Grupa Arkus & Romet pokazuje nową kolekcję debiutującej marki RMT. To marka premium na polskim rynku. Nowoczesna, prestiżowa linia produktów, którą wyróżnia indywidualny charakter – podkreśla importer. Całość będzie można także zobaczyć na Motor Show Poznań 2016.
RMT doskonale łączy w sobie wysoką jakość, koreańską technologię z komfortem i najnowszymi trendami designu. Motocykle Daelim zyskały już popularność i zaufanie klientów na całym świecie, aktualnie będą dostępne w Polsce. Kolekcja, która wchodzi na rynek, spełni oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
RMT S3 125 to skuter klasy Premium. Nowoczesne podwozie i układ hamulcowy CBS (Combined Braking System) spełnią oczekiwania doświadczonych motocyklistów. RMT S3 jest idealną propozycją dla osoby oddanej pracy i realizowaniu wymarzonego lifestyle’u.
RMT STEEZER 125 to testowana już przez Jednoślad.pl propozycja dla aktywnych. Posiada dynamiczny silnik i podwozie o sportowych właściwościach. Zintegrowany układ hamulcowy CBS dba o bezpieczeństwo kierowcy. RMT STEEZER 125 to spełnienie marzeń każdego mieszkańca wielkiego miasta.
RMT DAYSTAR 125. Możliwość jazdy na jednośladach klasy 125 przez posiadaczy prawa jazdy kat. B nie musi być tylko praktyczna. RMT Daystar to maszyna typu cruiser. RMT Daystar to najlepszy sposób na rozpoczęcie motocyklowej przygody.
RMT ROADWIN 125R został zaprojektowany tak, żeby spełnić oczekiwania kierowców oczekujących najlepszych osiągów. To idealna propozycja dla młodych kierowców posiadających kategorię prawa jazdy A1.
Jas13, jako ^rzecznik^ firmy już raz na rto pytanie odpowiadałem, więc nie będę powtarzał, tylko podlinkuję:
http://www.jednoslad.pl/forums/post/312782
:-))))))))))))))))))))))))))
Sorry, ale co to za dziwna selekcja Arkus Romet? Rozumiem, że potencjalni klienci marki RMT mieszkają w stolicy tylko po prawej stronie Wisły.
Pewnie zdrowiej, ale na moto przyjemniej :-) Nawet jak trzeba przez Wisłę do serwisu przejechać :-)))
Zulus: to ja przy takiej polityce, zostaje przy rowerze, zdrowiej, a i skarbonka się cieszy, że kasa w niej zostanie
co do jakości starych daelimów i rozwiązań konstrukcyjnych to jestem całym sercem za bo sprzęty godne polecenia,jezeli nowsze pokolenie jest tej samej jakosci to też można polecić tylko należy uprzedzić że byle pierdołę trzeba zamawiać za granicą bo w PL części niedostępne.
To co pokazano na MotoExpo w Warszawie jakoś mnie nie zachwyciło jakością wykonania. Poziom podobny do Zippa, tylko trochę brzydszy (wiem, to względne, wystawiony model wyglądał na starszy, mniej nowoczesny, ale może mechanicznie jest lepszy – tego nie wiem).
Ten RMT DAYSTAR 125 jest piękny ;)
Czy fakt importowania Daelimów pod marką RMT oznacza również import części zamiennych ? To oznaczałoby znaczną poprawę sytuacji na rynku części zamiennych do Daelim, która jest tragiczna.