BMW Motorrad
Aktualnie czytasz:
BMW G 310 R i G 310 GS 2020: Idealny start motocyklowej przygody?
0

Motocykle BMW od zawsze s膮 kojarzone z wyr贸偶niaj膮cymi si臋 jedno艣ladami. Bawarski producent nie stroni od obierania w艂asnych 艣cie偶ek prezentuj膮c motocykle charakterystyczne i niejednokrotnie wyznaczaj膮ce trendy. Ile z bawarskiego DNA jest w najmniejszej serii motocykli BMW?

Dwuko艂owa 鈥瀟rzysetka鈥 jeszcze do niedawna mog艂a w Polsce kojarzy膰 si臋 z motocyklowym przedszkolem. Czasy si臋 jednak zmieniaj膮, a wraz z nimi zmienia si臋 podej艣cie motocyklist贸w do samych jedno艣lad贸w. Na ca艂e szcz臋艣cie coraz cz臋艣ciej ponad wysokie osi膮gi, stawiamy walory praktyczne, czyli codzienn膮 funkcjonalno艣膰 i walory ekonomiczne. Staje si臋 tak dlatego, 偶e motocykl coraz cz臋艣ciej staje si臋 pojazdem nie tylko rekreacyjnym, towarzysz膮cym nam w czasie wolnym, w trakcie weekendowych i urlopowych wyjazd贸w, ale tak偶e w codziennym 偶yciu. A tu pragmatyzm ma zdecydowanie wi臋cej do powiedzenia. Z reszt膮, jak pokazuj膮 statystyki, polscy motocykli艣ci pod膮偶aj膮 za trendami, kt贸re ju偶 od d艂u偶szego czasu obecne s膮 na motocyklowych rynkach Zachodniej Europy. Coraz wi臋cej os贸b sk艂ania si臋 ku prostym i skutecznym rozwi膮zaniom, kt贸re z powodzeniom s艂u偶膮 nie tylko na co dzie艅.

Dlatego w艂a艣nie oferta motocykli BMW zosta艂a uzupe艂niona o modele serii G. Lekkie, zwinne i bardzo por臋czne. Ich najwi臋ksze atuty znajduj膮 odzwierciedlenie w 艂atwo艣ci poruszania si臋 po mie艣cie i czerpaniu przyjemno艣ci z jazdy zar贸wno po miejskich, jak i bardziej dzikich rejonach. W tym wypadku mniejsza pojemno艣膰 silnika wcale nie oznacza nudy. Nowoczesna konstrukcja z g艂owic膮 odwr贸con膮 o 180 stopni wzgl臋dem konwencjonalnych konstrukcji sprawia, 偶e nale偶ycie wykorzystano ka偶dy centymetr sze艣cienny jaki mie艣ci si臋 w cylindrze, a niska i scentralizowana masa, to jeden z powod贸w, 偶e motocykle serii G s膮 nie tylko 艂atwe w prowadzeniu, ale te偶 dynamiczne i聽bardzo por臋czne. Wida膰 tu doskonale geny wi臋kszych modeli z oferty BMW. Seria G to tak偶e znacznie bardziej przyjazne koszty zwi膮zane z zakupem czy finansowaniem, a spalanie utrzymuj膮ce si臋 poni偶ej 3,5 litra na 100 km z pewno艣ci膮 dok艂ada w tej kwestii dodatkowe atuty.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

B膮d藕 oryginalny i wyr贸偶nij si臋 na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, du偶e ko艂a. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i pot臋偶na doza komfortu zar贸wno podczas jazdy po mie艣cie, jak r贸wnie偶 wsz臋dzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spe艂nij swoje marzenia o nowym Junaku. Ju偶 za 9 199 PLN.

To jak je偶d偶膮 zar贸wno nacechowany sportem G 310 R oraz uniwersalny i wsz臋dobylski G 310 GS, najlepiej sprawdzi膰 osobi艣cie podczas darmowych jazd testowych oferowanych przez sie膰 salon贸w dealerskich motocykli BMW.

To co r贸wnie wa偶ne, zw艂aszcza z punktu widzenia pragmatyka, to warunki i systemy finansowania, jakimi obj臋te zosta艂 modele serii G. Zar贸wno G 310 R i G 310 GS dost臋pne s膮 w systemie BMW 3asy Ride. Co to oznacza? W skr贸cie jest to program finansowania, kt贸ry nie wymaga wp艂aty w艂asnej, a warunki sp艂aty warto艣ci pojazdu dobierane s膮 elastycznie, pod potrzeby oraz mo偶liwo艣ci klienta. Przyk艂adowo model G 310 R聽 dost臋pny jest z miesi臋czn膮 rat膮 wynosz膮c膮 310 z艂 netto, bez wp艂aty w艂asnej. Wi臋cej na temat programu finansowania 3asy Ride dla motocykli BMW serii 310 przeczytasz TUTAJ. Szczeg贸艂贸w dowiesz si臋 tak偶e w ka偶dym punkcie dealerskim BMW Motorrad.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Gara偶 BMW pe艂en motocykli gotowych do odbioru.

W ofercie Gara偶 BMW odnajdziesz fabrycznie nowy b膮d藕 u偶ywany motocykl w doskona艂ym stanie. Wejd藕 i sprawd藕 jak blisko jest Tw贸j wymarzony motocykl BMW.Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride

Je艣li szukasz dobrego sposobu na rozpocz臋cie motocyklowej przygody, chcesz powr贸ci膰 do jazdy motocyklem po latach, lub po prostu szukasz skutecznego, wygodnego sposobu na codzienn膮 mobilno艣膰, to zdecydowanie sprawd藕 co maj膮 do zaoferowania motocykle BMW serii G.

Szczeg贸艂y
Cena

G 310 R - 21700 z艂
G 310 GS - 25200 z艂

Dane techniczne

G 310 R
Silnik
Design Ch艂odzony wod膮, jednocylindrowy 4-suwowy, dwa zawory na cylinder, z popychaczami, z dwoma wa艂kami rozrz膮du w g艂owicy, uk艂ad smaruj膮cy z mokr膮 misk膮 olejow膮
艢rednica cylindra x skok t艂oka 80 mm x 62,1 mm
Pojemno艣膰 skokowa 313 cm sze艣c.
Moc znamionowa 25 kW (34 KM) przy 9500 obr/min (model ECE)
Maks. moment obrotowy 28 Nm przy 7500 obr/min
Stopie艅 spr臋偶ania 10.6 : 1
Sporz膮dzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk paliwa, elektroniczny sterownik silnika BMS-E2
Kontrola emisji spalin Regulowany katalizator tr贸jdro偶ny, norma emisji spalin Euro EU4
Osi膮gi/zu偶ycie paliwa
Pr臋dko艣膰 maksymalna 143 km/h
Zu偶ycie paliwa wg WMTC na 100 km 3,33 l
Rodzaj paliwa Benzyna bezo艂owiowa premium, o minimalnej LO 95 (RON)
Instalacja elektryczna
Alternator Pr膮dnica tr贸jfazowa 330 W
Akumulator 12 V / 8 Ah, bezobs艂ugowy

G 310 GS
Silnik
Rodzaj Ch艂odzony wod膮, jednocylindrowy 4-suwowy, dwa zawory na cylinder, z popychaczami, z dwoma wa艂kami rozrz膮du w g艂owicy, uk艂ad smaruj膮cy z mokr膮 misk膮 olejow膮
艢rednica cylindra x skok t艂oka 80 mm x 62,1 mm
Pojemno艣膰 skokowa 313 cm sze艣c.
Moc znamionowa 25 kW (34 KM) przy 9500 obr/min (model ECE)
Maks. moment obrotowy 28 Nm przy 7500 obr/min
Stopie艅 spr臋偶ania 10.6 : 1
Sporz膮dzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk paliwa, elektroniczny sterownik silnika BMS-E2
Kontrola emisji spalin Regulowany katalizator tr贸jdro偶ny, norma emisji spalin Euro EU4
Osi膮gi/zu偶ycie paliwa
Pr臋dko艣膰 maksymalna 143 km/h
Zu偶ycie paliwa wg WMTC na 100 km 3,33 l
Rodzaj paliwa Benzyna bezo艂owiowa premium, o minimalnej LO 95 (RON)
Emisja CO2 wg WMTC na 100 km 81g/km
Instalacja elektryczna
Alternator pr膮dnica tr贸jfazowa 308 W
Akumulator 12 V / 8 Ah, bezobs艂ugowy

Jaka jest Twoja reakcja?
100%
0%
0%