 lata gearancji można sobiw w buty wsadzić. Coś o tym wiem, mam 5 lat gwarancji na Hyosunga i aktualnie brak autoryzowanego serwisu a Wawie (mimo sieci dystrybucyjnej Rometa). I to jest ból. Użytkownik nie jest zachwycony…
zobacz historie, marcin ma 4 posty i jest ustawowym (a może nawet zawodowym) piewcą peugeota. Zapewne nie zauważa faktu że masa pugów to zwykłe chinole a ich wtrysk (jak już mają) jest chyba najbardziej awaryjny na rynku
Widzę że kolega z Motorlandu ma jakiś problem z serwisem? Peugeot w przeciwieństwie do innych marek działa a i serwis jest przewidziany w dużych odstępach między przeglądami, gwarancja producenta 2 lata bez limitu kilometrów też świadczy o jakości…
Pozdrawiam fanów Peugeot jaki i zakompleksionych..
P.S. Mam Citystara 125 AC i to jest naprawdę świetna maszynka, polecam bez względu na poj. silnika
Widziałem, sprawdziłem zanim napisałem. Nie rozumiem takiego podejścia, wszystko się może spi….ć w dowolnym momencie. Nawet Lexus (jak skrzynia?) 😉
to jest dziwne. po resecie komputerow (odpięciu akumulatora) problem ustąpił.
Jak widać \”uruchom ponownie\” działa i ma się dobrze 😀
Wombat, zachowałeś się jak rasowy domowy użytkownik Windowsa 🙂
Taką śmieszną historię przerobił kiedyś kumpel z pracy. Kupił nowiutkiego opla Vectrę C (jak tylko weszła do salonów). Auto się normalnie ^zawieszało^, po każdym dłuższym postoju mach a w górę, klucz płaski w łapkę, odpinanie aku i restart. Miał go ze dwa miesiące i sprzedał w cholerę, serwis nie był w stanie usunąć usterki (a nawet doszukać się przyczyny takiego zachowania). Czary :-)))
Wróciły już do łask kierunki zawodowe, więc populacja przyszłych mechaników znowu nam rośnie w siłę. 🙂
Tako mniemam. A w oczekiwaniu na przyszłe kadry pozostaje już chyba tylko jedno:
http://www.motohobby.net/files/Remont-silnika-od-kuchni-na-czym-polega-remont-silnika-i.pdf
>
Ewentualnie zgłębianie danego tematu oraz samodzielna troska o stan dosiadanego sprzętu. Tak jest często… znacznie szybciej, prościej i pewniej.
Łatwo powiedzieć. Zawsze się obawiam, że coś porozbieram, a potem taczkami do warsztatu będę woził, żeby to ktoś poskładał… 🙁
Na wszelki wypadek powstrzymuję się przed gmeraniem.
Czy to prawda ze Peugeot 125 Citystar jest chlodzony powietrzem? Mi powiedzieli w salonie Hondy, ze na dojazdy po autostradzie i dwupasmowych drogach bedzie potrzebny skuter chlodzony plynem, dlatego sie skierowalem na PCX125 ale czy to prawda? Serio sie pytam. Codziennie mam do przejechania 20-40 km po autostradzie do pracy…
Tu masz opis: http://www.skuterowo.com/peugeot-citystar-125/
*
Zaczepił mnie ze 3 tygodnie temu starszy pan na ulicy, bo mu się spodobał mój Murzyn. On dosiadał PCXsa i bardzo go sobie chwalił. Gość około 70+, jeździ (z tego co mówił) od lat 60tych i na różnych sprzętach. Na emeryturze wrócił do dwóch kółek, przerobił różne (opowiadał jakie, ale ja mam większą sklerozę od niego, więc zapomniałem nazwy modeli) i PCX spełnia wszystkie jego marzenia. Nieduży, zwrotny, trwały, niezawodny, bardzo ekonomiczny – nowy.
Jeśli o szybkie trasy chodzi, to sprzęt nie może być za lekki. Mijanie TIRa albo boczne wiatry wymagają uwagi przy prędkościach powyżej 70km/h.
Jeżeli PCX pasuje Ci rozmiarami/wygodą, to się nie zastanawiaj… na pewno nie będziesz żałował…
Z tym chłodzeniem to bym nie przesadzał, chociaż sam jeżdżę na chłodzonych cieczą i nawet w największe upały w tym sezonie, nie miały żadnej tendencji do przegrzewania się. Wiem, że bez obaw mogę dłuższe 10-20km odcinki pociągnąć na max-a…. :)))
Dwa bloczki fundamentowe na podłogę i po problemie 🙂