BMW R 18 Classic już w salonach!

Bardziej turystyczna wersja niemieckiego cruisera już dostępna w sieci salonów BMW Motorrad

W skrócie
  • BMW R 18 Classic już dostępne w salonach BMW Motorrad
  • Nowy cruiser BMW w turystycznym wydaniu jako propozycja na sezon 2021
  • Czym różni się BMW R 18 Classic od wersji podstawowej?
  • Zapisz się już teraz na jazdę testową nowym BMW R 18 Classic

BMW R 18 Classic, to zapowiadana pod koniec zeszłego roku turystyczna wariacja na temat nowego niemieckiego cruisera. Motocykl kompletny? Każdy fan jednośladów w klasycznym wydaniu może się o tym już przekonać na żywo, bo R 18 Classic pojawiło się już w polskich salonach marki.

Wersja Classic modelu R 18 to propozycja dla tych, których podstawowe BMW R 18 już urzekło swoim stylem i parametrami, ale brakuje im podnoszącego komfort i funkcjonalność podczas jazdy w dalekich trasach, dodatkowego wyposażenia. W jego skład wchodzi wysoka szyba, którą świetnie uzupełniają poprawiające widoczność po zmroku dodatkowe lightbary. W standardzie R 18 Classic otrzymuje także tempomat, który dostępny jest za dopłatą w podstawowej wersji, a także podwójne mięsiste siedzenie i obszerne sztywne kufry skórzane - zarówno kanapę, jak i sakwy, obszyto elegancka skóra w matowym wykończeniu. Stopy, jak przystało na dalekosiężnego krążownika, oprzemy w przypadku R 18 Classic na podestach, w miejsce podnóżków, a zmienione wydechy lepiej się komponują z bocznymi kuframi i są dłuższe by wystawać poza nie. BMW R 18 Classic

Będąc przy różnicach w konstrukcji warto też zwrócić uwagę na zmienione przednie koło, którego obręcz ma prawilną dla turystycznego cruisera średnicę 18 cali i uzupełnia go mięsista opona. Całości charakteru dodają metalowe osłony rur przedniego zawieszenia, które w zestawieniu z grubą oponą powodują, że R 18 wygląda jeszcze bardziej potężnie.
BMW R 18 Classic BMW R 18 Classic

Nowe BMW R 18 Classic: Turystyczny Cruiser po bawarsku

BMW R 18 Classic
BMW R 18 Classic oferuje na pewno więcej względem umilającego nie tylko daleką podróż wyposażenia. Więcej też trzeba będzie zapłacić za lepiej wyposażoną wersję. BMW R 18 Classic ma kosztować ok 110 tysięcy złotych. To z pewnością nie mało, ale i tak jesteśmy pewni, ze już teraz znajdą się osoby chętne, by zakosztować turystycznych przygód na niemieckim krążowniku.

Wiemy, że już są wśród nas osoby, które zarezerwowały i zamówiły dla siebie ten model jeszcze zanim był dostępny. To tak zwany zakup dokonany sercem. Jeśli jednak, co przecież zrozumiałe, emocje generowane przez opisy i dane techniczne Wam nie wystarczają, to już teraz można zapisywać się na jazdy testowe nowym BMW R 18 Classic. Wystarczy kliknąć w ten dedykowany LINK i wypełnić krótki formularz. My już tego dokonaliśmy!

REKLAMA

Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button