125 ccm
Aktualnie czytasz:
Nowe Piaggio Liberty 125 i Liberty 125 S na Moto Expo 2016
3

Od tego sezonu dost臋pne b臋dzie nowe Piaggio Liberty 125 oraz聽Piaggio Liberty 125 S. Te uniwersalne skutery doczeka艂y si臋 wielu zmian, jednak s膮 one w pe艂ni sp贸jne z poprzednikiem. Charakter sprz臋tu pozosta艂.

Zwr贸ci膰 uwag臋 nale偶y na liczne chromowane detale i nowe felgi.聽Piaggio Liberty 125 zyska艂o nowe malowania, nadaj膮ce nieco elegancji. Skuter teraz jest tak偶e bardziej praktyczny, przenosz膮c akumulator pod pod艂og臋 zwi臋kszono pojemno艣膰 baga偶nika. Przeprojektowano tak偶e 艣wiat艂a na przodzie i tyle pojazdu. Powiew 艣wie偶o艣ci wida膰 tak偶e na desce rozdzielczej. 艁膮czy w sobie stylistyk臋 retro z nowoczesnym komputerem pok艂adowym.

Nowe Piaggio Liberty 125 zosta艂o wyposa偶one w elektroniczny wtrysk paliwa oraz ABS w standardzie na obu osiach.

Co ciekawe na stoisku grupy Piaggio pojawi艂o si臋 tak偶e Liberty sygnowane liter膮 S. Wyr贸偶nia si臋 ono innymi ko艂ami, bardziej agresywnymi liniami, a tak偶e unikatowym, matowym malowaniem.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

B膮d藕 oryginalny i wyr贸偶nij si臋 na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, du偶e ko艂a. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i pot臋偶na doza komfortu zar贸wno podczas jazdy po mie艣cie, jak r贸wnie偶 wsz臋dzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spe艂nij swoje marzenia o nowym Junaku. Ju偶 za 9 199 PLN.

Cze艣膰. Dzisiaj na Moto Expo 2016 razem z Rafa艂em Wi艣niewskim, kt贸ry jest szefem marek Piaggio na Polsk臋, kt贸ry dzisiaj opowie nam nieco o bardzo wa偶nych premierach, kt贸re pojawi艂y si臋 wraz z sezonem 2016. To przy czym stoimy to jest nowe Liberty. Czym si臋 r贸偶ni od poprzedniego?

Wi臋c na naszym stoisku, na kt贸rym mamy Piaggio i Vespa, najwa偶niejsz膮 premier膮 w strefie Piaggio jest nowe Liberty przy kt贸rym w艂a艣nie stoj臋. Nowy Liberty w tym roku dost臋pne b臋dzie z ABS w standardzie i jeszcze w normie Euro-3, ale pod koniec roku b臋dziemy oferowali ju偶 modele dost臋pnie w wariancie Euro-4, kt贸ry b臋dzie od przysz艂ego roku na rynku polskim obowi膮zywa艂. To co najwa偶niejsze to jest jego lifting, czyli tak naprawd臋 bazuje, jest zbli偶ony wygl膮dem do poprzedniego modelu, ale mo偶ecie ewidentnie zobaczy膰 na produkcie detale takie jak nowe felgi, nowe chromowane wyko艅czenie. To co najwa偶niejsze 鈥 ta wersja, przy kt贸rej aktualnie jeste艣my to jest model bicolour, czyli br膮zowy lakier i be偶owe wn臋trze, czyli wn臋trze kierownicy, miejsca przy nogach, tam gdzie jest schowek pod kierownic膮 i ca艂e siedzisko. To dodaje pewnej elegancji, pewnej klasy. Nowe felgi, tak jak wspomnia艂em wcze艣niej, nowy baga偶nik, kt贸ry zaraz poka偶emy, bo to jest istotna zmiana konstrukcyjna, kt贸ra zaistnia艂a. Mianowicie miejsce swoje zmieni艂 akumulator, dzi臋ki czemu przestrze艅 pod siedzeniem jest teraz wi臋ksze, zmie艣cimy tam co艣 wi臋cej opr贸cz samego kasku. Inne 艣wiat艂a z przodu, inne 艣wiat艂a z ty艂u. Przede wszystkim inny wy艣wietlacz, kt贸ry r贸wnie偶 zaraz zobaczycie na obrazku, zbli偶ony do klasycznych wy艣wietlaczy Vespa designem. Jest po艂膮czenie standardowego cyferblatu pr臋dko艣ciomierza z elektrycznym komputerem i elektrycznym wy艣wietlaczem pod艣wietlanym na niebiesko i to wszystko w standardowej w wersji L. Mamy dwa schowki i wewn臋trzny przycisk do otwierania klapy siedziska, ale zanim otworzymy siedzisko, poka偶臋 jeszcze magiczny uchwyt na torebk臋, reklam贸wk臋, plecak. Bardzo por臋czny, 艂atwy w monta偶u i wtedy tak jak W艂osi trzymamy mi臋dzy nogami prowadz膮c skuter bezpiecznie i komfortowo. Otwieram klap臋 od 艣rodka. Mamy na dole przycisk do mo偶liwo艣ci otwarcia od 艣rodka, plus na kierownicy r贸wnie偶 w ramach centralnego zamku dodatkowy przycisk jest. Podnosz膮c kanap臋 widzimy w 艣rodku przestrze艅 na kask. Opr贸cz zamykanego szcz臋kowego kasku mo偶emy zmie艣ci膰 tam ma艂e por臋czne rzeczy, bo kufer nie jest olbrzymi, ale w zupe艂no艣ci wystarczaj膮cy. Na wewn臋trznej stronie siedziska widzimy miejsce na zamontowanie podstawowych narz臋dzi, je偶eli nam takie b臋d膮 potrzebne. Oczywi艣cie w ramach akcesori贸w, mo偶liwe jest dokupienie, je艣li kto艣 ma tak膮 potrzeb臋 tylnego kufra, kt贸ry mo偶e pomie艣ci膰 zar贸wno kask jak i podr臋czne rzeczy takie jak chocia偶by zakupy. O tym poje藕dzie z mojej strony wszystko. Mo偶emy przej艣膰 do jego sportowej wersji, kt贸ra znajduje si臋 w drugiej cz臋艣ci stoiska, zapraszam. Tutaj mamy kolor br膮zowy. Ja zapraszam do naro偶nika naszego stoiska, w kt贸rym jest Liberty w wersji S.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Gara偶 BMW pe艂en motocykli gotowych do odbioru.

W ofercie Gara偶 BMW odnajdziesz fabrycznie nowy b膮d藕 u偶ywany motocykl w doskona艂ym stanie. Wejd藕 i sprawd藕 jak blisko jest Tw贸j wymarzony motocykl BMW.Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride

Liberty w wersji S jest to model bazuj膮cy na poprzedniku, ten, kt贸ry widzieli艣cie przed chwil膮, ale z natury rzeczy literka S symbolizuje jego sportowe zaci臋cie. Przede wszystkim przejawia si臋 to w tym, 偶e graficznie i wizualnie zosta艂 zmieniony, zmodyfikowany. Po prostu ma wi臋kszego sportowego pazura. Najwa偶niejsze najbardziej widoczne rzeczy to felgi. Charakterystyczne czarne felgi z b艂yszcz膮cym rantem, zar贸wno z przodu jak i z ty艂u, matowy szary kolor. Dost臋pny jest r贸wnie偶 w wersji czerwonego koloru. Wiadomo, czerwony: +10 do pr臋dko艣ci. Czarne lusterka, czarne elementy wyko艅czenia i chromowane elementy wyko艅czenia. Poprzedni model w wersji podstawowej mia艂 bicolour, ten ma czarne wn臋trze z czerwon膮 nitk膮 i przeszyciem charakterystycznym dla wersji sportowej. Oczywi艣cie w standardzie ABS. Oba modele, i ten i tamten, posiadaj膮 silnik w nowej technologii. O tym nie wspomnia艂em wcze艣niej. Jest to nowa technologia, nowe silniki IGET o pojemno艣ci 125 cm3 i 11 KM. To wszystko z mojej strony. Dzi臋kuj臋 bardzo.

 

Jaka jest Twoja reakcja?
0%
0%
0%
  • Zdj臋cie profilowe wena2k432
    27 lutego 2016 at 09:25

    Nie wiem, czemu ale mam wra偶enie, 偶e ten Pan nie wie tak naprawd臋 o czym opowiada. Co to za nowa rewolucyjna technologia silnik贸w, kt贸re nie spe艂niaj膮 normy euro 4? I sportowy model r贸偶ni膮cy si臋 tylko malowaniem, felgami i siedziskiem?

    Co do samego sprz臋tu to nie jestem wielkim mi艂o艣nikiem klasycznej stylizacji skuter贸w, ale sam sprz臋t jest fajny i sprawdzony. Firma generalnie robi dobry sprz臋t. Mam r贸wnie偶 koleg臋, kt贸ry zmieni艂 Peugota Satelis na Piaggio X9 i jest bardzo zadowolony.

    Pozdrawiam

  • Zdj臋cie profilowe anonim
    27 lutego 2016 at 10:48

    Tak… Facet albo nie by艂 przygotowany do takiego wyst臋pu, albo si臋 do tego typu akcji nie nadaje.
    To jest w艂a艣nie m贸j zarzut wobec MotoExpo. Ca艂e te targi robi艂y wra偶enie przygotowanych tak, jak ten cz艂owiek. Wra偶enie nienajlepsze, nie kupuj臋 tak sprzedawanych informacji… 馃檨

  • Zdj臋cie profilowe paci
    27 lutego 2016 at 11:54

    No raczej bo podnosi艂 kufer nie siedzenie:D Piaggio Euro 3? 艂osie艂 ma euro 4.