Najlepszy sportowy skuter: Jaki wybrać?

Wielu poszukuje sportowych emocji na dwóch kółkach. Skuterowo.com ma dla Was zestawienie skuterów różnych klas cenowych i pojemnościowych. Mnóstwo osób zastanawia się co kupić i czy dla spełnienia marzeń może lepiej zrobić prawo jazdy? Sami odpowiedzcie sobie na to pytanie.

Zestawienie zacznijmy od średniej półki cenowej i skuterów, które ze względu na przeznaczenie są wyposażone w silnik dwusuwowy. W klasie 50 ccm one okazują się najmocniejszymi i najbardziej dynamicznymi. Prócz tego jednostki 2T są bardzo podatne na tuning. Jest tani i prosty. Wdzięcznym skuterem do wszelkiego rodzaju przeróbek okazuje się Romet 717 chłodzony cieczą.

Barton Firefox to bardzo zbliżona konstrukcyjnie i cenowo maszyna. Jednak chłodzenie odbywa się za pomocą wymuszonego obiegu powietrza.

REKLAMA

Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

A co jeśli na zakup sportowego skutera nie masz więcej, niż 4000 PLN i jednocześnie nie lubisz dwusuwowych silników? Może wówczas zdecydujesz się na kompromis? Może nieco usportowiony Zipp Superray z ledowymi światłami będzie odpowiednim wyborem.

Keeway również zauważył spory popyt na sportowe skutery. Stąd też nowy F-Act Evo. Fajnie wyglądający roller za dobrą kasę.

Jednym z lepiej wyglądających jednośladów za 3 500 jest Romet 767. Design ciekawy i zaskakujący. Jest się czym pokazać.

Przeskakujemy półkę cenową wyżej. Za niecałe 6000 PLN tajwańskie Kymco proponuje Agility Naked 2T. Fajnie wygląda i cieszy się sporą niezawodnością przy zachowaniu świetnych osiągów.

Jeśli w kieszeni masz więcej, niż 10 000 PLN i nie chcesz robić prawa jazdy to zastanów się nad Peugeot JetForce. Lew na czole to prestiż i niewiarygodna przyjemność z jazdy. Tylko ta cena...

A może szukasz innego rodzaju emocji i masz prawko, albo zamierzasz je robić? Pół litra pod siedzeniem na początek zapewni mnóstwo frajdy. Kymco Xciting R 500 potrafi narozrabiać i kusi do łamania przepisowych prędkości.

Co wybieracie? Jaka oferta wydaje się Wam najfajniejsza? Piszcie w komentarzach.

Inne publikacje na ten temat:

14 opinii

  1. Mnie osobiście z wyglądu najbardziej podobają się Keeway F-act EVO i wiadomo, że Peugeot Jetforce ale w najbardziej rozsądnej cenie jest Romet 717 i jest chłodzony cieczą, natomiast Keeway jest chłodzony powietrzem, ale na jakichś forach czytałem, że Keeway swoje silniki importuje od Tajwańskiej firmy CPI, więc silniki w nich są napewno lepsze niż chińskie 2t

  2. Z tej listy najbardziej podchodzi pi Peugeot, no ale raczej używka bo kto przy zdrowych zmysłach wydaje 10 tyś na skuterek 50 ccm? :).

    Tak spoza tej listy wybrałbym Yamahe Aerox.

  3. Jakie były kryteria wyboru do artykułu? Bo Kymco Super 9 mi brakuje a jakby nie patrzeć sylwetka i osiągi kwalifikują ten skuter do grona sportowych…

  4. Żenada !! ..sportowy skuter he he jest coś takiego.. jak ktoś myśli o sportowym śmiganiu to jaki skuter litości… skuter ma się kojarzyć przede wszystkim jako ekonomia …. a nie szał !!!

  5. Hmm. To są sportowe skutery 🙂
    Maja MBk Booster 2007 Conti reacing cylek plus przerobiony wydech fabryka (brak kata w zamian reflektor 😉 dla wtajemniczonych) i latam grubo ponad szafkę
    Kiedyś bawiłem się w portingi tajwanów ale jakośc materiałów za słaba i każdy powyżej 78/87 km/h przy fabrycznej przekładni padał pomimo duuużych płuków. Reasumując tylko jakośc da osiągi najtańsze świetne żeliwo to Naraku 70cc 😉 Ciecz wszystkiego nie nadrobi, chińskie produkty od razu można sobie darowac… Jeśli skuter ma byc szybki i zrywny to 2T i minimum 70cc, sportowe 50-tki dają frajdę powyżej 14-tysi obrotów 🙂
    Natomiast 70cc i plus daje moment od dołu i zryw w sam raz na miasto i żeby zgubic paru nygusów co myślą iż biegi to najlepszy wynalazek Buahaha do 110-130 bez biegów lepiej, nie mówię że ciszej :))))))))))))))))))))))

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button