Przedstawiamy jeszcze bardziej agresywne, jeszcze bardziej usportowione Kawasaki z grupy Sport Tourer, czyli motocykli wyróżniających się zarówno pod względem swojej wyścigowej stylistyki, niebywałej mocy dostępnej pod manetką, jak i zalet wpływających na komfort jazdy, nawet podczas długich eskapad.
Zdecydowany plus należy przyznać za układ wydechowy Akrapovic. Tytanowe tłumiki nie tylko dadzą genialny dźwięk, ale również zwiększą osiągi silnika.
- SILNIK:
- Typ silnika - Chłodzony cieczą, czterosuwowy, czterocylindrowy, rzędowy
- Pojemność skokowa silnika - 1,441 cm³
- Średnica x skok - 84.0 x 65.0 mm
- Stopień sprężania - 12.3:1
- Układ zaworów DOHC - 16 zaworowy
- Układ paliwowy Wtrysk paliwa - ø44 mm x 4 (Mikuni)
- Zapłon - Elektroniczny
- Układ rozruchowy - Elektryczny
- Smarowanie - wymuszone, mokra miska olejowa
- HAMULCE I ZAWIESZENIE:
- Hamulce, przednie - Podwójna półpływająca tarcza o średnicy 310, podwójny zacisk promieniowy czterotłoczkowy
- Hamulce, tylne - Tarcza pojedyncza 270 mm, zacisk dwutłoczkowy
- Zawieszenie, przednie - 43 mm widelec odwrócony z regulacją tłumienia odbicia i napięcia wstępnego sprężyny
- Zawieszenie, tylne - Uni-Trak z gazowym amortyzatorem, tłumienie dobicia i odbicia, napięcie wstępne sprężyny w pełni regulowane
- OSIĄGI:
- Moc maksymalna - 147.2 kW (200 KM) / 10,000 obr./min.
- Moc maksymalna z powietrzem - RAM 154.5 kW (210KM) / 10,000 obr./min.
- Maksymalny moment obrotowy - 162.5 Nm / 7,500 obr./min.
- Przełożenie - Skrzynia 6-biegowa
- Przeniesienie napędu - Łańcuch uszczelniony
- RAMA I WYMIARY:
- Typ ramy - Aluminiowa, monocoque
- Ślad - 23°/ 93 mm
- Skok zawieszenia, przednie - 117 mm
- Skok zawieszenia, tylne - 124 mm
- Opona, przednia - 120/70ZR17M/C (58W)
- Opona, tylna - 190/50ZR17M/C (73W)
- Kąt skrętu - L/P 31°/ 31°
- Dł x Szer x Wys - 2,170 x 770 x 1,170 mm
- Rozstaw osi - 1,480 mm
- Prześwit pod pojazdem - 125 mm
- Pojemność zbiornika paliwa - 22 litry
- Wysokość siedzenia - 800 mm
- Masa pojazdu gotowego do użytku - 268 kg