125 ccm
Aktualnie czytasz:
Nowe Piaggio Liberty 125 i Liberty 125 S na Moto Expo 2016
3

Od tego sezonu dostępne będzie nowe Piaggio Liberty 125 oraz Piaggio Liberty 125 S. Te uniwersalne skutery doczekały się wielu zmian, jednak są one w pełni spójne z poprzednikiem. Charakter sprzętu pozostał.

Zwrócić uwagę należy na liczne chromowane detale i nowe felgi. Piaggio Liberty 125 zyskało nowe malowania, nadające nieco elegancji. Skuter teraz jest także bardziej praktyczny, przenosząc akumulator pod podłogę zwiększono pojemność bagażnika. Przeprojektowano także światła na przodzie i tyle pojazdu. Powiew świeżości widać także na desce rozdzielczej. Łączy w sobie stylistykę retro z nowoczesnym komputerem pokładowym.

Nowe Piaggio Liberty 125 zostało wyposażone w elektroniczny wtrysk paliwa oraz ABS w standardzie na obu osiach.

 
Czytaj
REKLAMA

Kup motocykl Triumph i zyskaj do 25%

Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka. Skorzystaj także ze specjalnych rabatów w ramach wyprzedaży nowych motocykli z rocznika 2019.

Co ciekawe na stoisku grupy Piaggio pojawiło się także Liberty sygnowane literą S. Wyróżnia się ono innymi kołami, bardziej agresywnymi liniami, a także unikatowym, matowym malowaniem.

Cześć. Dzisiaj na Moto Expo 2016 razem z Rafałem Wiśniewskim, który jest szefem marek Piaggio na Polskę, który dzisiaj opowie nam nieco o bardzo ważnych premierach, które pojawiły się wraz z sezonem 2016. To przy czym stoimy to jest nowe Liberty. Czym się różni od poprzedniego?

 
Czytaj
REKLAMA

Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.

Więc na naszym stoisku, na którym mamy Piaggio i Vespa, najważniejszą premierą w strefie Piaggio jest nowe Liberty przy którym właśnie stoję. Nowy Liberty w tym roku dostępne będzie z ABS w standardzie i jeszcze w normie Euro-3, ale pod koniec roku będziemy oferowali już modele dostępnie w wariancie Euro-4, który będzie od przyszłego roku na rynku polskim obowiązywał. To co najważniejsze to jest jego lifting, czyli tak naprawdę bazuje, jest zbliżony wyglądem do poprzedniego modelu, ale możecie ewidentnie zobaczyć na produkcie detale takie jak nowe felgi, nowe chromowane wykończenie. To co najważniejsze – ta wersja, przy której aktualnie jesteśmy to jest model bicolour, czyli brązowy lakier i beżowe wnętrze, czyli wnętrze kierownicy, miejsca przy nogach, tam gdzie jest schowek pod kierownicą i całe siedzisko. To dodaje pewnej elegancji, pewnej klasy. Nowe felgi, tak jak wspomniałem wcześniej, nowy bagażnik, który zaraz pokażemy, bo to jest istotna zmiana konstrukcyjna, która zaistniała. Mianowicie miejsce swoje zmienił akumulator, dzięki czemu przestrzeń pod siedzeniem jest teraz większe, zmieścimy tam coś więcej oprócz samego kasku. Inne światła z przodu, inne światła z tyłu. Przede wszystkim inny wyświetlacz, który również zaraz zobaczycie na obrazku, zbliżony do klasycznych wyświetlaczy Vespa designem. Jest połączenie standardowego cyferblatu prędkościomierza z elektrycznym komputerem i elektrycznym wyświetlaczem podświetlanym na niebiesko i to wszystko w standardowej w wersji L. Mamy dwa schowki i wewnętrzny przycisk do otwierania klapy siedziska, ale zanim otworzymy siedzisko, pokażę jeszcze magiczny uchwyt na torebkę, reklamówkę, plecak. Bardzo poręczny, łatwy w montażu i wtedy tak jak Włosi trzymamy między nogami prowadząc skuter bezpiecznie i komfortowo. Otwieram klapę od środka. Mamy na dole przycisk do możliwości otwarcia od środka, plus na kierownicy również w ramach centralnego zamku dodatkowy przycisk jest. Podnosząc kanapę widzimy w środku przestrzeń na kask. Oprócz zamykanego szczękowego kasku możemy zmieścić tam małe poręczne rzeczy, bo kufer nie jest olbrzymi, ale w zupełności wystarczający. Na wewnętrznej stronie siedziska widzimy miejsce na zamontowanie podstawowych narzędzi, jeżeli nam takie będą potrzebne. Oczywiście w ramach akcesoriów, możliwe jest dokupienie, jeśli ktoś ma taką potrzebę tylnego kufra, który może pomieścić zarówno kask jak i podręczne rzeczy takie jak chociażby zakupy. O tym pojeździe z mojej strony wszystko. Możemy przejść do jego sportowej wersji, która znajduje się w drugiej części stoiska, zapraszam. Tutaj mamy kolor brązowy. Ja zapraszam do narożnika naszego stoiska, w którym jest Liberty w wersji S.

Liberty w wersji S jest to model bazujący na poprzedniku, ten, który widzieliście przed chwilą, ale z natury rzeczy literka S symbolizuje jego sportowe zacięcie. Przede wszystkim przejawia się to w tym, że graficznie i wizualnie został zmieniony, zmodyfikowany. Po prostu ma większego sportowego pazura. Najważniejsze najbardziej widoczne rzeczy to felgi. Charakterystyczne czarne felgi z błyszczącym rantem, zarówno z przodu jak i z tyłu, matowy szary kolor. Dostępny jest również w wersji czerwonego koloru. Wiadomo, czerwony: +10 do prędkości. Czarne lusterka, czarne elementy wykończenia i chromowane elementy wykończenia. Poprzedni model w wersji podstawowej miał bicolour, ten ma czarne wnętrze z czerwoną nitką i przeszyciem charakterystycznym dla wersji sportowej. Oczywiście w standardzie ABS. Oba modele, i ten i tamten, posiadają silnik w nowej technologii. O tym nie wspomniałem wcześniej. Jest to nowa technologia, nowe silniki IGET o pojemności 125 cm3 i 11 KM. To wszystko z mojej strony. Dziękuję bardzo.

 

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • Zdjęcie profilowe wena2k432
    27 lutego 2016 at 09:25

    Nie wiem, czemu ale mam wrażenie, że ten Pan nie wie tak naprawdę o czym opowiada. Co to za nowa rewolucyjna technologia silników, które nie spełniają normy euro 4? I sportowy model różniący się tylko malowaniem, felgami i siedziskiem?

    Co do samego sprzętu to nie jestem wielkim miłośnikiem klasycznej stylizacji skuterów, ale sam sprzęt jest fajny i sprawdzony. Firma generalnie robi dobry sprzęt. Mam również kolegę, który zmienił Peugota Satelis na Piaggio X9 i jest bardzo zadowolony.

    Pozdrawiam

  • Zdjęcie profilowe anonim
    27 lutego 2016 at 10:48

    Tak… Facet albo nie był przygotowany do takiego występu, albo się do tego typu akcji nie nadaje.
    To jest właśnie mój zarzut wobec MotoExpo. Całe te targi robiły wrażenie przygotowanych tak, jak ten człowiek. Wrażenie nienajlepsze, nie kupuję tak sprzedawanych informacji… 🙁

  • Zdjęcie profilowe paci
    27 lutego 2016 at 11:54

    No raczej bo podnosił kufer nie siedzenie:D Piaggio Euro 3? łosieł ma euro 4.