Aktualnie czytasz:
Triumph Tiger Sport: Cena, opinie i dane techniczne
0

Tiger Sport jest to model zaprojektowany z myślą o osobach szukających sportowych wrażeń, sporych osiągów, a także motocykla, który sprawdzi się w długich podróżach.

Silnik omawianego Trumpha może pochwalić się mocą 125 KM przy pojemności 1050 cm3. Płynną jazdę zapewnia także specjalnie zaprojektowane zawieszenie, które wyróżnia się odpowiednim wypośrodkowaniem pomiędzy dynamiczną jazdą, a komfortem.

Systemy z jakimi spotkamy się w Tiger Sport to między innymi wspomagane sprzęgło, wielopoziomowa kontrola trakcji, ABS, czy tempomat. Świetne wyposażenie z jakim spotykamy się w tym modelu, często spotykane jest w samochodach, jednak za taką cenę (53 500 PLN) należy dużo wymagać i w zamian dużo dostajemy.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.

 
Czytaj
REKLAMA

UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.

Szczegóły
Cena

53 500 PLN

Dane techniczne

Rodzaj: chłodzony cieczą, 12 zaworowy, DOHC, 3 cylindrowy
Pojemność: 1050 ccm
Średnica cylindra/Skok tłoka: 79 mm / 71.4 mm
Stopień sprężania: 12.25:1
Maksymalna moc: 126 KM (93 kW) / 9475 obr.min
Maksymalny moment obrotowy: 106 Nm / 7000 obr./min
Układ zasilania: wielopunktowy elektroniczny wtrysk paliwa z SAI, Ride-by-Wire
Układ wydechowy: w systemie 3 w 1 wykonany ze stali nierdzewniej, połączony z tłumikiem wykonanym z polerowanej stali nierdzewnej
Układ napędowy: łańcuch X-Ring
Sprzęgło mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Rama: rama stalowa, rurowa, kratownicowa
Wahacz: jednostronny, aluminiowy z mimośrodowym napinaczem łańcucha
Przednie koło: odlewane z aluminium, wieloszprychowe 17 x 3.5 cala
Tylne koło: odlewane z aluminium, wieloszprychowe 17 x 5.5 cala
Przednia opona: 120/70 ZR17
Tylna opona: 180/55 ZR17
Przednie zawieszenie: upside down Showa 43 mm z regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, regulowane tłumienie odbicia i kompresji, skok 140 mm
Tylne zawieszenie: Showa monoshock z hydraulicznie regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, skok 155 mm
Przednie hamulce: podwójne tarcze pływające 320 mm, radialne 4-tłoczkowe zaciski Nissin
Tylne hamulce: pojedyncza tarcza 255 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin
Szerokość kierownicy: 850 mm
Wysokość bez lusterek: 1330-1385 mm (wysokie-niskie ustawienie szyby)
Wysokość siedzenia: 830 mm
Rozstaw osi: 1540 mm
Kąt pochylenia główki ramy: 22.8 °
Ścieżka: 88.7 mm
Masa bez płynów: 218 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 20 litrów

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
11 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
50%
Interesujące
0%
heh...
33%
Że co?
0%
Grrrr!
17%
Smutne
0%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości