125 ccm
Aktualnie czytasz:
Yamaha pokazuje nowy skuter - NMAX 125 cm3. Cena? 12 300 PLN

Całkowicie nowy skuter Yamaha NMAX 125, według Japończyków inspirowany jest sportowymi skuterami tej marki „z górnej półki”. Łączy w sobie wyrazistość stylistyki z wybitnymi osiągami, łatwością manewrowania i ograniczonym zapotrzebowaniem na paliwo.

Pomimo klasyfikacji jako wyjątkowo łatwy w prowadzeniu pojazd dla osób posiadających małe lub żadne doświadczenie w jeździe, Yamaha NMAX 125 wnosi do segmentu miejskich skuterów nowe standardy osiągów i estetyki wyglądu, przy jednoczesnym zaoferowaniu niezwykłej w tej klasie funkcjonalności, komfortu i wygody użytkowania na co dzień.

Co istotne skuter posiada silnik 125 cm3 „Blue Core”, który jest chłodzony cieczą i zaprojektowany został zgodnie z koncepcją Yamahy dotyczącą rozwoju jednostek napędowych o niewielkiej pojemności skokowej. Celem tej filozofii projektowej jest stworzenie nowej generacji kompaktowych silników, które zapewnią swoim właścicielom prawdziwą radość z jazdy połączoną z dobrymi osiągami przy zachowanej niskiej konsumpcji paliwa oraz poszanowaniu wymogów ekologii. Mając to na uwadze, konstruktorzy Yamahy skoncentrowali się na poprawie efektywności spalania i chłodzenia silnika, przy jednoczesnym ograniczeniu strat mocy poprzez zastosowanie najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych.

Silnik Yamahy NMAX 125 - SOHC o pojemności skokowej 125 cm3 to pierwsza jednostka wyposażona w czterozaworową głowicę cylindrów z nowym systemem zmiennych faz rozrządu (VVA), zwiększającym osiągi i poprawiającym moment obrotowy.

 
Czytaj
REKLAMA

NOWY MOTOCYKL BMW R 18.

Nowy R 18 sięga do naszej historii oraz ikonicznych cech, które konsekwentnie rozwijaliśmy przez lata. Rezultat: pełen charakteru z cruiser z największym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowaliśmy i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. biała podwójna linia w R 18 First Edition.

Nowy skuter wyposażony jest w układ wtryskowy kierujący mieszankę powietrzno-paliwową przez eliptyczny kanał dolotowy bezpośrednio do komory spalania, czego wynikiem jest wysoka efektywność spalania, łatwy rozruch silnika i wspomniany już niewielki apetyt na paliwo. Kompaktowy silnik SOHC ma pełnowymiarowy filtr powietrza oraz podwyższony profil krzywek wałka rozrządu – kolejne elementy wpływające na poprawę własności eksploatacyjnych i dynamicznych skutera.

Yamaha NMAX 125 jest zaprojektowana w oparciu o wiele nowoczesnych rozwiązań stylistycznych i funkcjonalnych.  Oświetlenie główne wyposażone jest w diody LED, podkreślające nowoczesny i sportowy design NMAX-a. Światła mijania są podwójne, a po przełączeniu na drogowe włącza się centralny reflektor LED. Tylna lampa to także LED, a cały system nie tylko kreuje „Premium Look” NMAX-a, lecz także wpływa na ograniczenie zużycia paliwa za sprawą energooszczędnego magneta AC. Kompaktowy i wyraźnie czytelny zestaw wskaźników to pojedynczy panel w technice LCD z podświetleniem LED. Ulokowany tuż za minimalistyczną owiewką, akcentuje współczesny design Yamahy NMAX.

 
Czytaj
REKLAMA

KUFER MOTOCYKLOWY VBOX ZA 172,51 PLN. Ekspresowa wysyłka.

Uniwersalny kufer motocyklowy 29L ze zintegrowanym odblaskiem. Komplet wraz z podstawą do łatwej instalacji.

Jaka jest Twoja reakcja?
40%
0%
40%
9 Komentarze
  • Zdjęcie profilowe marioking
    23 lipca 2015 at 09:58

    Tylko po co i na co ? Czym to się różni od majesty s, który jest nieco tańszy ,ma większy bagażnik, schowek i chyba nawet kanape….jakiś żarcik Yamahy? To model który powinien może być za 9000zl..

  • wooda
    17 sierpnia 2015 at 15:21

    Żarcikiem to jest chyba twoje pytanie marioking. Usiądź na majesty i przejedź się. Później zrób to samo z namx. Poczujesz różnicę! Pisząc swoje złote myśli wykazujesz, że teoretyzujesz, bez zbliżania się do empirii, albo masz wzrost siedzącego psa. Ja mam 183 i po godzinnej przejażdżce jednym modelem i drugim, wiem co piszę bo poczułem to we własnych kolanach i krzyżu. Jam mam na majesty pozycję użytkownika kibla, markowego bo yamahy i nietaniego, ale jednak kibla. Na nmax siedzę jak panisko i jeszcze mogę sobie kolana rozprostować bez wystawiania płetw poza obrys karoserii. Na majesty, w kolanach mam kąt ostry, tzn. mniejszy niż 90 stopni i nic nie można z tym zrobić bo zadupek skutecznie uniemożliwia przesunięcie tyłka do tyłu. Co do opinni na temat ceny zgadzam się! Jak dla mnie yamaha mogłaby kosztować 3 tysia, ale po przejażdżce dałem 12300 PLN! i dobrze mi z tym. Konusy i panie mogą śmigać majesty. Przez delikatność nie wspomniałem o abs w NMAX!

  • raf
    26 sierpnia 2015 at 21:31

    Dzisiaj miałem jazdę testową NMax’em- mam 185 cm wzrostu – po przesiadce z Kymco Vitality 50 po tuningu to ta 125’tka to rewelacja Jeśli chodzi o cenę no faktycznie drozsza od Hondy PCX’a 125 ale swietnie sie prowadzi, dynamiczna (Sprzedaje Kymco :)) Jedyne co na początku mnie drazniło to na postoju czułem drgania silnika a naturalnie w czasie jazdy juz jest OK. Można mieć zastrzezenia co do polityki polskiego dystrybutora na zachodzie Europy roznica między nmaxem a pcx to 200 EURO na korzyść PCX’a natomiast w Polsce kraju biedniejszym od Włoch Francji czy Niemiec ta roznica rosnie do 1100 zł . Słyszałem również że są kraje gdzie Nmax jest tanszy od PCX’a.
    Tak czy inaczej zamówiłem – mam nadzieje, że nie będe żałował.

  • SOPOTman
    27 sierpnia 2015 at 13:36

    Faktycznie, NMAX daje frajdę z jazdy. Bardzo fajna pozycja, jest wygodnie. W Porównaniu z XMAXem jest wyraźnie lżejszy i wg. mnie lepiej się zbiera. Faktycznie cena mogła by być troszkę mniejsza, ok. 11 tys zł byłoby w sam raz.

  • Raf
    12 września 2015 at 23:30

    Zrobiłem 500km i wrażenia są następujące : brakuje mi świateł awaryjnych w tej klasie mimo wszystko powinien się znaleźć włącznik świateł awaryjnych i drugi mankament to fakt ze na nierównej drodze małe koła 13 calowe psują frajdę z jazdy. Ale poza tymi dwoma jest bardzo fajnie i póki co nie ma na co narzekać.

  • Raf
    12 września 2015 at 23:35

    I małe sprostowanie do artykułu tylne światło mijania to niestety nie jest LED a zwykła żarówka natomiast tylne światło hamulca to faktycznie LED.
    W nocy przednie LEDy bardzo fajnie oświetlają drogę.

  • Zdjęcie profilowe sasiadr
    27 października 2015 at 09:59

    Póki co zrobiłem 1300 km na Nmaxie. Jedna rzecz bardzo mnie drażni mianowicie przy ruszaniu drgania silnika powodują głośne wibracje plastików i szybki z przodu. Albo ten typ tak ma albo coś wewnątrz się poluzowało…..Wizyta w serwisie niczego nie zmieniła i panowie niespecjalnie chcieli się temu dokładnie przyjrzeć – powalczę z tym przy przeglądzie 6000 km. Druga sprawa i tę akurat akceptuję to: spalanie rzędu 2,2l/100 km przy dynamicznej jeździe to oczywiście wartość nie do osiągnięcia. Dynamiczna jazda w zatłoczonym mieśćcie (korki światła) w październiku (po rozgrzaniu silnika oczywiście) powoduje spalanie 3l/100km. Nadal jestem zadowolony z zakupu ale cholernie drażni mnie to brzęczenie szybki i plastików z przodu w czasie ruszania .

  • SOPOTman
    7 marca 2016 at 18:35

    Ja również wybrałem NMaxa. Do miasta -rewelacja. Bardzo ładnie się zbiera. Niski środek ciężkości pozwala na szybkie i pewne manewry tym skuterem. Do tego twarde zawieszenie. Na dziurach trzeba uważać. Małe kółka 🙁 Mogły by być 14-15 cali. Nie pomaga również dosyć twarda kanapa. Duży kask nie mieści się pod kanapą. Polecam fajny kufer z wyposażenia dodatkowego.
    Świetnie się zbiera od samego dołu. Bardzo czuły na gaz. Chyba nawet zbyt czuły, ciężko się jedzie poniżej 10 km/h, bo szarpie, wyrywa się. Oryginalne lusterka są bardzo małe. Słabiutko przez nie widać. Chyba poszukam innych. Odradzam firmowe osłony rąk (handbary) są za duże i słabo wyglądają (jak jakieś uszy).
    Czy ktoś mi powie, po co na wyświetlaczu jest ekonomizer? Brak wyświetlacza obrotów, a ekonomizer jest! Dziwne

  • Adam
    1 listopada 2018 at 16:18

    Wie ktoś może jakie orginalne ako w nmaxa jakie symbole i ile powinno mieć ah . Proszę o podpowiedź bo kupiłem i wydaje mi się że te ako jest za słabe jak na 125cm.

Podziel się opinią

lub