Ducati Scrambler Sixty2 400: “Powrót do esencji stylu i prostoty”

Ducati Scrambler Sixty2 nawiązuje swoją nazwą do roku 1962, w którym pojawił się pierwszy Scrambler. “Powracamy do esencji stylu i prostoty pod szyldem Ducati”- przyznaje producent, zachęcając do poznania tego motocykla nieco bliżej.

Ducati Scrambler Sixty2 może zachwycać miłośników klasyki i motocyklistów preferujących rekreacyjną jazdę. To zdecydowanie propozycja dla indywidualistów, dla których styl ma znaczenie.

Nowe Sixty2 pod skorupą kryje jednak mnóstwo współczesnych rozwiązań. Znajdziemy tutaj silnik 400 ccm w układzie L-Twin, desmodromiczny rozrząd i 2 zawory na cylinder. Serce zasilane jest wtryskiem paliwa, dzięki czemu osiągnięto 30,2 kW (41 KM).

Centralnym punktem szerokiej kierownicy są zegary LCD wraz z kompletem współczesnych przyrządów. Co ciekawe tylny klosz został wyposażony w żarówki typu LED.

Damian Śmigielski, jednoślad.pl. Jestem teraz na jednym ze stoisk Ducati. Jest to stoiska poświęcone Scramblerowi. Mamy tutaj tylko i wyłącznie same Scramblery, ale mamy też nowość – to jest model Sixty2. To jest nowy model 400 cm3, praktycznie całkowicie nowa maszyna, inny wahacz, inny silnik, inne przednie zawieszenie. Kosztuje niecałe 40 tysięcy, chyba coś koło 37 tysięcy złotych. Ma 42 KM, więc jest świetnym motocyklem dla osób początkujących no i poza tym kapitalnie wygląda. Jest to prawdziwe Ducati, prawdziwy L-Twin. Mam nadzieję, że będę miał okazję się nim przejechać, więc subskrybujcie nasz kanał YouTubowy, zaglądajcie na Jednoślad.pl no i oczywiście odwiedzajcie nas na Facebooku.

Ania Grzelak

Kobieta o nietypowej pasji. Mając trzynastkę na karku jeździła klasycznym Simsonem. W wieku 18 lat kupiła pierwsze 650 ccm. Jej garaż to cały przekrój segmentów od małego skutera, przez maxi Burgman po klasycznego nakeda.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button