Aktualnie czytasz:
Triumph Tiger Sport: Cena, opinie i dane techniczne
0

Tiger Sport jest to model zaprojektowany z myślą o osobach szukających sportowych wrażeń, sporych osiągów, a także motocykla, który sprawdzi się w długich podróżach.

Silnik omawianego Trumpha może pochwalić się mocą 125 KM przy pojemności 1050 cm3. Płynną jazdę zapewnia także specjalnie zaprojektowane zawieszenie, które wyróżnia się odpowiednim wypośrodkowaniem pomiędzy dynamiczną jazdą, a komfortem.

Systemy z jakimi spotkamy się w Tiger Sport to między innymi wspomagane sprzęgło, wielopoziomowa kontrola trakcji, ABS, czy tempomat. Świetne wyposażenie z jakim spotykamy się w tym modelu, często spotykane jest w samochodach, jednak za taką cenę (53 500 PLN) należy dużo wymagać i w zamian dużo dostajemy.

 
Czytaj
REKLAMA

Wybierasz stylowe dwa koła czy mocarne trzy? Peugeot Django 125 i Metropolis 400 na prawo jazdy B!

Dzięki Peugeot możesz się wyróżnić. Wybierz Peugeot Django 125 lub trójkołowy skuter Metropolis 400. Do prowadzenia obu wystarcza jedynie prawo jazdy kategorii B.

Szczegóły
Cena

53 500 PLN

Dane techniczne

Rodzaj: chłodzony cieczą, 12 zaworowy, DOHC, 3 cylindrowy
Pojemność: 1050 ccm
Średnica cylindra/Skok tłoka: 79 mm / 71.4 mm
Stopień sprężania: 12.25:1
Maksymalna moc: 126 KM (93 kW) / 9475 obr.min
Maksymalny moment obrotowy: 106 Nm / 7000 obr./min
Układ zasilania: wielopunktowy elektroniczny wtrysk paliwa z SAI, Ride-by-Wire
Układ wydechowy: w systemie 3 w 1 wykonany ze stali nierdzewniej, połączony z tłumikiem wykonanym z polerowanej stali nierdzewnej
Układ napędowy: łańcuch X-Ring
Sprzęgło mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Rama: rama stalowa, rurowa, kratownicowa
Wahacz: jednostronny, aluminiowy z mimośrodowym napinaczem łańcucha
Przednie koło: odlewane z aluminium, wieloszprychowe 17 x 3.5 cala
Tylne koło: odlewane z aluminium, wieloszprychowe 17 x 5.5 cala
Przednia opona: 120/70 ZR17
Tylna opona: 180/55 ZR17
Przednie zawieszenie: upside down Showa 43 mm z regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, regulowane tłumienie odbicia i kompresji, skok 140 mm
Tylne zawieszenie: Showa monoshock z hydraulicznie regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, skok 155 mm
Przednie hamulce: podwójne tarcze pływające 320 mm, radialne 4-tłoczkowe zaciski Nissin
Tylne hamulce: pojedyncza tarcza 255 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin
Szerokość kierownicy: 850 mm
Wysokość bez lusterek: 1330-1385 mm (wysokie-niskie ustawienie szyby)
Wysokość siedzenia: 830 mm
Rozstaw osi: 1540 mm
Kąt pochylenia główki ramy: 22.8 °
Ścieżka: 88.7 mm
Masa bez płynów: 218 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 20 litrów

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
9 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
50%
Interesujące
0%
heh...
33%
Że co?
0%
Grrrr!
17%
Smutne
0%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości