Nowości Junaka: TR 650, Jetmax i NK 650

Almot, właściciel marki Junak i Ferro nie zdecydował się przedstawić Skuterowo.com swojej kolekcji na sezon 2012. Ujrzy ona światło dzienne na Ogólnopolskiej Wystawie Motocykli i Skuterów początkiem marca w Warszawie.

Junak TR 650, Jetmax 250 i NK 650, widniejące na billboardach promocyjnych mogą wzbudzać zainteresowanie i falę domysłów. Czy Junak Jetmax 250 będzie oznaczał wtargnięcie marki do grona producentów maxi skuterów?

Wszelkie wątpliwości rozwieją się w dniach 2-4 marca 2012, na Ogólnopolskiej Wystawie Motocykli i Skuterów w Warszawie, przy ulicy Marsa. Spotkać tam będziecie mogli również Skuterowo.com.

REKLAMA

Poznaj Suzuki Hayabusa. Maszyna doskonała powraca

Odkryj legendę na nowo. Suzuki Hayabusa powraca. Nowe wcielenie mechanicznej doskonałości. Doznania zarezerwowane dla najbardziej śmiałych. Odważysz się?

Advertisement

Inne publikacje na ten temat:

13 opinii

  1. miałem w Ogarze tłok z Almotu. Zatarł się po 50 km. Z Junakiem podobnie – jakość mizerna, niestety… Ale na wystawie i tak go obejrzę, może w tym roku coś poprawili. 2 stoiska wykupili, więc pewnie będzie co oglądać.

  2. Madi Almot robi też tłoki do Simsonów.Wśród „Simsonowców” mają dobrą opinię z tego co czytałem i sprzedawane są od jakiegoś czasu w Niemczech.Może zła sztuka Ci się trafiła? 🙂

  3. Wiesz co, tamten tłok się z 6 lat temu zatarł, teraz mam w Ogarze również almota (na 3 szlif) i śmiga dobrze, jakieś 3 tyś na nim zrobione jest. Z tym, że był wygotowany w oleju oraz mieszanka była robiona 1:20. Mam jeszcze jeden, trochę przerobiony, jak ten się zużyje (o ile w ogóle to nastąpi, ogar mało jeżdżony) to jest w zapasie. 🙂 Almot robi do wielu motorowerów i motocykli tłoki np. do MZ, Jawy, CZ, rometów itp itd.

  4. 1:20 robiłem tylko na pierwszych 100 km 🙂 Wlane było 3l takiej mieszanki. Teraz standardowo 1:30, z orlenowskim półsyntetykiem. Silnik jest mocny jak cholera, gorzej z resztą… Ostatnio się złamała dźwignia zmiany biegów i się jeździć nie da. Ogar jest w kiepskim stanie dla tego się nim za daleko od domu nie oddalam. 🙂

  5. Jestem w szoku.

    Almot chce wprowadzic swiatowe chinskie nowosci. W GB, TR650 i nk650 beda dostepne od polowy czerwca. W tej cwili mozna sie zapisac na nakeda za niecale 4 tys. funtow, TR czyli ten w owiewkach jest jeszcze niewyceniony.

    T motki to kompletne podroby kawasaki ER6, nawet silnik jest taki sam. Widzialem je na ostatnich Eicma w Mediolanie i powiem Wam, ze niezle sie zdziwilem.

    Ale jeszcze sie bardziej zdziwilem patrzac na to, ze beda dostepne w PL. Produkuje je chinskie CF Moto, jedna z lepszych chinskich fabryk. Wiec jakos powinna byc calkiem ok.

    Teraz kwestia ceny: Kawa ER-6 nowka kosztuje 24 tys., now honda nc700 ma kosztowac ok 22 tys. Chinczyk powinien kosztowac chyba mniej niz 250 kawy i hondy. Wydaje mi sie ze jak nie dadza ceny mniejszej niz 15 tys. to malo kto sie tym zainteresuje.

    Ah, ten skuter to tez produkcja cf moto
    http://www.cfmoto.cn/Product.php?id=7

  6. hyosung to fajna technologia, ale mimo wszystko zawsze bedzie pozycjonowany jak te chinskie wypierdki.
    Majac 2 dychy kupilbys hyosunga czy nie wolalbys dodac 3 tys. i kupic honde nc700 ???

    Zupenie inna klasa, lepszy silnik. Wkoncu to taki skuter z miejscem na kask w baku ;]

    Dla mnie wybor jest prosty.

    Hyosung zeby sie sprzedac musi byc niewiele drozszy od podrobek kawy er6

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button