Aktualnie czytasz:
Toros F16: Z Bliska
 
Czytaj
REKLAMA

Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.

Najtańszy skuter tego sezonu już na początku kwietnia okazał się przebojem sprzedaży niskiego segmentu jednośladów. Za 1400 PLN wydanych np. w hipermarkecie można stać się jednym z tych, co w korkach nie stoją.
Dziś Skuterowo.com miało okazję przyjrzeć się z bliska skuterowi Toros F16. Największym zaskoczeniem był przedni hamulec bębnowy oraz niespotykany dotąd w żadnym skuterze o chińskim rodowodzie kształt felg. Pozostałe elementy są doskonale znane chyba wszystkim, którzy choćby trochę obserwują skutery na naszych ulicach. Sylwetka, kształty, jednostka napędowa, deska rozdzielcza jest znana z dziesiątek innych modeli dostępnych na rynku.

[nggallery id=35]

 
Czytaj
REKLAMA

Kup motocykl Triumph i zyskaj do 25%

Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka. Skorzystaj także ze specjalnych rabatów w ramach wyprzedaży nowych motocykli z rocznika 2019.

Fot.: Skuterowo.com
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
10 Komentarze
  • Zdjęcie profilowe Cytrus
    3 kwietnia 2011 at 21:48

    No nie ma łatwo z tym bębnem z przodu xD
    Też go mam tak samo jak te stalowe felgi.

  • Zdjęcie profilowe madi
    3 kwietnia 2011 at 22:08

    Na pewno daje rade, zauważ Leszku, że kiedyś najczęściej były bębny z przodu nawet w takich maszynach jak Jawa TS 350, która już konkretną (jak na tamte czasy) moc posiadała… Co prawda był to bęben z dwoma rozpierakami. Dobrze wyregulowany bęben nie jest więc taki zły 🙂

  • Zdjęcie profilowe Vezyr
    3 kwietnia 2011 at 22:09

    „Największym zaskoczeniem był przedni hamulec bębnowy oraz niespotykany dotąd w żadnym skuterze o chińskim rodowodzie kształt felg” hmm ciekawe bo jak mnie pamięć nie myli, to takie „udogodnienia” jak te obciachowe felgi blaszane i bęben były jak mnie pamięć nie myli w Questach starych w latach 2003 i okolice 😀 Więc nie jest to nowość jbc xD

    Natomiast bęben z przodu mam w Hondzie (to nie to co Toros, ale może komuś się przyda) i jakoś daje radę, no żylety to nie są, ale daje radę 😀 Przynajmniej się koło nie blokuje.Zaś w chinolach, skoro tylny bęben da się ustawić tak, by blokował koło, to czemu i przedniego nie dałoby rady?Wszystko można osiągnąć 😀
    Fakt, lepiej tarczę mieć, ale cena nieduża więc nie oczekujmy cudów, mnie bardziej reszta interesuje 🙂

  • Zdjęcie profilowe Kapuchon
    3 kwietnia 2011 at 22:14

    Bęben z przodu to jak mówi Vezyr nie żyleta ale daje radę wyhamować z większej prędkości.

  • Zdjęcie profilowe MichalWujak
    4 kwietnia 2011 at 15:50

    „Za 1400 PLN wydanych np. w hipermarkecie można stać się jednym z tych, co w korkach nie stoją.”
    Bo siedzą w garażu i reperują (joke) ;).

  • Zdjęcie profilowe Sebastian437
    6 kwietnia 2011 at 07:57

    Ludzie co wy tak się czepiacie tego hamulca bębnowego Simson 83rok ma hamulec bębnowy a śmiga troszkę szybciej niż skuterki i z zatrzymaniem nie ma problemu.

  • Zdjęcie profilowe makler45
    5 kwietnia 2012 at 18:20

    Posiadam Skuterek f16 od miesiąca śmiga hamuje wszystko gra

  • Zdjęcie profilowe sebekw11
    8 czerwca 2012 at 21:45

    ja już mam 3003,1 km przejechane 😀

  • Zdjęcie profilowe sebekw11
    8 czerwca 2012 at 21:48

    jak zrobic zeby bęben z przodu był troche mocniejszy ??