Triumph zaktualizował swoją gamę turystyczną, głównie przez dodanie bogatego wyposażenie standardowego. Zmiany dopadły obydwa modele popularnej 800-ki, szosowego XR i offroadowego XC.
Brytyjczycy mówią o 200 zmianach w nowym motocyklu, choć gołym okiem ciężko je zauważyć. Wizualnie nowe Tigery 800 posiadają lekko przemodelowane owiewki, LED-owe oświetlenie i inne kolory. Gdy się zbliżymy w oczy rzuca się wyświetlacz TFT, który znalazł się w standardowym wyposażeniu. Zresztą, bogate wyposażenie standardowe to myśl przewodnia nowych Tigerów 800.
Obydwie wersje, XC i XR, otrzymały kontrolę trakcji ze zmiennymi trybami pracy, ride-by-wire, podgrzewane manetki i siedzenia oraz ABS. Do tego w/w wyświetlacz TFT, szyba z 5-ciostopniową regulacją i kilka trybów jazdy (w tym nowy: Off Road Pro). Triumph popracował także nad przełożeniem i sposobem oddawania mocy, który teraz ma być delikatniejszy i sprzyjający offroadowej jeździe.
Oczywiście, standardowe wyposażenie różni się od wersji, a tych jest zatrzęsienie. Jeśli macie ochotę, to zapraszam tutaj żeby się pogłowić:
1 opinia