Junak S 200 teraz w niższej cenie detalicznej

Publikacja Sponsorowana

Junak S 200 bez wątpienia jest jednym z największych hitów cenowych Junaka w sezonie 2014. Za 5499 PLN (sugerowana cena detaliczna) możesz stać się jednym z posiadaczy pojazdu o wręcz rewelacyjnym stosunku jakości do ceny.

Ten model jest wyjątkowo zręcznym kompromisem pomiędzy motocyklem sportowym, a dynamicznym turystykiem umożliwiającym względnie komfortowe podróżowanie na dłuższych dystansach. Jednym słowem – daleko i szybko.

Stylistyka nadwozia została podporządkowana dwóm wiodącym założeniom: uzyskanie optymalnej pozycji za kierownicą tak podczas ostrej jazdy sportowej jak i turystycznej włóczęgi. Jasno i czytelnie przeznaczenie maszyny określa konstrukcja kolumny oraz samo osadzenie kierownicy. O ile siedzenie pasażera tchnie surowym, oszczędnym stylem o tyle w przypadku kierowcy zastosowano modyfikacje ukierunkowane na podniesienie komfortu. Przede wszystkim samo siedzisko zlokalizowano wyżej zapewniając tym samym lepsze wyczucie środka ciężkości, a także poprawiając wygodę. Wnęki w konstrukcji zbiornika pozwalają na precyzyjne sterowanie motocyklem za pomocą kolan, wyjątkowo przydatne podczas szybszej jazdy.

Junak S 200: Zdjęcia:

[nggallery id=273]

Najbardziej charakterystycznym punktem motocykla jest owiewka. Rozpoczynając od przodu tworzy agresywny dziób ozdobiony nowoczesną optyką oświetlenia i zamknięty maleńką szybą chroniącą kokpit. Rozcinający opory powietrza klin zamyka boczne powierzchnie motocykla płytkimi deflektorami, a od dołu chroni silnik solidną konstrukcją pługa.

Tył motocykla to design typowo sportowej maszyny. Płaski nawis z tylnym siedziskiem „lewituje” nad masywnym przedłużeniem siedzenia kierowcy. Całość osadzono na centralnym amortyzatorze zamontowanym równolegle do ukosu sportowego tłumika.

Silnik to jednocylindrowy, chłodzony powietrzem czterosuw o pojemności 199ccm i mocy rzędu 15KM. Siedemnasto calowe koła aluminiowe postawiono na ogumieniu typowo szosowym uwzględniając użytkowe przeznaczenie pojazdu. Dwa zespoły tarczowych hamulców przy stosunkowo niewielkiej mocy i maleńkiej masie własnej wydają się aż nadto spełniać wymagania stawiane tej klasie motocykli.

Junak S 200: Dane techniczne:

Ciąg dalszy pod materiałem wideo
MODEL S 200
POJEMNOŚĆ 199 cm³
RODZAJ SILNIKA CZTEROSUWOWY, JEDNOCYLINDROWY, CHŁODZONY POWIETRZEM
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA 100 km/h
MOC 14,7 KM
ROZRUCH ELEKTRYCZNY I NOŻNY
HAMULEC PRZÓD TARCZOWY HYDRAULICZNY
HAMULEC TYŁ TARCZOWY HYDRAULICZNY
ROZMIAR OPONY PRZÓD 80 / 90 – 17
ROZMIAR OPONY TYŁ 110 / 80 – 17
WYMIAR DŁ. / SZER. / WYS. ( mm ) 2004 / 682 / 1093
MASA WŁASNA 136 kg
ILOŚĆ MIEJSC 2
DOSTĘPNE KOLORY CZERWONY, CZARNY

Ania Grzelak

Kobieta o nietypowej pasji. Mając trzynastkę na karku jeździła klasycznym Simsonem. W wieku 18 lat kupiła pierwsze 650 ccm. Jej garaż to cały przekrój segmentów od małego skutera, przez maxi Burgman po klasycznego nakeda.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button