Sprzedaż motocykli w Polsce 2018: Yamaha numerem 1 wśród marek premium

Według raportu „Pierwsze rejestracje na podstawie danych CEP (MSW)” Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego w 2017 roku Yamaha kolejny raz z rzędu zajęła pierwsze miejsce wśród marek premium w zestawieniu sprzedaży motocykli powyżej 125 cm3. Łączny wynik sprzedanych motocykli i skuterów Yamaha w tej kategorii wyniósł 1503 sztuki.

Do najpopularniejszych modeli w gamie marki w zeszłym roku należały dwa motocykle o pojemności 700 cm3 – wszechstronny naked MT-07 i sportowo-turystyczny Tracer 700. Oba jednoślady zdobyły wspólnie tytuł bestsellera w Polsce, odnotowując wzrost sprzedaży o 16,8% w porównaniu do roku 2016. Liderem sprzedaży w segmencie 125 cm3 w gamie marki został dynamiczny i praktyczny NMAX125 o oryginalnej stylistyce. Jego sprzedaż w zeszłym roku wzrosła o 13%.

Yamaha posiada w swojej ofercie niezwykle szeroką gamę motocykli i skuterów, która zachęca klientów do przesiadania się z pojazdów o pojemnościach 125 cm3 na większe jednoślady. Świetnie sprawdzają się tutaj motocykle z gamy MT dostępne w pełnym zakresie pojemności, a wśród nich m.in. MT-03, MT-07 czy motocykl przeznaczony już dla doświadczonych kierowców – MT-09, numer trzy w sprzedaży Yamahy w 2017 roku.

Kolejnym sukcesem marki Yamaha nad Wisłą w 2017 roku jest wzrost sprzedaży motocykli crossowych o 25% w porównaniu z jeszcze wcześniejszym sezonem, co jest wynikiem zaangażowania się importera w eventy dedykowane tym jednośladom. Na uwagę zasługuje również sprzedaż 335 egzemplarzy motorowerów o pojemności 50 cm3, co się przekłada na coraz większą obecność Yamahy na rynku dostawców cateringowych.

Również w tym roku Yamaha zamierza utrzymać topową pozycję na polskim rynku. „W nowy sezon wchodzimy z gamą ekscytujących nowości – drugich generacji bestsellerowego MT-07 oraz sportowego turystyka Tracer 900, który jest dostępny w wersjach standardowej i przeznaczonej na dalekie trasy GT, a także MT-09 w ekskluzywnej wersji SP oraz odmienionego skutera XMAX 125. Do rodziny Yamahy dołączył także rewolucyjny, trójkołowy Niken, który wprowadza do świata motocykli zaawansowaną technologię dwóch niezależnie pochylanych przednich kół (LMW) i całkowicie nowe doznania z jazdy” – mówi Wioletta Filipowska, Brand Sales Manager PTW Division Yamaha Motor – Oddział w Polsce.

Pełna oferta jest dostępna na stronie www.yamaha-motor.pl.

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button