Aktualnie czytasz:
BMW S 1000 RR: Dane techniczne, cena i opinie
0
 
Czytaj
REKLAMA

UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.

Jeden z supermoto od BMW – S 1000 RR, a oto jej kolejna odsłona, jeszcze lepiej dopracowana i uzupełniona o innowacyjne technologie. W standardzie znajdziemy w motocyklu zastosowany układ DTC dbający o trakcję podczas jazdy. Idealna propozycja na tor wyścigowy, która pomoże Ci stanąć na podium podczas zawodów.

A skoro wyścigi to i silnik chłodzony cieczą o nieprzeciętnej mocy. W tym przypadku cztery cylindry i 199 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 113 Nm przy 10 500 obrotach na minutę. W motocyklu dostępne trzy tryby jazdy: Rain, Sport i Race. Elektroniczna manetka gazu umożliwia precyzyjne dawkowanie olbrzymiej mocy, jaką posiada ten motocykl.

 
Czytaj
REKLAMA

SŁONECZNA OFERTA SUZUKI

AdvertisementStreet czy Adventure? Teraz w tej samej cenie!

Szczegóły
Cena

73 900 PLN

Dane techniczne

Silnik
Typ Chłodzony wodą/olejem, 4-cylindrowy, 4-suwowy silnik rzędowy, cztery tytanowe zawory na cylinder, dwa wałki rozrządu w głowicy
Średnica cylindra/skok tłoka 80 mm x 49.7 mm
Pojemność 999 cm3
Moc znamionowa 146 kW (199 KM) at 12.500 rpm
Maks. moment obrotowy 113 Nm przy 10.500 obr/min.
Stopień sprężania 13.0:1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Wtrysk elektroniczny, zmienna rura dolotowa
Kontrola emisji spalin Dwa 3-drożne katalizatory o obiegu zamkniętym, kontrola emisji zgodna z normą EU-4, elektronicznie sterowane zawory interferencyjne
Osiągi/Zużycie paliwa
Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 6,7 l
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa super i premium, o liczbie oktanowej 95-98 (czujnik spalania stukowego, moc znamionowa dla benzyny o LO 98).
Instalacja elektryczna
Alternator 406 W
Akumulator 12 V / 9 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu
Sprzęgło Wielotarczowe w kąpieli olejowej, sterowane mechanicznie, z układem Anti-Hopping
Skrzynia biegów 6-stopniowa o stałym zazębieniu ułożonym w jednej płaszczyźnie
Napęd Łańcuch 17/45
Zawieszenie/Hamulce
Rama Rama mostkowa z odlewu aluminiowego, silnik stanowi część konstrukcji nośnej
Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec upside-down, O 46 mm, regulowane tłumienie kompresji i odbicia
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Podwójny wahacz z odlewu aluminiowego, płynna regulacja tłumienia kompresji i odbicia
Skok zawieszenia przód/tył 120 mm / 120 mm
Rozstaw kół 1438 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 96,5 mm
Kąt nachylenia główki ramy 66,5°
Koła Odlew aluminiowy
Rozmiar obręczy, przód 3.50 x 17“
Rozmiar obręczy, tył 6.00 x 17“
Opony, przód 120/70 ZR 17
Opony, tył 190/55 ZR 17
Hamulce, przód Dwie pływające tarcze, średnica 320 mm, stałe zaciski czterotłoczkowe
Hamulce, tył Jedna tarcza, średnica 220 mm, pływający zacisk jedno tłoczkowy
ABS BMW Motorrad Race ABS (częściowo zintegrowany), odłączalny, tryby jazdy do wyboru
Wymiary/masy
Długość 2050 mm
Szerokość (z lusterkami) 826 mm
Wysokość (bez lusterek) 1140 mm
Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 815 mm
Długość łuku krokowego na pusto 1805 mm
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 208 kg
Dopuszczalna masa całkowita 407 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 199 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 17,5 l
Rezerwa paliwa około 4 l

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
4 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
100%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości