Suzuki Motor Poland rozszerza współpracę z kieleckim klubem. Od sezonu 2018/2019 będzie sponsorem głównym Korony Kielce. Logotyp Suzuki będzie zajmował centralne miejsce na koszulkach meczowych.
Współpracę z tą uznaną na świecie japońską marką motoryzacyjną kielecki klub rozpoczął w styczniu 2018 roku – w trakcie rundy wiosennej Suzuki było partnerem motoryzacyjnym klubu z Kielc.
Już w trakcie podpisywania styczniowej umowy Piotr Dulnik, Prezes Zarządu Suzuki Motor Poland, zapewniał, że współpraca z Koroną Kielce będzie rozwojowa i obu stronom zależy na budowaniu długofalowych relacji.
Przed startem zamkniętego właśnie sezonu wiele osób nie wróżyło sukcesów kieleckiej drużynie. Tymczasem Korona zakończyła sezon na 8 miejscu w tabeli dostarczając fanom wielu emocji i pozytywnych zaskoczeń. Suzuki od początku współpracy deklarowało chęć zawarcia umowy długofalowej. Teraz z przyjemnością ogłaszamy poszerzenie współpracy, dzięki której złocisto-krwiści będą mogli rozwijać się, śmiało sięgać po coraz wyższe miejsca w tabeli i z dumą prezentować logo Suzuki na swoich strojach – powiedział Piotr Dulnik, Prezes Zarządu Suzuki Motor Poland.
Od sezonu 2018/2019 logotyp Suzuki będzie zajmował główne miejsce z przodu na koszulkach meczowych Korony Kielce, marka będzie widoczna także na bandach ledowych, telebimie, ściankach sponsorskich i stronie internetowej klubu. Korona Kielce otrzyma wsparcie finansowe oraz flotę samochodów Suzuki.
Jestem zadowolony, że tak duża firma o zasięgu globalnym zdecydowała się dalej z nami współpracować. Cieszę się, tym bardziej, że zakres świadczeń został na tyle zwiększony, że możemy mówić o Suzuki jako o głównym sponsorze naszego klubu. Jestem przekonany, że taka współpraca przyniesie korzyści obu stronom, a my zrobimy wszystko, aby nasz partner był zadowolony i dumny z tego, że nas wspiera – podsumował Krzysztof Zając, Prezes Zarządu Korona S.A.
Grupa Suzuki Motor Corporation powstała w 1920 r. i jest jednym z wiodących na świecie producentów m. in. samochodów, motocykli oraz silników do jednostek wodnych. Celem Suzuki jest tworzenie produktów o najwyższej jakości, które spełniają oczekiwania klientów na całym świecie. W najbliższych latach firma będzie koncentrować swoje działania na rozwoju oferty samochodów, począwszy od segmentu mini po segment C, a także modeli typu SUV, aby w okresie 5 lat (od 2015 do 2020 roku) dzielącej ją od setnej rocznicy swojej działalności, wprowadzić aż 20 nowych modeli samochodów.
Suzuki Motor Poland powstało w 1992 roku jako spółka córka japońskiego koncernu. Spółka plasuje się wśród leaderów sprzedaży Suzuki w Europie i jest jedną z najprężniej rozwijających się spółek marki na świecie. W okresie pięciu lat między rokiem 2012 a 2016 sprzedaż samochodów marki Suzuki w Polsce wzrosła o 28%, a wynik za rok 2017, wynoszący 9414 sztuk, pozwolił osiągnąć wzrost na poziomie 57% względem roku 2012.
Suzuki Motor Poland od wielu lat wspiera polski sport, angażując się w różne dyscypliny sportowe. Umowy sponsoringowe obejmują piłkę nożną, koszykówkę, piłkę ręczną oraz boks.
Korona Kielce, klub występujący w Lotto Ekstraklasie już 13 sezon.
Poprzedni okres rozgrywkowy był jednym z najlepszych w historii występów w lidze, zespół zanotował m.in. 12 meczów bez porażki w rundzie jesiennej. Podopieczni trenera Gino Lettieriego byli jedną z największych pozytywnych niespodzianek ubiegłego sezonu, w którym zajęli 8. miejsce w Lotto Ekstraklasie oraz dotarli do półfinału Pucharu Polski.
Zespół swoje mecze rozgrywa na Kolporter Arenie. Stadion został oddany do użytku w kwietniu 2006 roku i może pomieścić 15 500 kibiców. Średnia frekwencja na meczach Korony Kielce w Lotto Ekstraklasie w ubiegłym sezonie to blisko 8000 osób.
[trending]