Aktualnie czytasz:
Zipp Pro 50: Z bliska
4
 
Czytaj
REKLAMA

Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.

 
Czytaj
REKLAMA

MOTOCYKLE SUZUKI Z PAKIETEM TRAVEL PACK

Travel Pack to specjalna edycja popularnych i wszechstronnych motocykli Suzuki z wyposażeniem, które poprawi komfort Twojego podróżowania. Zwinny GSX-S1000F, niezawodny V-Strom 1000 XT i uniwersalny V-Strom 650 XT – teraz w wersji specjalnej z wyposażeniem w cenie.

O tej nowości ze stajni Zippa wspominaliśmy już przy okazji prezentacji nowych skuterów na sezon 2011. Teraz macie szansę zobaczyć z bliska jak wygląda nowy Zipp Pro 50. Czy Zipp będzie miał szansę w walce o klientów z nadchodzącym Bartonem RS50? Oba motorowery wyposażone są w identyczne silniki, za Zippem przemawia cena 4299zł, natomiast Barton kusi widelcem USD i ciekawie zaprojektowanym aluminiowym wahaczem. Czy te dodatki wywindują cenę dużo powyżej ceny Pro 50? Tego nie wiemy, ale póki co warto się przyjrzeć poniższemu pojazdowi. Choćby po to by za jakiś czas wiedzieć co jest lepsze: Barton czy Zipp.

Fot.: Skuterowo.com
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • Zdjęcie profilowe Jakub100001
    1 maja 2011 at 18:03

    Trochę słaby bo ma zaledwie 3,3 KM,ale za te pieniądze nie kupi sie super scigacza.

  • Zdjęcie profilowe Vin
    2 maja 2011 at 07:26

    Ładny ale dźwięk nie na mój gust a po za tym silnik za słaby.

  • Zdjęcie profilowe mistubishi
    3 maja 2011 at 12:38

    nawet fajny, tylko mogli silnik z osprzętem owiewkami obudować, jakoś tam śmiesznie pusto

  • Zdjęcie profilowe Nartivun
    3 maja 2011 at 15:02

    Jakub100001: On ma ok. 5 KM po odblokowaniu.
    Ale wbrew wyglądowi, ma kilka minusów m.in.:
    – Niedziałający obrotomierz,
    – Brak podświetlenia zegarów,
    – Malutki schowek,
    – Zepsuty reg. napięcia (aku nie ładuje się)