Aktualnie czytasz:
Wyprawa skuterowa Litwa, Łotwa, Estonia: Kymco Vitality
19
 
Czytaj
REKLAMA

TRIUMPH DOBRY MOTOCYKL W DOBREJ CENIE

Wybierz swój fabrycznie nowy motocykl Triumph i kup go za okazyjnie niską cenę. Oferta ograniczona. Pozostały ostatnie sztuki z rocznika 2018!

Groda – skuterowy zapaleniec i bohater wielkiej wyprawy podczas której pokonał niemal 4000 w nieco ponad dwa tygodnie. Drugą ważną postacią jest jego pojazd: Kymco Vitality 2T, który bez problemów wiernie towarzyszył przez wszystkie kilometry wielkiej podróży. Zobacz relację z najdłuższej wyprawy skuterowej 2010.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
19 Komentarze
1 2
  • Zdjęcie profilowe Groda
    8 listopada 2010 at 16:57

    Czołem Daniel. Z przebiegu wynika to, co mówisz 🙂 Nieźle. Nie ma sprawy. Jak coś wykombinuję to powiadomię Ciebie. Dobrze wiedzieć, że nie jestem jedynym „szaleńcem” 🙂

  • Zdjęcie profilowe Flash50
    9 listopada 2010 at 15:51

    hehe ;d ja też mogę jechać Panowie 🙂 Mój keeway daje rade 🙂 w miesiąc zrobiłem 6500 🙂 już mam nabite 11 tys. 🙂 robie remont poważny 🙂 więc w następne wakacje, wybiore się gdzieś dalej 🙂 może Warszawa z kolegami pod siedzibę ;d całego portalu ;d

  • Zdjęcie profilowe Groda
    10 listopada 2010 at 12:11

    Flash50 – co masz na myśli pisząc „remont poważny”? Ja właśnie zastanawiam się do jakiego przebiegu można jeździć?

  • Zdjęcie profilowe Flash50
    10 listopada 2010 at 20:27

    Mam na myśli cylinder, wał, pasek, i wiele innych 🙂

  • Zdjęcie profilowe Groda
    18 listopada 2010 at 16:30

    Flash50 – a masz go od nowego ? I to już wszystko się zużyło ?

  • Zdjęcie profilowe
    pyjan
    21 listopada 2010 at 21:38

    Flash50 – 6500:31=209.
    Kiedy Ty to nabiłeś?
    200km dziennie chodząc do szkoły?

  • Zdjęcie profilowe madi
    23 listopada 2010 at 06:29

    Też mi się wierzyć nie chce… Groda, Twoja Vitalka bez problemu powinna dojechać do 25-30 tysi i wtedy należy zrobić remont tzn. szlif (lub wymiania) cylindra, wymiana tłoka i pierścieni. Jeśli wał ma luzy to trzeba jeszcze wymienić łożyska. No i oczywiście skontrolować sam wał 🙂
    Oryginalny pasek (Bando vel Kymco) wytrzyma 10-12 tysi, wariator do 18 tyś. Przy około 20k może troche mocy tracić a spowodowane jest to coraz poważniejszym zatykaniem się katalizatora.
    Pozdrawiam.

  • Zdjęcie profilowe Groda
    25 stycznia 2011 at 22:08

    Daniel35lat-pisałeś, że chętnie przyłączysz się. Tu mam wstępny plan. Ale ostrzegam, że może nie udać się. Oczywiście ze względu na kasę. Bo tylko to zawsze trzyma człowieka.

  • Zdjęcie profilowe Groda
    25 stycznia 2011 at 22:12

    Zapomniałem podać namiar 🙂
    http://grodagroda.blogspot.com/
    Na moim blogu znajdziesz linka z nowym pomysłem.