Aktualnie czytasz:
Polak Potrafi: Romet Ogar 900
6

Zobacz jak powstaje nowa, odświeżona wersja legendarnego Ogara w zakładach Arkus & Romet Group. Montaż ponad 50 różnych elementów trwa około godziny. W tym czasie wszystkie podzespoły są instalowane i sprawdzane na finalnym etapie montażu. Film został zrealizowany w 2008 roku, od tego czasu wiele Rometów można zobaczyć na naszych drogach.


Część druga:

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj trójkołowy CAN-AM Ryker 900 na prawo jazdy B

Wrażenia z jazdy, których nie da się porównać z czymkolwiek na czym do tej pory jeździłeś. 77 KM, skrzynia CVT, ABS i kontrola trakcji w standardzie. Odkryj trójkołowy Can-Am Ryker Rally Edition.

Fot.: ARKUS & ROMET Group
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • Zdjęcie profilowe
    hiroshima
    22 grudnia 2010 at 15:35

    Najlepszy tekst to chyba cos w stylu „Silnik jest chinski, ale jakby japonski, ale jednak chinski” :D. No niestety, polak potrafi ale tylko poskladac to co wyprodukowali w chinach… A i sam projekt motoroweru nie jest polski, bo jest to kopia motorowerow zwanych „underbone”, popularnych np. w Tajlandii (przyklad podobnego to chocby Yamaha Crypton X, Suzuki Raider, Honda Wave, Kawasaki Fury).

  • Zdjęcie profilowe michaaeell
    22 grudnia 2010 at 18:36

    Niestety china no ale cóż :/ Ja sam mam Rometa Zetkę 50 i powiem że strasznie żałuję że go kupiłem ;(

  • Zdjęcie profilowe
    hiroshima
    22 grudnia 2010 at 21:38

    Ponoc Romety sa niezle, ale tylko 125, 150 albo Division – one wbrew 50-tka nie sa tak awaryjne.

  • Zdjęcie profilowe michaaeell
    22 grudnia 2010 at 23:09

    Większość wybiera właśnie romety za ich spalanie – 2, 2,5 l na 100 km ale za to 125 ma 110 km…

  • Zdjęcie profilowe Melonier
    31 grudnia 2010 at 11:26

    Czekam na zmiany
    aby motorower był do 125cmm3
    to i tak nic nie zmieni.
    Prawda Panie i Panowie 🙂