Motul i Kawasaki ogłaszają współpracę

Połączenie sił i nowe dedykowane produkty. Zapowiada się ciekawie

W skrócie
  • Motul i Kawasaki ogłaszają współpracę
  • Połaczenie sił to nie tylko wspólne działania promocyjne
  • Powstaną nowe specjalne produkty Motul dedykowane dla motocykli Kawasaki

Motul to zdecydowanie rozpoznawalna na całym świecie marka z bogatą i bardzo ciekawą historią. Tak samo jest z motocyklową marką Kawasaki. Zawiązanie współpracy producenta motocykli z producentem środków smarnych i motoryzacyjnej chemii wydaje się więc w tym przypadku tym bardziej zasadne.

Obydwie strony zapowiadają nie tylko wspólne działania promocyjne, ale także stworzenie nowej linii produktów Motul dedykowanych dla pojazdów Kawasaki.

Motul i Kawasaki: Spotkanie dwóch legend Motul Lime Green

Tak można określić współpracę firm Kawasaki i Motul. Co w praktyce oznacza oficjalne partnerstwo japońskiej marki motoryzacyjnej i producenta środków smarnych?

Pierwszym owocem współpracy jest nowy olej Kawasaki Lime Green Edition by Motul 10W-40, który będzie dostępny u dealerów Kawasaki w Polsce od marca 2021 roku. Olej został opracowany wspólnie przez firmy Motul i Kawasaki: jest dostosowany do potrzeb czterosuwowych silników motocykli Kawasaki, a swoimi parametrami nawet przekracza surowe wymagania Kawasaki. Co ciekawe, Lime Green Edition by Motul 10W-40 wyróżnia limonkowa barwa i owocowy zapach – nawiązanie do charakterystycznej kolorystyki japońskiej marki. To idealny prezent dla każdego fana Kawasaki! U dealerów Kawasaki pojawią się także inne produkty Motul, w tym ikoniczna seria kosmetyków motocyklowych MOTUL MC CARE.

Poza partnerstwem technicznym, współpraca zakłada wzajemne promowanie się obu marek, czyli wspólne działania marketingowe i komunikacyjne. Będzie to tym prostsze, że obie marki chlubnie zapisały się w historii sportu motorowego – płynie w nas ta sama krew zwycięzców kierowanych pasją! W przygotowaniu są m.in. drukowane materiały promocyjne i akcesoria motoryzacyjne. Już wkrótce w przestrzeni publicznej pojawi się także wspólna reklama outdoorowa. To dopiero początek partnerstwa dwóch legend, która zapowiada się obiecująco!

Piotr Ganczarski

Z wykształcenia inżynier mechaniki i budowy maszyn. Motocykle są jego życiowym przekleństwem i chorą miłością. Buduje, przerabia i remontuje jednoślady. Zarówno te nowsze, jak i starsze. Fan motoryzacji i podróżowania na różne sposoby. Oprócz tego lubi pohasać na rowerze i przeczytać dobrą książkę.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button