Aktualnie czytasz:
Triumph Tiger 800 XR: Cena, opinie i dane techniczne
0
 
Czytaj
REKLAMA

SUZUKI TRAVEL PACK EDYCJA SPECJALNA

Wybierz wymarzony motocykl Suzuki. Teraz ze specjalnym pakietem wyposażenia Travel Pack.Advertisement

Nowy tygrys z jeszcze bardziej ekonomicznym i wydajnym silnikiem. Trzy cylindry, 95 KM, zamontowane ABS oraz kontrola trakcji to tylko kilka z zalet, którymi może pochwalić się Tiger 800. Jak wskazuje nam sama nazwa, mamy tutaj silnik o pojemności 800 cm3. Dodatkowo został on wyposażony w system ride-by-wire, dzięki czemu emisja zanieczyszczeń powietrza jest mniejsza.

Triumph Tiger wyposażony został w komputer pokładowy. Ładnie wyglądające zegary i ich funkcjonalność to duży plus dla tygrysa. Na wyświetlaczu LCD zobaczymy takie opcje jak temperaturę otoczenia, poziom zużycia paliwa, pokonane kilometry, bieg oraz oczywiście czas.

 
Czytaj
REKLAMA

Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.

Szczegóły
Cena

42 500 PLN

Dane techniczne

Rodzaj: chłodzony cieczą, 12 zaworowy, DOHC, 3 cylindrowy
Pojemność: 800 ccm
Średnica cylindra/Skok tłoka: 74.1 mm / 61.9 mm
Stopień sprężania: 11.3:1
Maksymalna moc: 95 KM (70 Kw) / 9.250 obr/min.
Maksymalny moment obrotowy: 79 Nm / 7,850 obr/min.
Układ zasilania: wielopunktowy, sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy: układ wydechowy w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym wykonany ze stali nierdzewnej
Układ napędowy: łańcuch 0-Ring
Sprzęgło wielotarczowe
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Rama: rama stalowa, rurowa, kratownicowa
Wahacz: dwustronny, z odlewanego aluminium
Przednie koło: odlewane felgi z aluminium 10-szprychowe 19 x 2.5 cala
Tylne koło: odlewane felgi z aluminium 10-szprychowe 17 x 4.25 cala
Przednia opona: 100/90-19
Tylna opona: 150/70 R17
Przednie zawieszenie: zawieszenie upside down Showa 43 mm, skok zawieszenia 180 mm
Tylne zawieszenie: centralny amortyzator Showa monoshock z hydraulicznie regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, skok zawieszenia 170 mm
Przednie hamulce: podwójne tarcze pływające 308 mm, 2-tłoczkowe zaciski Nissin, programowalny ABS
Tylne hamulce: pojedyncza tarcza 255 mm, 1-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS
Szerokość kierownicy: 795 mm
Wysokość bez lusterek: 1350 mm
Wysokość siedzenia: 810 - 830 mm (790 - 810 mm w obniżonej wersji)
Rozstaw osi: 1530 mm
Kąt pochylenia główki ramy: 23.9 º
Ścieżka: 92.4 mm
Masa bez płynów: 188 Kg
Pojemność zbiornika paliwa: 19 litrów

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
40 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
100%
0%
0%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości