Nowe BMW R 18 Classic: Turystyczny Cruiser po bawarsku

Jeszcze nie zdążyły opaść emocje związane z nowym cruiserem BMW R 18 w inauguracyjnej wersji First Edition, a BMW już proponuje kolejne jego wariacje. Oto stworzona do motocyklowej turystyki wersja R19 First Edition Classic, która dołączy do rodziny R 18 w palecie motocykli BMW na sezon 2021.
O swoim nowym klasycznym turystyku BMW pisze tak:

R 18 Classic to nostalgiczny wycieczkowiec. Przypomina początki pierwszych turystycznych cruiserów. Przywołuje on również ponadczasowe cechy naszej historii motocykli - na przykład białą podwójną linię, którą można znaleźć w R 18 Classic First Edition. Sercem maszyny jest bez wątpienia najpotężniejszy „bokser”, jaki kiedykolwiek zbudowaliśmy. Jest symbolem relaksujących wycieczek i czystej przyjemności.

Trzeba przyznać, że patrząc na ten motocykl, mimowolnie odpływamy myślami w stronę relaksującej niespiesznej podróży na motocyklu gdzieś w stronę zachodzącego słońca. Z resztą, najlepiej sami poczujcie ten klimat:


Spece z BMW doskonale wiedzą jaki potencjał drzemie w ich nowej platformie jaką jest potężny big boxer i odpaliło premierę turystycznej odśłony jescze zanim którykolwiek z planujących zakup R 18 motocyklistów, zaczął przeglądać katalogi z akcesoriami w poszukiwaniu turystycznych dodatków. Mamy tu zatem na pokładzie duże podesty, lightbar z dodatkowym oświetleniem full-LED, dużą szybę turystyczną, wygodna turystyczna kanpa, która ma zapewnić komfort zarówno kierowcy, jaki i plecakowi, czy w końcu długie proste wydechy ze stylowym zakończeniem i pokaźne skórzane kufry dopełniające całości. Nie musimy pewnie dodawać, że oferta oryginalnych akcesoriów dla R 18 Classic jest przebogata.

Mnie najbardziej w oko wpadły specjalne stelaże, dzięki którym możesz wyrzucić swoje nogi nad cylindry podczas autostradowych przelotów. Pełna Ameryka! Z resztą Classic został wypuszczony głównie z myślą o runku USA, ale można być pewnym, że i w Europie znajdą się chętni bo dosiąść R 18 w wyprawowej wersji.

Motocykl zaczął jeszcze bardziej przypominać rasowego cruisera. Nie tylko za sprawą dodatków, ale także zmienionych kół z balonem przy przednim widelcu z 16-calową obręczą. BMW R 18 Classic ma kosztować 110500 zł. Niemało, ale w porównaniu do wersji First Edition dostajemy tu całkiem sporo turystycznych przydasiów. I ten piękny, klasyczny wygląd.

Co ważne, już można zapisywać się na jazdy testowe bawarskim turystykiem. Kto przegapi taką okazję, ten trąba!

REKLAMA

RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button