Poznaliśmy nowy skuter od Zipp: Quantum QR Max 125

Zipp Quantum QR Max 125 to kolejny z debiutantów na sezon 2016. Marka za 8000 PLN proponuje sporych rozmiarów maxi skuter na prawo jazdy B. W nim znajdziecie dużo ciekawych rozwiązań dla gadżeciarzy.

Zipp Quantum QR Max 125 przykuwa wzrok ostrymi liniami ze świetnie wkomponowanymi światłami led. To rozwiązanie techniczne znajdziecie zarówno w podwójnym przednim reflektorze, jak również z tyłu.

Dobre wrażenie sprawia także deska rozdzielcza, która składa się z dwóch ekranów ciekłokrystalicznych. Zegary posiadają m.in. elektroniczny prędkościomierz, obrotomierz i wskaźnik paliwa.

Pod budą znajdziemy silnik 124 ccm, który według deklaracji producenta ma rozpędzić Zipp Quantum R Max do prędkości maksymalnej 85 km/h.

REKLAMA

Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

Zipp Quantum R Max 125 - Dane techniczne:

Wymiary 2150 X 785 X 1325
Waga 145 KG
Silnik 4T, CHŁODZONY POWIETRZEM
Pojemność 124,6 CC
Prędkość maks. 85 KM/H
Rozruch ELEKTRYCZNY / MECHANICZNY
Opona przód 120 / 80-14
Opona tył 130 / 60-13
Hamulce przód TARCZOWY HYDRAULICZNY
Hamulce tył TARCZOWY HYDRAULICZNY
Kolorystyka NIEBIESKO-BIAŁY
Akumulator 12 V / 7 AH
Zbiornik paliwa 12 L
Inne OPARCIE PASAŻERA, ŚWIATŁA LED, ELEKTRONICZNE ZEGARY, HAMULEC POSTOJOWY

Damian Śmigielski, Jednoślad.pl. Kolejna nowość na stoisku Zippa. To jest maszyna, która nazywa się Quantum R Max 125. Jest napędzana silnikiem 125 cm3, czterosuwowym, chłodzonym powietrzem. To bardzo upraszcza konstrukcję, a jeżeli czegoś nie ma to na pewno się nie zepsuje. Bardzo nowocześnie zaprojektowany skuter. Jeżeli chodzi o wygląd to przyciąga uwagę bardzo mocno. Bardzo ładna kolorystyka, ledowe oświetlenie, więc maszyna, która na pewno nie będzie wyglądała nudno i myślę, że będzie całkiem dobrze jeździła, bo przy tej masie i 125 cm3 to na pewno nie będzie muł. Oglądajcie nas, subskrybujcie nasz kanał na YouTube, zaglądajcie na Facebooka i portal Jednoślad.pl

Inne publikacje na ten temat:

9 opinii

  1. Fajny ten skuter, zauważyłem jednak że konkurencja w tym roku worowadziła identyczny model – Junak 711 i Barton B Max. Ciekawe czy oprócz nazwy, koloru i kilku detali różnią się czymś innym? Wg danych na stronie producenta, podobno Junak jest troszkę lżejszy – może dlatego że nie ma w standardzie oparcia? 😉

  2. Nowy model z kolejnej chińskiej taśmy (różne nazwy wg. kolejnych dystrybutorów na naszym rodzimym rynku sprzedaży, ale produkt nadal jest ten sam). Unifikacja, znaczy się. 😉

  3. Co do tego, ze nie będzie mułem to bym polemizował, 85 V max, 8 KM i 145 kg wagi demona prędkości z ńiego ni czynią. Przykładowo Kymco AC ma 9,5 KM i 112 wagi. Byłem na targach skuter naprawdę robi super wrażenie.

  4. Skuter ogólnie wygląda super, byłem, siedziałem, wygodnie. Problem, który ja widzę to moc, skuter swoje waży, na stoisku ZIPP była plakietka 155 kg, na jednoślad piszą, że 145 kg. Tak czy inaczej silnik to tylko 8 KM, czyli może mieć problem z przyspieszeniem. Na allegro już się roi od propozycji zwiększenia mocy 🙂 Jako, że byłem ciekawy wziąłem jedną z takich ofert i przesłałem do Junaka (oferta na zwiększenie mocy Junak 711), dostałem odpowiedź, że takie zwiększanie mocy łączy się z utratą gwarancji. Czekam na jakiś test tego skutera, bo naprawdę wygląd ma świetny 😉

  5. Wygląda naprawdę fajnie, ale przy takiej masie pojazdu to przydałoby się minimum 12KM , oczywiście najlepiej gdyby byłoby to 15KM. Tak samo wtrysk i ABS. No ale za tą cenę nie ma co wymagać produktu premium. Ciekawi mnie tylko jak w rzeczywistości wygląda jakość plastików.

  6. Wygląda fajnie, bo – jak to już tu na forum omówiliśmy na przykładowych zdjęciach z targów – czerpie (bez specjalnych zahamowań) z dobrych wzorców (kokpit Xmaxa + bryła Forzy). Niestety, wykonanie i materiały odpowiednie do ceny – cudów nie ma.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button