Aktualnie czytasz:
Triumph Tiger Explorer XCx LOW: Cena, opinie i dane techniczne
0

XCx LOW, czyli obniżona wersja tygrysa to propozycja dla osób o niskim wzroście, które oczekują od motocykla czegoś więcej, niż możliwości przetransportowania się z punktu A do B. Gotowy na transkontynentalne podróże, motocykl o niebanalnym wyglądzie i jeszcze lepszym uzbrojeniu. Tempomat, ABS, kontrola trakcji, dwa gniazda zasilania 12 V to tylko część wyposażenia tego modelu.

W tej propozycji od Triumpha, wzorowanej na klasycznym Explorer XCx, wysokość siedzenia została obniżona o 52 mm. Standardowe wyposażenie XCx LOW’a jest niezwykle bogate. To między innymi elektronicznie regulowana szyba, osłony rąk, czy podgrzewane manetki.

 
Czytaj
REKLAMA

Odkryj Stylowe Jeansy Motocyklowe City Nomad

Polska marka, polska produkcja! Zero kompromisów. Najwyższa jakość i zaawansowane technologie. Wykonane z użyciem włókien 100% DuPont™ Kevlar®. Komplet certyfikowanych protektorów SAS-TEC® z regulacją położenia. Dopasowany krój i nowoczesny design. Poczuj styl, bezpieczeństwo i komfort!

Szczegóły
Cena

70 900 PLN

Dane techniczne

SILNIK
Rodzaj: chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, 3-cylindrowy
Pojemność: 1215 ccm
Średnica cylindra/Skok tłoka: 85 mm / 71.4mm
Stopień sprężania: 11.0:1
Maksymalna moc: 139 KM (102 kW) / 9300 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 123 Nm / 6200 obr./min
Układ zasilania: wielopunktowy elektroniczny wtrysk paliwa, Ride-by-Wire
Układ wydechowy: w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym wykonany ze stali nierdzewnej
Układ napędowy: wał kardana
Sprzęgło: hydraulicznie wspomagane
Skrzynia biegów: 6-biegowa

PODWOZIE
Rama: rama stalowa, rurowa, kratownicowa
Wahacz: jednostronny, z odlewanego aluminium z wałem kardana
Przednie koło: 32-szprychowe, aluminiowa obręcz, dla opon bezdętkowych, 19 x 3.0 cala
Tylne koło: 32-szprychowe, aluminiowa obręcz dla opon bezdętkowych, 17 x 4.5 cala
Przednia opona: 120/70 R19
Tylna opona: 170/60 R17
Przednie zawieszenie: zawieszenie upside down 48 mm WP, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia i kompresji, skok 190 mm (168 mm dla wersji LOW)
Tylne zawieszenie: monoshock WP, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia i kompresji, automatyczna regulacja wstępnego napięcia sprężyny, skok 193 mm (158 mm dla wersji LOW)
Przednie hamulce: podwójne pływające tarcze 305 mm, 4-tłoczkowe, promieniowo montowane zaciski Brembo, programowalny ABS
Tylne hamulce: pojedyncza tarcza 282 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS

WYMIARY I MASA
Szerokość kierownicy: 830 mm (930 mm z osłonami rąk)
Wysokość bez lusterek: 1400 mm (1470 mm with z wyżej ustawioną szybą)
Wysokość siedzenia: 785-805 mm
Rozstaw osi: 1520 mm
Kąt pochylenia główki ramy: 23.1˚
Ścieżka: 99.2 mm
Masa bez płynów: 251 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 20 litrów

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości