Aktualnie czytasz:
Suzuki Motor Poland głównym sponsorem Korony Kielce
0

Suzuki Motor Poland rozszerza współpracę z kieleckim klubem. Od sezonu 2018/2019 będzie sponsorem głównym Korony Kielce. Logotyp Suzuki będzie zajmował centralne miejsce na koszulkach meczowych.

Współpracę z tą uznaną na świecie japońską marką motoryzacyjną kielecki klub rozpoczął w styczniu 2018 roku – w trakcie rundy wiosennej Suzuki było partnerem motoryzacyjnym klubu z Kielc.

Już w trakcie podpisywania styczniowej umowy Piotr Dulnik, Prezes Zarządu Suzuki Motor Poland, zapewniał, że współpraca z Koroną Kielce będzie rozwojowa i obu stronom zależy na budowaniu długofalowych relacji. 

 
Czytaj
REKLAMA

Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!

Przed startem zamkniętego właśnie sezonu wiele osób nie wróżyło sukcesów kieleckiej drużynie. Tymczasem Korona zakończyła sezon na 8 miejscu w tabeli dostarczając fanom wielu emocji i pozytywnych zaskoczeń. Suzuki od początku współpracy deklarowało chęć zawarcia umowy długofalowej. Teraz z przyjemnością ogłaszamy poszerzenie współpracy, dzięki której złocisto-krwiści będą mogli rozwijać się, śmiało sięgać po coraz wyższe miejsca w tabeli i z dumą prezentować logo Suzuki na swoich strojach – powiedział Piotr Dulnik, Prezes Zarządu Suzuki Motor Poland. 

Od sezonu 2018/2019 logotyp Suzuki będzie zajmował główne miejsce z przodu na koszulkach meczowych Korony Kielce, marka będzie widoczna także na bandach ledowych, telebimie, ściankach sponsorskich i stronie internetowej klubu. Korona Kielce otrzyma wsparcie finansowe oraz flotę samochodów Suzuki. 

 
Czytaj
REKLAMA

Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.

Jestem zadowolony, że tak duża firma o zasięgu globalnym zdecydowała się dalej z nami współpracować. Cieszę się, tym bardziej, że zakres świadczeń został na tyle zwiększony, że możemy mówić o Suzuki jako o głównym sponsorze naszego klubu. Jestem przekonany, że taka współpraca przyniesie korzyści obu stronom, a my zrobimy wszystko, aby nasz partner był zadowolony i dumny z tego, że nas wspiera – podsumował Krzysztof Zając, Prezes Zarządu Korona S.A.

Grupa Suzuki Motor Corporation powstała w 1920 r. i jest jednym z wiodących na świecie producentów m. in. samochodów, motocykli oraz silników do jednostek wodnych. Celem Suzuki jest tworzenie produktów o najwyższej jakości, które spełniają oczekiwania klientów na całym świecie. W najbliższych latach firma będzie koncentrować swoje działania na rozwoju oferty samochodów, począwszy od segmentu mini po segment C, a także modeli typu SUV, aby w okresie 5 lat (od 2015 do 2020 roku) dzielącej ją od setnej rocznicy swojej działalności, wprowadzić aż 20 nowych modeli samochodów.

Suzuki Motor Poland powstało w 1992 roku jako spółka córka japońskiego koncernu. Spółka plasuje się wśród leaderów sprzedaży Suzuki w Europie i jest jedną z najprężniej rozwijających się spółek marki na świecie. W okresie pięciu lat między rokiem 2012 a 2016 sprzedaż samochodów marki Suzuki w Polsce wzrosła o 28%, a wynik za rok 2017, wynoszący 9414 sztuk, pozwolił osiągnąć wzrost na poziomie 57% względem roku 2012.

Suzuki Motor Poland od wielu lat wspiera polski sport, angażując się w różne dyscypliny sportowe. Umowy sponsoringowe obejmują piłkę nożną, koszykówkę, piłkę ręczną oraz boks. 

Korona Kielce, klub występujący w Lotto Ekstraklasie już 13 sezon.

Poprzedni okres rozgrywkowy był jednym z najlepszych w historii występów w lidze, zespół zanotował m.in. 12 meczów bez porażki w rundzie jesiennej. Podopieczni trenera Gino Lettieriego byli jedną z największych pozytywnych niespodzianek ubiegłego sezonu, w którym zajęli 8. miejsce w Lotto Ekstraklasie oraz dotarli do półfinału Pucharu Polski.

Zespół swoje mecze rozgrywa na Kolporter Arenie. Stadion został oddany do użytku w kwietniu 2006 roku i może pomieścić 15 500 kibiców. Średnia frekwencja na meczach Korony Kielce w Lotto Ekstraklasie w ubiegłym sezonie to blisko 8000 osób.

 

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%